ARCH ENEMY - Will to Power 2017


#1

Release date September 8, 2017

Tracklist :

  1. Set Flame To The Night
  2. The Race
  3. Blood In The Water
  4. The World Is Yours
  5. The Eagle Flies Alone
  6. Reason To Believe
  7. Murder Scene
  8. First Day In Hell
  9. Saturnine
  10. Dreams Of Retribution
  11. My Shadow And I
  12. A Fight I Must Win

Πρωτο single,καλυτερο απο το αντιστοιχο του war eternal που και σαν δισκος δεν μου ειχε αρεσει.Συμπαθητικη μελωδια απο amott που βγαζει μια μειντενιλα.Δεν ειμαι AE fan,αλλα καποια κομματια λογω amott μου αρεσουν.


#2

Το να βλεπω τον λουμις να παιζει μαζι τους με κανει να θελω να ξερασω…
Σαν να αγοραζεις GeForce GTX 1080 Ti για να παιζεις πασιεντζα και ναρκαλιευτη


#3

#4

Αν βγάζουν single τραγούδι με τέτοια “μελωδία”, φαντάζομαι πως θα είναι ο υπόλοιπος δίσκος…
Απορώ πραγματικά με τον Amott πως έχει ξεπέσει έτσι, ο Steer φταίει που τον έκανε άνθρωπο.


#5

Είδα μια κουβέντα σε τοίχο φίλου και έβαλα να το ακούσω με όρεξη. Μόλις τέλειωσε έγραψα το παρακάτω χωρίς δεύτερη σκέψη. Θα το βάλω και στο μπλογκ νομίζω κάποια στιγμή γιατί συνοψίζει μια γενική μου απέχθεια για κάποια πράγματα.


Παραγωγή γυαλισμένη, Nuclear Blast σχολή. Μείον αλλά τι να κάνουμε. Πάμε παρακάτω.

Ριφφάρα και κουπλεδάρα. Ελεεινό βίντεοκλιπ, όχι μόνο γιατί είναι στα μέτρα και ανάλογου καλλιτεχνικού βεληνεκούς με τους Battle Beast πχ αλλά είναι και πιο ερασιτεχνικό από ότι θα περίμενα, δηλ. εκεί που πλησιάζουν για την δισολία, το βλέπεις πόσο awkward και στημένο είναι. Πάμε παρακάτω όμως και σε αυτά, επιφανειακά πράγματα.

Φωνή: αδιάφορη, όπως της Angela, που όταν είχε βγει το Wages of Sin είχα κάνει χαβαλέ 3-4 φορές με φίλους ότι “χα, αυτό που ακούς είναι γυναίκα!” (κουλ, κουλ) αλλά και αυτή αδιάφορη είναι, όπως αδιάφορα είναι τα 4/5 των βοθροφωνητικών τα τελευταία 20 χρόνια. Το ψιλο-προσπερνάμε αυτό.

Το στήσιμο της κοπελιάς λες και βλέπεις διαφήμιση καλλυντικών γενικώς χτυπάει άσχημα στα μεταλλοπατεριστικά μου ένστικτα αλλά πάμε παρακάτω και σε αυτό.

Εκεί που δεν πάμε παρακάτω με τίποτα όμως είναι αυτό το ρεφρέν. Το οποίο ρεφρέν είναι μια χαρά ωραίο για τους Gamma Ray και τους τυροκλώνους τους αλλά ρε φίλε ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να είσαι ΚΑΙ βόθρος ΚΑΙ powerάς γιουροβίζιον, εκεί είναι η κόκκινη γραμμή μου, είναι μια ανωμαλία και είναι και μια ηλίθια ανωμαλία. Πώς πάει το ανέκδοτο που λέει ότι κάποτε η Μέριλυν είπε στον Αϊνστάιν “φαντάζεστε τα παιδιά μας να είχαν την ομορφιά μου και το μυαλό σας;” και αυτός απάντησε “φαντάζεστε όμως να παίρνανε το μυαλό σας και την ομορφιά μου;” Ε, αυτό. Ιλουστρασιόν λύσσα ΔΕΝ γίνεται, ή έχεις σεληνιαστεί και κοπανάς και παίζεις σαν Carcass του Heartwork (δηλαδή ΔΕΝ έχεις τυρί ή power) ή θα έχεις καλά φωνητικά και δεν θα μου το παίζεις μέταλ κακία.

ΑΥΤΑ καταστρέφουν το μέταλ μας, κάτι τέτοια, κάτι Children of Bodom και δεν συμμαζεύεται… Δεν λέω Amon Amarth γιατί δεν θέλω να γίνομαι μαζικά δυσάρεστος (αλλά το λέω) αλλά όλος αυτός ο πλαστικός “μπρούταλ” συρφετός είναι Η πληγή του mainstream metal (το μεταλ γενικώς δεν κινδυνεύει από τίποτα τσουτσέκια, ποτέ!) και είναι ιερά υποχρέωσις όλων να τα λέμε και να τα γράφουμε μπας και ξυπνήσουν τουλάχιστον κάτι Άμοτς και Λούμηδες, δηλαδή μουσικοί που έχουν ένα επίπεδο (δεν περιμένω τον Laiho να ισιώσει το μέηνστρημ…). Φυσικά, ουτοπικά όλα αυτά, θα πουλήσουν, εδώ βλέπω και κόσμο που υπερασπίζεται αυτό το πράγμα.

Το κομμάτι χωρίς το ρεφρέν θα ήταν πάρα πολύ καλό. Και το κουπλέ και οι αλλαγές γαμάνε. Η δισολία είναι της σειράς, για ριγιούνιον Μέηντεν ή κανά μετριορετρό χέβυ μέταλ, καλό είναι, για Loomis/Ammot είναι μέχρι και ντροπή. Κρίμα, κρίμα τις ριφφάρες.

Τέλος και κλείνω το παραλήρημα, εκεί που ψιθυρίζει τις στιχάρες “use your mind” για το μήνυμα του δίσκου, εκεί ανέβηκε λίγο ο εμετός, τόσο τυρί παραπάει ρε φίλε.

Κατά την γνώμη μου όλα αυτά φυσικά, σεβόμαστε τα μουσικά γούστα κλπ (not really…)


Το ξαναέβαλα πριν και πραγματικά γαμάνε κουπλέ, ριφ, το σόλο του Loomis, όλο, εκτός από αυτό το ρεφρέν μπρουτάλ γιουροπάουερ που δεν γίνεται και αυτή η αλλαγή που μου άδειασε τον κουβά με το τυρί στο κεφάλι. Αυτά μου χαλάνε όλη την ύπαρξη σα να λέμε (και φυσικά το κομμάτι.) Είδα το βιντεάκι μόλις του Πάνου από πάνω, καταλαβαίνω ότι γούσταρε την ζωή του, απλά εγώ δεν… :slight_smile: Gamma Ray λατρεύω αλλά ο Kai ή ο Ralf τραγουδάγανε, δεν βοθρίζανε “Είσαι ένα αστραφτερό λουλούδι, χρησιμοποίησε το μυαλό σου και πάρε τον έλεγχο”, δηλαδή σαν να ταρακουνάω μια κοπέλα και να της ουρλιάζω “σε αγαπώ, θέλω να σε προστατεύσω”…

Τέσπα. Κρίμα, κρίμα τις ριφάρες.


#6

Προσωπικά δε με ενοχλεί ο συνδυασμός death/power, άσχετα αν δε μπορώ να ακούσω power. Οι Children of Bodom για παράδειγμα πιστεύω ότι το κάνανε πολύ σωστά και μου αρέσουν. Με ενοχλεί η προχειρότητα της μελωδίας. Δηλαδή, δε χρειάζεται να είσαι κιθαρίστας ή να γράφεις μουσική για να καταλάβεις ότι οι μελωδίες του Amott εδώ και πάρα πολλούς δίσκους είναι παιδικές και τις γράφει στο χέσιμο. Δε σου παίρνει πάνω από 1 δευτερόλεπτο για να γράψεις αυτή τη μελωδία, δεν απαιτείται έμπνευση, δεν απαιτείται τεχνική, δεν απαιτείται καν να παίζεις κιθάρα. Είναι ξεκάθαρα μια μελωδία γιατί ΕΠΡΕΠΕ να βάλει μελωδία στο τραγούδι και όχι γιατί το “ζήταγε” το τραγούδι.

Και για να επαναδιατυπώσω το παραπάνω σχόλιο μου, απορώ με εμένα που μπαίνω στον κόπο και πατάω “play”, ο Amott ξέρει καλά που απευθύνεται, λεφτάκια από τους Ιάπωνες θέλει να βγάλει ο άνθρωπος.


#7

Το κομματο power-ιζει αρκετα αλλα αν ανατρεξεις σε οτι εχουν βγαλει πριν οι ΑΕ δεν ξενιζει, δεν ειναι κατι εντελως διαφορετικο θα ελεγα. Ο Vic με την κριτικη του με προβληματισε λιγακι οσο αφορα την γενικοτερη μεταλ ταση αλλα μην ξεχναμε οτι αλλαζουν οι εποχες , οι “γυαλισμενες” παραγωγες ειναι must κατα καποιο τροπο σημερα και προσωπικα (τις περισσοτερες φορες) μου αρεσουν κιολας.
Δεν θα ξεχασω οτι ισως απο τις πρωτες “γυαλισμενες” παραγωγες ηταν το Vulgar Display of Power των θεων Pantera ,το ειχα παρει οταν βγηκε το '93 και ταλαιπωρουσε απιστευτα τα Woofer των ηχειων μου. Φοβερη παραραγωγη, καλογυαλισμενη, ταιριαζε γαντι στον ηχο τους ο οποιος σε κολλουσε κυριολεκτικα στον τοιχο!

Το νεο κομματι μου άρεσε , οι μελωδιες ειναι αληθεια οτι δεν ειναι κατι το φοβερα νεο αλλα δεν σε χαλανε κιολας, οι δισολιες ειναι οντως για γέλια (παιδικοτατες) και το μωρό μια χαρά γρυλιζει …:grin:


#8

Περι δισολίας σχετικά με maiden…ΠΡΩΤΑ θα πλένεις το στομα σου με πετρέλαιο και μετα θα μιλάς για τους maiden.


#9

Καλά και εγώ έχω μανουριασει με τον @Vic αλλά μάλλον θα έρθει και εσένα η ώρα σου που θα τον γεμίζεις καρδούλες !


#10

Αυτό το γυαλισμένη παραγωγή , γιατί θεωρείτε κακό ;;; Πρέπει να ακούμε τζιτζίκια όπως τώρα απ το μπαλκόνι μου για να είναι γαμάτη;;;

Των Μεταλλικα που είναι μια τοπ παραγωγή , σύμφωνη ας πούμε με την εποχή, είναι αγυάλιστη ;;;

Edit: Δεν ξέρω καν τι σημαίνει “γυαλισμένη” , παρόλο που την χρησιμοποιώ και εγώ την λέξη. Αν αναφερόμαστε σε κομπρεσαρισμένους ήχους οργάνων, οκ συμφωνώ . Είναι κακό να μην ακούγονται οι δυναμικές στο παίξιμο π.χ. ή να ακούγονται όλα τα όργανα στην ίδια ένταση καθ όλη τη διάρκεια του τραγουδιού …Κάτι που είναι συχνό πλέον ειδικά σε σουηδούς παραγωγούς


#11

Αυτό είναι θέμα μίξης

Άλλο γυαλισμένη (έχει να κάνει με την καθαρότητα του ήχου) πάντως και άλλο ψεύτικη (εδώ κυρίως το πρόβλημα υπάρχει με το πως ακούγονται τα τύμπανα) για εμένα

Το ρεφρέν πάντως στο εν λόγω τραγούδι είναι αστείο


#12

Κάτι τέτοιες κουβέντες με μπριζώνουν στα πολύ μεταλλοπατερίστικά μου, εσύ βάζε στα τοπ των τοπ σου το Brave New World, βίωμά σου και μαγκιά σου και χαρά σου, εμένα μόνο μην μου κάνεις υποδείξεις για τους Iron Maiden, τους λάτρεψα πριν δεκαετίες, συνέβαλαν στην διαμόρφωση του χαρακτήρα μου, έχουν 8 δίσκους μνημεία (μαζί με το Live After Death) και δεν χρειάζομαι κανέναν, ιδιαίτερα κάποιον που βάζει το BNW πάνω από κάποιο από τα 8, να μου ζαλίζει τον έρωτα με τον Μεηντενικό του φανμποϊσμό. Δεν ξέρω αν το έγραψες με ελαφριά χιουμοριστική διάθεση και εγώ το γιγαντώνω υπερβολικά, απλά επειδή τα έχω ξανακούσει ειδικά για τους Μέηντεν, κάπου βαριέμαι.

Εναλλακτικά:
Το στόμα μου στάζει πετρέλαιο, έκανα και γαργάρες αλλά ακόμα αξιοπρεπή στην καλύτερη, θανατηφόρα βαρετά στην χειρότερη μου ακούγονται τα ριγιούνιον, FIGHT ME. :slight_smile:


#13

Γυαλισμένη της Nuclear Blast σχολής, αυτή η ολοφάνερα processed, κομπιουτερίστικη, τριγκαρισμένη, εκκωφαντική παραγωγή που έχουν σχεδόν όλοι και ακούγονται σχεδόν ίδιοι. Αυτό το σίχαμα είναι πληγή του φαραώ κανονικά (note to self, να γράψω κείμενο για τις 7 πληγές του Φαραώ στο σύγχρονο μέταλ, να πω και για τα τζενέρικ βοθροφωνητικά και το ανακάτεμα eurovision με καφρίλες ή τρου μέταλ).

Το “γυαλισμένο” δεν έχει να κάνει με βρωμιά και καθαρότητα, έχει να κάνει με το επεξεργασμένο, λουστραρισμένο, κομπρεσαρισμένο στο διάολο πράμα που έχει πέσει σαν περονόσπορος στις μισές σύγχρονες κυκλοφορίες…

Συγκρίνετε την παραγωγή του Black Future ή του Rise, Vulcan Spectre με την παραγωγή των Havok και των Evile, που δεν είναι καν από τις χειρότερες περιπτώσεις.


#14

ω ναι , να το κάνεις , θα χει πλάκα ( και ενδιαφέρον ) . Γράφεις ωραία :+1:

λάθος θρεντ, αλλά στα καλύτερα των 00’s μπαίνει πανεύκολα


#15

Μακάρι να ήταν μόνο στις μισές.


#16

Απορώ γιατί απορείτε; Προφανώς και είναι το πιο εύκολο (και πιο φτηνό) να τριγκάρεις τα τύμπανα στο θεό, να ηχογραφήσεις τις κιθάρες καρφί στον υπολογιστή και να τις πειράξεις μετά. Όσο και να το πειράξει μετά, πάνω από ένα βαθμό δεν γίνεται να ακουστεί οργανικός αυτός ο ήχος με τα αποτελέσματα να είναι αυτά που ακούμε τις περισσότερες φορές. Αν θέλεις να ακούσεις ΣΩΣΤΗ παραγωγή ακούς τους τελευταίους 2 δίσκους των Foo Fighters που είναι μερακλής ο Grohl και έχει και τον Butch μαζί που είναι μάστορας και βγάζουν γούστα στις δουλειές τους.


#17

Ευτυχώς που πήρε τον Butch, γιατί παλιότερα μας είχε κεράσει ΜΕΓΑΛΕΣ φόλες ηχητικά.


#18

Ντάξει δε διαφωνεί κανείς, αλλά υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος.

Πλέον μια μπάντα απ την Ελλάδα μπορεί να ακουστεί σαν μια μπάντα με συμβόλαιο στην nuclear blast χωρίς να σπαταλήσει 50.000 - 100.000 ντολλαρς :wink: . Μόνο και μόνο επειδή υπάρχει η δυνατότητα να ηχογραφήσεις τις κιθάρες καρφί στον υπολογιστή και μετά να κάνεις ένα περιποιημένο RE-AMPING

ήμουν παρών σε ηχογράφηση εξαιρετικού για ελληνική μπάντα δίσκου, σε macbook στο ΣΑΛΟΝΙ. Μοναδικό μεγάλο έξοδο για την μπάντα ήταν το μαστερινγκ

Τωρα αν δικαιολογείται αυτό από “μεγαλύτερες” ή τεσπα “διασημότερες” και πλουσιότερες μπάντες , αυτό χωράει συζήτηση


#19

Παραγωγη μπαμπ κατσιωνης,εκει επρεπε να παει ο αμοττ.:sunglasses:Aν πεφτει τοσο κραξιμο απο το πρωτο κομματι,τι θα γινει με τον υπολοιπο δισκο.


#20

έστω για βιντεο κλιπ που είναι και το φόρτε του :grin: