εντιτ
ελα μωρε τωρα αρπαχτηξαρπαχτη, εγω δεν το πιστευα πως θα τους δω λιγο καιρο πριν ανακοινωθει το reunion
τωρα γιατι το εκαναν δεν με ενδιαφερει, εγω τη συναυλια στο βυρωνα την εχω στην καρδια μου
μακαρι να κανουν και αλλοι ‘αρπαχτες’ δεν με πειραζει
Είχαν παίξει ένα θέμα από σάουντρακ, κι ο Πάτον ρώτησε αν το ξέρει κανείς. Απάντησε ένας τύπος φωνάζοντας και το βρήκε. Ο Πάτον απήυθυνε την ερώτηση “ποιος είναι αυτός που το βρήκε?” και τον κάλεσε να ανέβει στη σκηνή για να τον κεράσει ούζο. Φώναξε ένας τύπος ότι το βρήκε και ανέβηκε. Φυσικά δεν ήταν αυτός. Και μόλις κατάλαβε ο Πάτον πως ο τύπος που ανέβηκε δεν ήταν αυτός που είχε απαντήσει, τον έβρισε επειδή έκλεψε, του έριξε μια κλωτσιά στον κώλο, και τον πέταξε κακήν κακώς από τη σκηνή, και καλά του έκανε. Δε νομίζω να τον καθιστά αντιπαθητικό το σκηνικό. Άλλοι έχουμε την ηλικία κι άλλοι ξεχνάτε?8)
αληθεια , ολες αυτες οι μπαντες που επανασυνδεονται μετα απο 20 χρονια , για τις οποιες τρεχετε σαν τρελλοι καθε χρονο στο ροαντμπερν , σε ποια κατηγορια αρπαχτης εμπιπτουν ?
Άμα ερχόμουνα στο θέμα του γουότερς και έλεγα για αρπαχτές θα το θεωρούσατε (σωστά) φλέημιν και τα φλέημιν ράιτς τα έχω παραχωρήσει στον χόρρορ.
Απαντάω προς το παρόν εδώ, και άμα θέλει κάποιος μοδ, ανοίγει νέο θέμα και μεταφέρει.
Άλλο πράμα ρώτησα εγώ όμως.
λες πιο πριν:
Τι καλλιτεχνικό όραμα πρεσβεύει ΕΝ ΕΤΕΙ 2005-2010 ο Γουότερς παίζοντας κομμάτια (κομματάρες δε λέω) του 1975-1980???
Το “υπερθέαμα” είναι που κάνει τη διαφορά?
Αν οι FNM είχαν μαζί και τη μισή δραματική σχολή, μπαλέτα και αεροπλάνα και βίζουαλς και ιπτάμενα χαλιά να σιγοντάρουν τις εμφανίσεις τους δε θα’ταν αρπαχτή??
Μιλάς με τον άνθρωπο που στο ρόντμπερν ΔΕΝ πήγε να δει την αρπαχτάρα του “Garcia plays Kyuss” (παρά μόνο ένα τέταρτο στο τέλος) για να δει μια μπάντα που συμβαίνει ΤΩΡΑ όμως.
Εγώ τη θέση μου την είπα μερικές σελίδες πίσω. Δεν έχω πρόβλημα με τις “επιστροφές”, φτάνει να είναι οι κανονικές μπάντες (όχι αστειότητες τύπου Doors κλπ), και αφού συνειδητοποιούν και οι ίδιοι ότι δεν έχουν πια κάτι νέο να προσφέρουν και περιοδεύουν παίζοντας παλιά κομμάτια, τότε οκ από μένα, απλά δεν είναι πια “καλλιτέχνες” αλλά “διασκεδαστές”.
Και δεν είναι κακό να συνειδητοποιείς ότι και η αγαπημένη σου μπάντα έχει πέσει σε αυτή την κατηγορία, όλα μέσα στο παιχνίδι είναι.
ξερω ακριβως σε τι τριπ ειναι ο waters και γιατι κανει οτι κανει το 2010
τα φραγκα ειναι στη μεση (εννοειται) αλλα θελω να πιστευω οτι το κανει κ λιγο σε φαση preacher γιατι βλεπει ποσο ζωα εχει γινει η πλειοψηφια του κοσμου κ του την εχει βιδωσει
το 2006 που ειχε ερθει ο waters δεν πηγα γιατι το θεωρουσα ξαναζεσταμενο φαι
τωρα αν ερθει θα παω , γιατι με wall μεγαλωσα ρε διαολε
κ οσο κ αν λειπει ο γκιλμουρ θελω να τον δω/ακουσω μια (πρωτη και τελευτια) φορα
μη νομιζεις οτι κ εγω θα παω καπου απλα επειδη ειναι ιερη αγελαδα
πιο πολυ πχ θεωρω αρπαχτη (που ηταν καργα αρπαχτη, δεν το συζηταω) τις περιοδειες που εκαναν αμερικη οι tool το καλοκαιρι του 09 κ του 10 ,παρα τον waters τωρα
παντως αν με ρωτας , το θεμα δεν ειναι τι ειναι αρπαχτη (ετσι οπως εχει γινει η μουσικη βιομηχανια το 80% των τουρ ειναι ‘άρπαχτες’) αλλα αν με ενοχλει κ με κανει να νιωθω κοροιδο
οι φνμ δεν με ενοχλησαν
για waters θα σου πω (οτ)αν τον δω.
κ μη λες κακη κουβεντα για waters γιατι θα σου σκασει ο floydized με τσεκουρι σπιτι σου χαραματα
γιατί το βρίσκω λίγο αστείο αυτο?? δηλαδή αν και όταν με το καλό έρθουν Ελλάδα όσοι θα πάνε/πάμε θα είμαστε σε φάση: χμμμ δίκιο είχε τελικά, πρέπει να αλλάξουμε τον κόσμο…
τέλοσπάντων sorry για το off-topic
εεε οι Faith no More είναι Θεοί. οκ τώρα το έσωσα…:p:lol:
Κοιτάξτε.Άμα το δεις “ξερά” και επιφανειακά ναι,και ο Γουότερς παίζει κομμάτια του 1979 και βγαίνει να τα ξανα-παρουσιάσει έπειτα από 30 χρόνια.Αρπαχτή για μερικούς.
Αλλά πολλές φορές βλέπεις και τους λόγους που κάνει κάτι ο κάθε καλλιτέχνης.
Ξαναλέω πως άμα το δεις τελείως επιφανειακά π.χ. “Ο Γουότερς βγαίνει και παίζει κομμάτια του 1979” “Οι x,y βγαίνουν και παίζουν best-of στην περιοδεία τους” αυτό που καταλαβαίνεις είναι ότι απλά παρουσιάζει ξαναζεσταμένο φαγητό.
Πρέπει όμως να συγκρίνουμε και να αναλύσουμε ποιοι είναι οι λόγοι που βγάζει ο Γουότερς το Wall έτσι ώστε να αποφανθούμε αν είναι “αρπαχτή” ή όχι.
Αρπαχτή θα ήταν άμα το τεράστιο όνομα “Pink Floyd” εμφανιζόταν ξανά,σε κανονικές συνθήκες περιοδείας,ηχογράφησης κτλ κτλ κτλ.
Ο Γουότερς βγάζει αυτό το αριστούργημα έξω επειδή και ο ίδιος θεωρεί ότι έχει πράγματα να πει μέσα από αυτό.Τώρα θα μου πεις “Τι κοινό υπάρχει στο 1980 και στο 2010;”.Ο ίδιος πιστεύει πως μπορεί κάποια πράγματα να έχουν αλλάξει αλλά το αποτέλεσμα,και ίσως κάποιες βασικές του αιτίες,είναι το ίδιο.Ίσα ίσα που έχει βάλει και πράγματα μέσα.
Έχω την εντύπωση πως έχουμε γίνει και λίγο καχύποπτοι με τέτοιου είδους πράγματα.
Μπορεί όποιος θέλει να εξετάσει την συμπεριφορά του Waters στο παρελθόν,πως έχει κινηθεί,αν έχει κάνει τις αρπαχτές του και μετά να βγάλει συμπέρασμα.Το ίδιο ισχύει και για τον κάθε καλλιτέχνη,σε διαφορετικό βαθμό πολλές φορές.
Στην τελική τι ανάγκη για λεφτά έχει ο “Νερουλάς”;Εδώ δεν ήθελε να συνεχίσει την περιοδεία με τους Floyd το 1981.Πάντα έθετε όρο να το παίζει σε κλειστά γήπεδα.Άμα ήθελε θα ζητούσε κανά Ολυμπιακό Στάδιο,θα το γέμιζε και θα έπαιρνε και περισσότερα λεφτά.
Και ξέρω πολύ καλά πως ο προϋπολογισμός αυτού του πράγματος έχει βγάλει σε περιοδεία τώρα είναι τεράστιος,και δεν ξέρω πόσα πολλά θα είναι τα λεφτά από το κέρδος του.Εδώ οι Pink Floyd στην αντίστοιχη περιοδεία είχαν μπει μέσα .
Το να λέμε γενικά αυτό είναι έτσι ή αλλιώς είναι εύκολο.Καλό θα είναι να το αναλύουμε και να προσπαθούμε να καταλάβουμε κάποιους λόγους,θαρρώ εγώ.
Και Bleeding κανόνισε να ξαναπείς τίποτα για τον Roger…Ακονίζω τα μαχαίρια μου
Ρε δε σας τη λέω, εξάλλου το πιο συγκλονιστικό (και με χαώδη διαφορά) λάιβ που έχω παρακολουθήσει ήταν οι Black Sabbath το 2005 να παίζουν κομμάτια του 1970-78 (δεν είχα γεννηθεί) και ο Ozzy να είναι πιο φάλτσος από μένα οπότε καταλαβαίνεις ότι δεν έχω πρόβλημα.
Απλά οι Sabbath (και οι ΦΝΜ και κάθε σημερινοί γερο-ρόκερς) ήταν εκεί όχι για να εκφραστούν καλλιτεχνικά, αλλά για να διασκεδάσουν το κοινό τους. Κανένα πρόβλημα με αυτό.
Προφανώς ζηλεύω όσους “ήταν εκεί” όταν οι αγαπημένες μου μπάντες “συνέβαιναν” αλλά δεν μπορώ να έχω παράπονο. Αλλά όχι και να εθελοτυφλούμε μπροστά στους μεγάλους. Και άντε, στον Γουότερς κάνεις και μια “έκπτωση” γιατί έπαιζε στους Φλόιντ διάολε, ενώ (δίκαια) τα διάφορα “Garcia plays Kyuss”, “Paul Di’Anno plays Iron Maiden”, “Konstantinos Christoforou plays One” κλπ αντιμετωπίζονται ως ψιλοκακομοιριές, όπως θα ήταν αν έσκαγε ποτέ κάνα αστείο “Mike Patton and his anyparktikompania plays Faith No More”.
Η ουσία είναι, να γίνεται με μεράκι και με σεβασμό στο κοινό.
Απλά μην κοροϊδευόμαστε κιόλας.
Κι όμως μέσα στους δεκάδες χιλιάδες που θα πάνε, μπορεί -πού ξέρεις- πέντε άτομα να το πουν αυτό. Κι αν όχι να αλλάξουν τον κόσμο (γιατί το The Wall είναι κυρίως προσωπικός δίσκος), τότε μετά το “after all it’s not easy banging your head against some mad buggers wall”, ίσως να αλλάξουν έστω λίγο τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν τα πράγματα.
ναι το καταλαβαίνω αυτό, αλλά δεν μου άρεσε ο όρος preaching, δηλαδή όπως φαντάζομαι έγινε και με τους u2 (δεν πήγα αλλά διάβασα και άκουσα) σχετικά με το awareness της υπόθεσης…σεβαστές οι απόψεις/ιδέες/πιστεύω αλλά μην ξεφεύγει από το πλαίσιο της ψυχαγωγίας (τώρα οι fans των pink floyd θα πέσουν να με φάνε και θα μου πούν ξερω γω ναι αλλά ο λόγος που γράφαν μουσική είναι για αφύπνιση και τέτοια…) τελοσπάντων επειδή ξεφύγαμε τελείως και το thread γράφει Faith No More λέω να την συνεχίσουμε αν είναι κάπου αλλού την συζήτηση…
Διοτι δεν μπορει να λατρευω τη ροκ σκηνη των 90ς και να μη βρισκω κατι ιδιαιτερο στους FNM.
Εχω δωσει αρκετες ευκαιριες στο King For A Day…(που ειναι και το μοναδικο τους αλμπουμ που εχω ακουσει), αλλα καθε φορα με κουραζει το ιδιο, παροτι εχει και ωραια κομματια μεσα.
Το ίδιο συμβαίνει με όλα τα avantgarde άλμπουμ, σε λίγα χρόνια θα το βάζεις και θα λες “πω, είναι τόσο μπροστά, γιαυτό δε μου άρεσε τότε και τώρα μαρέσει”