Frank Zappa

Ηθελα καιρο τωρα να ανοιξω το συγκεκριμμενο τοπικ και σημερα εφτασε η ωρα.Προσωπικα τοποθετω τον Ζαππα αναμεσα στις μεγαλυτερες μουσικες προσωπικοτητες του αιωνα που μας περασε,διπλα σε ανθρωπους οπως ο Miles Davis,ο Hendrix,o Lennon,o Stravinsky κ.α.
Απο την αρχη της καριερας του υπηρξε νεωτεριστης,ανατρεπτικος,αντισυμβατικος και πορευθηκε μεχρι το αδοξο τελος του,οταν και ηττηθηκε απ την επαρατη νοσο, σε μια αποκλειστηκα δικη του διαδρομη με συνοδοιπορους μερικους απ τους κορυφαιους μουσικους του πλανητη.

Μερικα στοιχεια απ τη Wikipedia…

Η ζωή του

Ο Ζάπα μεγάλωσε στο Λάνκαστερ (Lancaster) της Καλιφόρνια και δέχθηκε επιρροές τόσο από πρωτοπόρους (αβαν-γκαρντ) συνθέτες όπως ο Έντγκαρ Βαρέζε (Edgar Varese) και ο Ίγκορ Στραβίνσκι (Igor Stravinsky), όσο και από τα τοπικά συγκροτήματα ριθμ εντ μπλουζ (rhythm and blues, R&B) και ντου-γουόπ (doo-wop). Την προσοχή του στον Βαρέζε τράβηξε το έργο Ionisation του τελευταίου, το οποίο είχε γραφεί μόνο για κρουστά. Ο Ζάπα είχε ενθουσιαστεί τόσο πολύ, που σε ηλικία 15 ετών ήθελε να μιλήσει στο συνθέτη από το τηλέφωνο.

Τα επόμενα μουσικά του βήματα, στα γυμνασιακά του χρόνια, τα έκανε με τον Ντον Φαν Βλιτ (Don Van Vliet), γνωστό αργότερα και ως Κάπτεν Μπίφχαρτ (Captain Beefheart) με τον οποίο αλληλοεπηρεάστηκαν εκείνη την περίοδο.

Μετά από μια σύντομη σταδιοδρομία ως επαγγελματίας συνθέτης τραγουδιών (το ελεγειακό του Memories of El Monte ηχογραφήθηκε από τους The Penguins), o Ζάπα έγινε κιθαρίστας ενός τοπικού συγκροτήματος R&B. Λίγο αργότερα μετονόμασε το συγκρότημα σε The Mothers . Στη συνέχεια, το όνομα άλλαξε ξανά και έγινε Frank Zappa and the Mothers of Invention, λόγω επιμονής της δισκογραφικής εταιρίας, για να αποφευχθεί πιθανή συνωνυμία.

Τους The Mothers στήριξε ο γνωστός παραγωγός Τομ Γουίλσον (Tom Wilson). Σύντομα έβγαλαν το πρώτο τους άλμπουμ Freak Out το 1966, ένα κράμα του συχνά ευρισκόμενου στη μόδα R&B και πειραματικού κολάζ ήχων. Ο δίσκος δεν είχε μεγάλη εμπορική επιτυχία, ωστόσο θεωρείται ότι δημιούργησε σχολή. Ο όρος “freak out” που χρησιμοποιείται ακόμη και σήμερα, ως παρακίνηση απόδρασης από τις κοινωνικές νόρμες, είναι εφεύρεση του Ζάπα. Το Freak Out είναι ένα από τα πρώτα διπλά άλμπουμ στην ιστορία της ροκ (μαζί με το Blonde on Blonde του Μπομπ Ντίλαν (Bob Dylan)). Πρόκειται για ένα ασυνήθιστο συνονθύλευμα παρωδιών ερωτικών τραγουδιών (“Go Cry On Somebody Else’s Shoulder”, “You Didn’t Try To Call Me”), “αντεργκράουντ” κολάζ (“It Can’t Happen Here”, “Help, I’m A Rock”) και πολιτικών σχολίων (“Hungry Freaks, Daddy”, “Who Are The Brain Police?”). Αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας αρχής που ο Ζάπα τήρησε μέχρι το τέλος: “Anything, any time, anywhere, for no reason at all” (Ο,τιδήποτε, οπουδήποτε, οποτεδήποτε, για κανένα απολύτως λόγο).

Την επόμενη χρονιά ακολούθησαν τα επίσης εκλεκτικά Absolutely Free και Lumpy Gravy. Ο Ζάπα ηχογράφησε επίσης το We? re Only In It For The Money, μια καυστική σάτιρα της ιδεολογίας των Χίππις και των επικρατούντων τάσεων στην Αμερική. Το εξώφυλλο του δίσκου παρωδεί αυτό του άλμπουμ των Μπιτλς (The Beatles) Sgt. Pepper?s Lonely Hearts Club Band, στο οποίο αντικαθιστά τα λουλούδια με λαχανικά.

Το 1971 ο Ζάπα γύρισε την ταινία 200 Motels. Η ταινία γυρίστηκε σε βίντεο σε μόλις 7 ημέρες με μικρό προϋπολογισμό (679.000 δολάρια) και θεωρείται σημαντικό “πολυμεσικό” έργο, αφού αποτέλεσε πρότυπο του είδους και καθιέρωσε την μορφή των περισσότερων βιντεοκλίπ για ροκ μουσική. Περιγράφει τη ζωή ενός συγκροτήματος ροκ σε τουρνέ. Ο τίτλος αναφέρεται στον αριθμό των μοτέλ που διανυκτέρευσε το συγκρότημα.

Μετά από αρκετά ακόμα άλμπουμ με τους Mothers συμπεριλαμβανομένου του σε στιλ doo-wop Cruising With Ruben And The Jets, ο Ζάπα έβγαλε το σόλο ορχηστρικό άλμπουμ Hot Rats, στο οποίο παίζει ο ίδιος κιθάρα σε στιλ τζαζ. Το άλμπουμ περιλαμβάνει επίσης μια ζωντανή ηχογράφηση στο Fillmore East στην οποία συμμετέχει και ο Τζον Λένον (John Lennon). Με τους Mothers σε νέα σύνθεση πλέον, συνέχισε στον ίδιο υψηλό ρυθμό παραγωγής και στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Από την εποχή αυτή ξεχωρίζουν τα εξαιρετικά και προσιτά άλμπουμ One Size Fits All και Apostrophe.

Το 1980 ο Ζάπα βοήθησε τα πρώην μέλη του συγκροτήματός του Γουόρεν Κουκουρούλο (Warren Cuccurullo) και Τέρι Μπότζιο (Terry Bozzio) στο ξεκίνημα του νέου τους συγκροτήματος Missing Persons, αφήνοντας τους να χρησιμοποιήσουν το ολοκαίνουργιο στούντιό του UMRK.

Μετά από ένα διάλειμμα ο Ζάπα επέστρεψε και μεγάλο μέρος της νεότερης δουλειάς του χαρακτηρίστηκε από την χρήση τόσο του ψηφιακού σινθεσάιζερ Synclavier ως εργαλείου σύνθεσης και εκτέλεσης, όσο και τεχνικών στο στούντιο για την παραγωγή συγκεκριμένων εφέ. Η δουλειά του πολιτικοποιήθηκε ακόμη περισσότερο και άρχισε να σατιρίζει την άνοδο των ευαγγελιστών της τηλεόρασης στην Αμερική, καθώς και του ρεπουμπλικανικού κόμματος.

Στις 19 Σεπτεμβρίου 1985, ο Ζάπα κατέθεσε στην Επιτροπή Εμπορίου, Τεχνολογίας και Mεταφορών της Γερουσίας των ΗΠΑ καταγγελία κατά του Parents Music Resource Center (PMRC), μια οργάνωση λογοκρισίας μουσικής που είχε ιδρύσει η Τίπερ Γκορ (Tipper Gore), σύζυγος του Αλ Γκορ (Al Gore), και στην οποία μέλη ήταν και άλλες σύζυγοι πολιτικών, συμπεριλαμβανομένων και πέντε συζύγων μελών της Επιτροπής. Εκεί ανέφερε:

« Η πρόταση του PMRC είναι μια ανόητη σύλληψη που δεν καταφέρνει να προσφέρει κάποιο πραγματικό όφελος στα παιδιά, περιορίζει τις ελευθερίες των ανθρώπων που δεν είναι παιδιά και υπόσχεται να κρατά τα δικαστήρια απασχολημένα για χρόνια, καθώς αυτά θα προσπαθούν να βρουν μια λύση στα προβλήματα ερμηνείας και εφαρμογής που είναι έμφυτα σε αυτή.

Εξ όσων νομικών γνωρίζω, στις αποφάσεις που έχουν σχέση με την Πρώτη Τροποποίηση (First Amendment) προτιμάται η λιγότερο περιοριστική εναλλακτική λύση. Σ? αυτό το πλαίσιο, τα αιτήματα του PMRC ισοδυναμούν με την αντιμετώπιση της πιτυρίδας δια αποκεφαλισμού.»

Στις αρχές της δεκαετίας του 1970 ο Ζάπα αφιέρωσε όλη του σχεδόν την ενέργεια σε σύγχρονα έργα ορχηστρικά και synclavier.

Η τελευταία τουρνέ του σε σχήμα ροκ συγκροτήματος πραγματοποιήθηκε το 1988 με ένα δωδεκαμελές συγκρότημα που φημολογείται ότι είχε ρεπερτόριο πλεόν των 800 τραγουδιών (τα περισσότερα του ίδιου του Ζάπα), το οποίο όμως διαλύθηκε με έντονους διαπληκτισμούς πριν ολοκληρωθεί η τουρνέ. Μέρη της τουρνέ αυτής υπάρχει στα άλμπουμ The Best Band You Never Heard In Your Life, Make a Jazz Noise Here (κυρίως ορχηστρική και πειραματική μουσική) και Broadway the Hard Way (νέο αυθεντικό υλικό). Μικρά κομμάτια της βρίσκονται και στο You Can?t Do That On Stage Anymore Volume 6.

Το 1992 διαγνώστηκε με καρκίνο του προστάτη, από τον οποίο και πέθανε ένα χρόνο αργότερα. Ο Ζάπα κηδεύτηκε στο νεκροταφείο Westwood Village Memorial Park Cemetery, στο Γουέστγουντ (Westwood) της Καλιφόρνια.

Ο Ζάπα εισήχθη μετά θάνατο στο Rock and Roll Hall of Fame το 1995. Την ίδια χρονιά ο μεγαλύτερος σύγχρονος Λιθουανός γλύπτης, Κονσταντίνας Μπογκντάνας (Konstantinas Bogdanas), δημιουργός πορτρέτων του Λένιν φιλοτέχνησε μια προτομή του Ζάπα, η οποία και τοποθετήθηκε στο κέντρο του Βίλνιους, της πρωτεύουσας της Λιθουανίας. Προς τιμήν του, επίσης, δόθηκε το όνομά του σε ένα αστεροειδή 3834 Zappafrank.

Ο Ζάπα παντρεύτηκε δύο φορές, την πρώτη με την Κέι Σέρμαν (Kay Sherman) και τη δεύτερη με την Γκέιλ Σλόουτμαν (Gail Sloatman) με την οποία και έμεινε μέχρι το θάνατό του. Με τη Σλόουτμαν ο Ζάπα απέκτησε τέσσερα παιδιά, δύο γιους και δύο κόρες, στα οποία έδωσε ασυνήθιστα ονόματα: Moon Unit, Dweezil, Ahmet Rodin και Diva.

[Επεξεργασία] Αποφθέγματα

* ?Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST..."

(Η πληροφορία δεν είναι γνώση. Η γνώση δεν είναι σοφία. Η σοφία δεν είναι αλήθεια. Η αλήθεια δεν είναι ομορφιά. Η ομορφιά δεν είναι αγάπη. Η αγάπη δεν είναι μουσική. Η μουσική είναι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ…). Από το Packard Goose.

* "Jazz is not dead, it just smells funny."

(Η τζαζ δεν έχει πεθάνει, απλά μυρίζει κάπως περίεργα)

* "Arf, she said."

(Γαβ, είπε εκείνη: ουσιαστικά αμετάφραστο… Τα σκυλιά παίζουν ιδιαίτερο ρόλο στη «σημειολογία» του Ζάπα)

* "The poodle bites, the poodle chews it."

(Το πούντλ δαγκώνει, το πουντλ το μασάει: Βλ. προηγούμενο)

* "Look here brother, who you jivin' with that Cosmic Debris?"

(Κοίτα δω ρε φίλε, τι με ενοχλείς με αυτά τα διαστημικά συντρίμμια: επίσης αμετάφραστο. Τα διαστημικά συντρίμμια αναφέρονται στην ανθρωπότητα υπονοώντας ότι δεν είμαστε κάτι το ιδιαίτερο στο σύμπαν)

* "There are more love songs than anything else. If songs could make you do something we'd all love one another. "

(Υπάρχουν περισσότερα τραγούδια αγάπης από ο,τιδήποτε άλλο. Αν τα τραγούδια μπορούσαν να σε επηρεάσουν να κάνεις κάτι, τότε όλοι θα αγαπιόμασταν μεταξύ μας)

* "I wrote a song about dental floss but did anyone's teeth get cleaner?"

(Έχω γράψει ένα τραγούδι για το οδοντικό νήμα, αλλά καθάρισαν τα δόντια κανενός; Από μια ακρόαση στη Γερουσία για το «πορνο-ροκ». Απαντώντας στους ισχυρισμούς της Τίπερ Γκορ ότι η μουσική ωθεί τους ανθρώπους σε παρεκκλίνουσα συμπεριφορά, ή τους επηρεάζει γενικότερα)

* "In the fight between you and the world, back the world.

(Αν πολεμάς εσύ με τον κόσμο, υποστήριξε τον κόσμο.)

* Freak Out! (1966)
* Absolutely Free (1967)
* Lumpy Gravy (1967)
* We’re Only In It For The Money (1968)
* Cruising With Ruben & The Jets (1968)
* Uncle Meat (1969)
* Mothermania (1969)
* Hot Rats (1969)
* Burnt Weeny Sandwich (1969)
* Weasels Ripped My Flesh (1970)
* Chunga’s Revenge (1970)
* Filmore East - June 1971 (1971)
* 200 Motels (1971)

* Just Another Band From L.A. (1972) (See 1972 in music)
* Waka/Jawaka (1972) (See 1972 in music)
* The Grand Wazoo (1972) (See 1972 in music)
* Over-Nite Sensation (1973) (See 1973 in music)
* Apostrophe (1974)
* Roxy & Elsewhere (1974)

* One Size Fits All (1975)
* Bongo Fury (1975)
* Zoot Allures (1976)
* Zappa In New York (1978)
* Studio Tan (1978)
* Sleep Dirt (1979)
* Sheik Yerbouti (1979)
* Orchestral Favorites (1979)
* Joe’s Garage (1979)
* Tinseltown Rebellion (1981)
* Shut Up ‘N’ Play Yer Guitar (1981)

* You Are What You Is (1981)
* Ship Arriving Too Late To Save A Drowning Witch (1982)
* The Man From Utopia (1983)
* Baby Snakes (1983)

* London Symphony Orchestra vol 1 (1983)
* The Perfect Stranger (1984)
* Them Or Us (1984)
* Thing-Fish (1984)
* Francesco Zappa (1984)
* FZ Meets The Mothers Of Prevention (1985)
* Does Humor Belong In Music? (1986)
* Jazz From Hell (1986)
* London Symphony Orchestra vol 2 (1987)
* Guitar (1988)
* You Can’t Do That On Stage Anymore vol 1 (1988)
* You Can’t Do That On Stage Anymore vol 2 (1988)

* Broadway The Hard Way (1989)
* You Can’t Do That On Stage Anymore vol 3 (1989)
* The Best Band You Never Heard In Your Life (1989)
* You Can’t Do That On Stage Anymore vol 4 (1991)
* Make A Jazz Noise Here (1991)
* You Can’t Do That On Stage Anymore vol 5 (1992)
* You Can’t Do That On Stage Anymore vol 6 (1992)
* Playground Psychotics (1992)
* Ahead Of Their Time (1993)
* Zappa’s Universe (1993)
* The Yellow Shark (1993)
* Civilization, Phaze III (1994)
* Strictly Commercial (1995)
* The Lost Episodes (1996)
* Läther (1996)
* Mystery Disc (1998)
* Everything Is Healing Nicely (1999)
* FZ:OZ (2002)
* Halloween (2003)
* Joe’s Corsage (2004)

Ποια η γνωμη σας για τον θειο Φρανκ?

Με bold ειναι τα προσωπικα αγαπημενα απο καθε περιοδο του χαμελαιοντα Ζαππα.Εχει παιξει τα ΠΑΝΤΑ κυριολεκτικα απο surf και ευπεπτη ποπ μεχρι δαιδαλωδες prog rock και συμφωνικη μουσικη επηρεασμενη απο κλασικους συνθετες.Απο comedy-σατιρικη προζα μεχρι ακραιους πειραματισμους και ατονικη μουσικη.Θα ποσταρω και αρκετα χαρακτηριστικα βιντεακια καποια στιγμη.

Κριμα που εφυγε τοσο νωρις…

Πολύ καλό thread άνοιξες.

Προσθέτω στις ατάκες το:

“Τwo acronyms have destroyed America: LSD and MBA”

Αναφερόμενος στο πως τα ναρκωτικά κατέστρεψαν την μουσική σκηνή της δεκαετίας του 60 και στο πως οι μεγάλες δισκογραφικές την δεκαετία του 80 διοικούνταν από ανθρώπους που τους απασχολούσαν μόνο τα κέρδη.

Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν έψαξα ενδελεχώς τη μουσική του γιατί απλά δεν ήξερα από που να αρχίσω και που να τελειώσω :-s !
Μάλλον θα τσεκάρω τα bold για αρχή 8)
Πάντως το 2006 είχα πάει στη συναυλία του γιου του και έφυγα με το σαγόνι να κρέμεται μέχρι το επόμενο βράδυ…
Oι ατάκες του είναι Θεϊκές!
Επίσης κάτι άκυρο: Ο Warren Cuccurullo έγινε γνωστός από τον Zappa αλλά υπήρξε για πολλά χρόνια μέλος των… Duran Duran :slight_smile:

απο τις μεγαλυτερες μουσικες ιδιοφυιες της συγχρονης μουσικης!
πανεξυπνος ανθρωπος ανεπαναληπτο χιουμορ!
περα απο την υπεροχη μουσικη που εχει γραψει εχει κανει κ απιστευτες διασκευες!

μεγαλη μου αγαπη ειναι το King Kong
εδω πρεπει να ειναι η καλυτερη του εκτελεση EVER!

Κωστη αρχισε καλυτερα απ το hot rats και μετα μεχρι και το the man from utopia οπου συνδυαζει περισσοτερα πραγματα μεταξυ τους χωρις να γινεται πολυ ακραιος(αλλα ουτε και ευπεπτος).

Βεβαια ο ιδιος ο Ζαππα ελεγε οτι γραφει επικαιρη μουσικη,που σχολιαζει(ειδικα στιχουργικα) την εποχη που τα συνεθετε,οποτε μερικα πραγματα που λεει ισως να φανταζουν λιγο εξωγηινα και ακατανοητα μια και δεν εχουμε τοση μεγαλη επαφη με τα γεγονοτα της αμερικανικης πραγματικοτητας της εποχης.Ειναι πχ σαν καποιος να γραφει τωρα τραγουδι για το σκανδαλο Ζαχοπουλου πχ και να το ακουει καποιος μετα απο 30 χρονια. Αυτο προσθετει μια αλφα δυσκολια στο να παρακολουθησει καποιος τη σκεψη του.

Μην ξεχναμε επισης οτι ο Ζαππα μαζι με τον Dee Snider και αλλους ηταν απ τους σημαιοφορους του αγωνα κατα της PMRC και στο δισκο meets the mothers of prevention ασχολειται διεξοδικα με το ζητημα,ειδικα στο κομματι Porn Wars oπου και εχει samples απ τις ακροασεις στην επιτροπη που ειχε συσταθει για το θεμα.Τρελες ατακες btw…

Δε μου παίζει το βίντεο :frowning: …δασκαλος ο zappa…Me εχουν καλύψει εντελώς οι προλαλήσαντες…Ενα μεγάλο μπραβο στον hocam που τον ανέφερε…

εμενα παιζει για ξαναδοκιμασε!

Ω, πολύ ωραία και πλούσια παρουσίαση βλέπω απο τον hokam! Εύγε! Όταν έχω χρόνο θα κάτσω να τη διαβάσω προσεκτικά…

Δε τον έχω ψάξει τόσο τον Zappa, είναι κάτι που θέλω να κάνω όμως. Το οτι θεωρείται μια απο τις μεγαλύτερες μουσικές ιδιοφυίες του αιώνα που μας πέρασε είναι ένας λόγος. Το οτι πάντρεψε τόσα μουσικά είδη είναι ένας άλλος.

Κάποια στιγμή θα επανέλθω… :wink:

Το αστείο είναι πως ο Al Gore, σύζυγος της περιβόητης ιέρειας της λογοκρισίας Tipper Gore και γερουσιαστής την δεκαετία του '80 όταν η γυναίκα του κυνηγούσε τα συγκροτήματα, απευθύνθηκε σε ροκ μπάντες το περασμένο καλοκαίρι για να οργανώσει τις συναυλίες Live Earth και να προωθήσει την “οικολογική” του ατζέντα…
Πολιτικοί…

Tρελός για δέσιμο ο Ζάππα! Καλά βασικά έχει βγάλει πάρα πολλά οπότε θα χάσω την μπάλα… Πάντως αυτά που έχω ακούσει είναι το overnite sensation που είναι πολύ cool και make my morning δίσκος. Aλλά και το Sheik Yerboutti είναι πολύ ωραίο, πιο κιθαριστικό…θυμάμαι το Rat Tomago συγκεκριμένα που οργιάζει χαχα…

Aπίστευτη ατάκα Zappa που διάβασα σήμερα και δικαιούται θέση σε αυτό το thread:

“You can’t be a real country unless you have a beer and an airline. It helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer.”

:lol: :lol: 8)

Γνωρίζετε φαντάζομαι όλοι το «The End» των Doors. Σε αυτό το κομμάτι ο Jim Morrison παραδίδεται στο διάσημο οιδιπόδειο στιχουργικό ντελίριο:

The killer awoke before dawn, he put his boots on.
He took a face from the ancient gallery,
and he walked on down the hall.
He went into the room where his sister lived, and…then he…
paid a visit to his brother, and then he…
He walked on down the hall,
and he came to a door…and he looked inside…
“Father”, “yes son”, “I want to kill you”
“Mother…I want to…fuck you”

Ο εξαιρετικός κύριος Zappa μας χάρισε μια παρωδία του άνωθεν κειμένου, στο “Tiny Sick Tears” (από το δίσκο “You Can’t Do That on Stage Anymore, Vol. 4”). Η δική του εκδοχή έχει ως εξής:

“You take a mask from the ancient hallway, and you go down, to your father’s room. And you open the door, and your father, your tiny sick father, is beating his meat to a Playboy magazine. He’s got it rolled into a tube and he’s got his tiny sick pud stuffed in the middle of it, right flat up against the centrefold! And you say, “Father, I want to kill you.” and he says "Not now, son, not now!”

(Υπόκλιση)

Φοβερος κιθαριστας!Το Zott Allures ειναι ολα τα λεφτα!


Θαυμαστε τον Φρανκ και καραστειτε τους κρετινους.

Συγχαρητήρια για το thread.

GENIUS!!!GENIUS!!!GENIUS!!! O Φρανκ ηταν ο, κατα την γνωμη μου, εξυπνοτερος μουσικος που εχει περασει απο ολοκληρη την Ροκ!!! Ηταν ο ανθρωπος που ελεγε πραγματα πολυ πριν ειπωθουν απο ολους τους αλλους…ειχε παντα τους τοπ μουσικους μαζι του και η επαφη του με την μουσικη ηταν κατι πρωτογνωρο…μακαρι να υπηρχαν και αλλοι σαν και αυτον…:frowning:

+100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Στον Χοκαμακο που ανοιξε το θεικο αυτο θρεντ!

μια τρελη τρελη θεοτρελη μουσικη ιδιοφυια
μερικα απο τα τραγουδια του: jesus thinks you’re an asshole, I promise not to come in your mouth, Willie the pimp, don’t eat the yellow snow, broken hearts are for assholes, my guitar wants to kill your mama, stink foot, whydoes it hurt when I pee?, dog breath :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: #-o

Χωρίς να τον έχω ψάξει ιδιαίτερα (κακώς), ατελείωτο respect σε μία ιδιοφυή, ταλαντούχα, παρανοϊκή και αστείρευτη προσωπικότητα…

Θεός απλά. Υποκλιμόμαστε στο μεγαλείο, κι ας μην τον έχουμε ψάξει όσο πάει - με τέτοια δισκογραφία, τι να πρωτακούσεις άραγε?

Ζappa με Don Van Vliet ( Captain Beefheart)
Willie the pimp http://www.youtube.com/watch?v=mq-HWKhnI-s

To ένα και μοναδικό, ανυπέρβλητο
Peaches en regalia http://www.youtube.com/watch?v=3_BsIiBGFw4

Inca Roads http://www.youtube.com/watch?v=36HG72P-RBI

Camarillo Brillo http://www.youtube.com/watch?v=A175TP5dtP0&feature=related

Τεραστια ιδιοφυια,τι να πει κανεις?Το Apostrophe για μενα το κορυφαιο του.