King Diamond

…εντάξει, ή θα δούμε μια απίστευτη ηλιθιότητα, ή κανά αριστούργημα, και θα ψαχνόμαστε…και στις δυο περιπτώσεις:):!:

Αυτό σου έκανε εντύπωση??? Το ότι ο king είχε δηλώσει υποψηφιότητα για πρόεδρος των ΗΠΑ, ότι το σενάριο το έγραψε ο Ντίκενς που τον ανέστησε ο king, το ότι ο king είναι 900 παρά χρόνων κτλ, νομίζω είναι πιο εντυπωσιακά!!! :slight_smile:

Τι μπαρούφες είναι αυτές??? #-o#-o#-o#-o:lol:

Ενώ το ότι και καλά ο ρόλος προσφέρθηκε στον Sir Laurence Olivier που πέθανε το 89, ε;

^τον ανέστησε κ αυτόν!!! δε μασάει ο king!!!:stuck_out_tongue:

Γενικώς το κείμενο είναι ο,τι να’ναι!!!

Κουλαμαρα τρελη το κειμενο οντως… Ο,τι να 'ναι και χαρηκα που ειδα bump στο thread, λεω θα ειχαμε κανα νεο για δισκο ή περιοδεια…

…θά’ρθει και η περιοδεία…πιστεύω:):!:

να ειναι καλα ο αρχοντας και να τον δουμε γιατι μας ελειψε

Αν δεν μπορείτε να πάρετε στο χαβαλέ όσα έχει γράψει προφανώς ασόβαρα ο τύπος πηγαίνετε παρακαλώ να παρακολουθήσετε κανένα μονόλογο του Olivier.

ΣΑΓΑΠΑΜΕ!

“[We have this] picture from [the] Sweden Rock Festival. It was the weirdest thing I’ve ever seen,” he said. "It’s me sitting with a lantern on a platform in front of the drum riser and our actress Jodi Cachia; she’s from Philadelphia. She should have been standing behind me, but all you see [is] one leg up to her thigh, the rest is not there. [The picture] was taken by a Norwegian called Håkan with a super digital camera. Double exposure is not a possibility; you can’t cut your leg off and leave it behind and then move the rest of your body so quick that the camera doesn’t pick it up. The picture is physically impossible unless you’re living in a parallel universe or something, and she was in another universe for a split second coming in right when that photo was taken.

"I don’t know if you’re familiar with that show ‘Fringe’; I’ve seen it quite a few times. I like it; it deals with these possible parallel universes, and if that was the case, we should call ‘Fringe’ [laughs] to take a look at this area, because it is freaky.

"I saw [the photo] at nighttime in my hotel in Denmark and we were discussing whether we should call Jodi at her hotel and ask her to be careful in the next couple days in case she has an accident and might lose her leg or something. It almost felt like seeing a snapshot of ‘The Omen’ movie, but it’s the weirdest thing. It looks like a shadow of her leg of that one leg that is shown, it looks like there is a shadow up against the drum riser, but when you zoom in a little, [there is] a black clone of it. There’s a shape from the one kick drum with all the shiny metal stuff and the outside of the kick drum you can’t see, it’s shiny only on one of them. It’s so weird.

"There’s so many weird things that follow us.

“[KING DIAMOND guitarist] Andy La Rocque said to me, ‘Well, duh, it’s not that strange. Take a look at [our new stage] set. It looks like a big antennae for the occult.’ It really does. It’s a pretty big set. Very dark but it’s fun.”

Ε άμα είσαι ο king γαμώ τη πουτάνα μου είσαι!

να σας πω ρε σεις, αγαπαω mercyful fate, αλλα απο σολο king diamond μονο το black horsemen εχω ακουσει. εχει σχετικα μεγαλη δισκογραφια, οποτε αν μπορει καποιος να μου πει τι να πρωτακουσω θα ημουν ευγνωμων

Όλο το Abigail είναι ένα έπος!!!

5 πρώτα.

Ξεκινάς με Abigail (από όπου και το Black Horsemen) και “Them”.

Ακολουθούν κατά βούληση Fatal Portrait, Conspiracy, The Eye.

Ιδιαίτερη προσοχή δώσε στο γεγονός ότι αυτοί (πλην του Fatal Portrait) είναι concept δίσκοι και η ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθείς την εκάστοτε ιστορία τρόμου με την μουσική, αλλιώς χάνεις την μισή μαγεία της φάσης. Είτε θα δανειστείς το original από κάποιον, είτε θα κάνεις την καλή να τα πάρεις (πεταμένα λεφτά δεν είναι, μιλάμε για αφρόκρεμα μέταλ 80ς), είτε στην χειρότερη να εκτυπώσεις τους στίχους. Μην χαλάσεις την πρώτη ακρόαση πάντως ακούγοντας σκόρπια την μουσική, είναι πολύ κρίμα.

He’s back για τα καλά μωρέ!

60 χρονών(σχεδον)?
7 ωρες επέμβαση στην καρδιά?
King Diamond 8)

grandpaaaaaaaaaaaa welcome home:metal:

Δεν θυμάμαι να θυμάμαι ότι επέστρεψε ο King! Γαμάτο νέο. Είδα μια αφίσα τις προάλλες σε μια pub, που διαφήμιζε ένα φεστιβαλ που παίζει και το καταχάρηκα.

To stage του!!! :bye::bye::bye:

πάμε ρε τρελιαρη