Quentin Tarantino

το αδικείς το reservoir νομίζω. κατά τα άλλα η αλήθεια είναι καπου εκεί, έχει να βγάλει πραγματικά καλή ταινία από το pulp fiction. μαρέσουν οι ταινίες του, τις βλέπω ευχάριστα, αλλά η αλήθεια ότι σε όλες αναμασάει τη γνωστή συνταγή επιτυχίας.

Ολόκληρο σεντόνι κραξίματος και επιχειρήματα μηδέν (πλην της τελευταίας παραγράφου).

Καταλαβαίνω το να μην αρέσει σε κάποιον ο Ταραντίνο (εγώ τον θεωρώ απίστευτα απολαυστικό αλλά όχι και τον καλύτερο σκηνοθέτη έβερ. Ούτε καν δηλαδή), αλλά αυτό παραλήρημα του παραλόγου δεν μπορώ να καταλάβω.
Ο τύπος δημιουργεί ταινίες με ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΟΛΟΔΙΚΑ ΤΟΥ σενάρια κάνοντας παράλληλα τους φόρους τιμής του όπου γουστάρει. Ποτέ δεν το έκρυψε ότι σχεδόν όλες του οι ταινίες έχουν άπειρες αναφορές σε άλλες ταινίες που ο ίδιος γουστάρει και φυσικά τις αναφέρει όλες αυτές τι αναφορές στα κρέντιτς. Έκανε πχ ένα φόρο τιμής στα blaxploitation. Το αν τα Foxy Brown ή Coffy (που είναι αμφότερα ταινιάρες και ουδεμία σχέση έχουν σεναριακά με το Jacky Brown εκτός του ότι πρόκειται για blaxploitation ταινία - εξάλλου το Jackie Brown είναι βασισμένο στην ομώνυμη νουβέλα του Elmore Leonard) δεν τα ψάξει κάποιος, πως μπορείς να κατηγορείς εσύ τον Ταραντίνο γι’ αυτό, από τη στιγμή μάλιστα που ο ίδιος προσπάθησε να τα δείξει στον κόσμο; Που είναι η κλεψιά; Από που κι ως που ο “φόρος τιμής” θεωρείται κλεψιά;

Στο Inglourious Basterds κάνει ένα φόρο τιμής στο Dirty Dozen. Τι σκατά σχέση έχει η μία ταινία με την άλλη εκτός από το ότι έχει να κάνει με Ναζί και τέτοια;

Στο Kill Bill κάνει φόρο τιμής στις mandarin ταινίες και μια πιο άμεση στον Bruce Lee χρησιμοποιώντας την κίτρινη φόρμα. Τι σκατά σχέση έχουν από εκεί και πέρα εκτός από το ότι καταπιάνονται με το ίδιο είδος;

Στο Django Unchained κάνει ένα φόρο τιμής στο θρυλικό Django, δίνοντας το ίδιο όνομα στον πρωταγωνιστή. Τι σκατά σχέση υπάρχει από εκεί και πέρα;

Εν κατακλείδι, αγαπητέ jiopa προφανώς και είναι απόλυτα θεμιτό το να μην σου αρέσει ο Ταραντίνο αλλά με τα επιχειρήματα που χρησιμοποιείς το μόνο που δείχνεις (ή τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω εγώ) είναι ότι ζηλεύεις επειδή αυτός έχει αποκτήσει φήμη και φράγκα ενώ οι δημιουργοί των b-movies στις οποίες κάνει φόρους τιμής, όχι.
Οπότε καλά θα κάνεις να κατέβεις από το hate train γιατί εκτός του ότι είσαι λάθος πέρα για πέρα, εκτίθεσαι κιόλας.

Η τελευταία παράγραφος σου που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ λες απλά τη γνώμη σου για την ταινία (αν και δεν συμφωνώ), απόλυτα σεβαστή.

Παραληρημα παραλογου ονομαζεις εσυ καθε αποψη που δεν συμφωνει με τη δικη σου?
Ευχαριστω πολυ.
Επιχειρηματα μηδεν?Αν θες εχω κι αλλα τετοια μηδενικα επιχειρηματα.
Με ενοχλει που ο κοσμος αποθεωνει χωρις να ξερει τι υπαρχει απο πισω και δεν το κρυβω αυτο.
Εχω δηλωσει οτι δεν μου αρεσει αυτο που κανει κι επισης το ‘’[B]Inglorious Bastards[/B]’’ δεν ειναι απλα φορος τιμης στο ‘’[B]Dirty Dozen[/B]’’ μονο,αλλα οπως μαλλον θα γνωριζεις υπαρχει και ομοτιτλη ιταλικη ταινια με το ιδιο θεμα!!!
Εγω σεβομαι το οτι γουσταρετε καποιοι,εγω δεν μπορω να μην γουσταρω δλδ?
Ας υπαρχει και κατι που δεν μου αρεσει στην τελικη…
Εχω ξεσκιστει να ανοιγω θεματα για σκηνοθετες και για ειδη που λατρευω,ας υπαρχει και κατι που δεν μου αρεσει.:slight_smile:

Μάλλον δεν διάβασες τι σου έγραψα. Είπα ότι είναι απόλυτα σεβαστό το ότι δεν σου αρέσει o Ταραντίνο, αλλά το να αραδιάζεις κάθε τρεις και λίγο ένα τόνο χολή χρησιμοποιώντας επιχειρήματα σαν κι αυτό

(λες και φταίει ο Ταραντίνο, ο οποίος πασχίζει να κάνει γνωστότερες τέτοιου είδους ταινίες)

ή σαν αυτό

με τον Ταραντίνο να έχει δηλώσει ότι έχει ΕΠΗΡΕΑΣΤΕΙ από την εν λόγω ιταλική ταινία κάνοντας το φόρο τιμής του, δανειζόμενος τον τίτλο της.

Δεν την έχω δει την ταινία αλλά διαβάζοντας τα σενάρια τους αποδεικνύεται κατευθείαν πόσο λάθος είσαι.

In 1944, in France, the rogue American soldiers Lieutenant Robert Yeager, Private Fred Canfield, the murderer Tony, the thief Nick and the coward Berle are transported to a military prison. However, the convoy is attacked by the Germans and they survive and flee with the intention of cross the border of Switzerland. Along their journey, they fight against a German platoon and capture the German prisoner Adolf Sachs that offers to guide them to the Swiss border. When they meet a German troop, they kill them but sooner they discover that they actually were and American commando in a mission headed by Colonel Buckner to steal a German V2 warhead. Lt. Yeager, Fred, Tony and Nick offer to risk their lives to accomplish the mission.

In Nazi-occupied France, young Jewish refugee Shosanna Dreyfus witnesses the slaughter of her family by Colonel Hans Landa. Narrowly escaping with her life, she plots her revenge several years later when German war hero Fredrick Zoller takes a rapid interest in her and arranges an illustrious movie premiere at the theater she now runs. With the promise of every major Nazi officer in attendance, the event catches the attention of the “Basterds”, a group of Jewish-American guerilla soldiers led by the ruthless Lt. Aldo Raine. As the relentless executioners advance and the conspiring young girl’s plans are set in motion, their paths will cross for a fateful evening that will shake the very annals of history.

Τώρα πες μου εσύ τι σκατά σχέση έχουν εκτός του ότι μοιράζονται το ίδιο μπακγκράουντ (όπως εκατομύρια άλλες ταινίες);

Σου παραθετω τι ειχα γραψει πριν καιρο για το ‘‘Iglorious Bastards’’ του 1978 και θελω να διαβασεις τις πρωτες γραμμες.Κι εγω αναρωτιομουν για το αν ειναι remake.Ελα ρε συ και οι δυο πολεμικες ταινιες ειναι,αλλα αυτο δεν λεει βεβαια κατι απαραιτητα.

http://www.rocking.gr/modules/forum/showthread.php?t=4738&page=98

Tες πα ας μην το συνεχισουμε,δεν υφισταται θεμα για το ποιος θα πειισει ποιον.

Χαχα! Εγώ κρατάω αυτό πάντως:

Με κάλυψες :smiley:

Παντως για να ελαφρυνω το κλιμα ,ψαξε και δες και την ταινια του 1978 διοτι ειναι διασκεδαστικοτατη!
Εμενα μου αρεσε πολυ!
Φανταζομαι πως θα σου αρεσει.

Έννοια σου και με έψησες ήδη. Κατεβαίνει.

παίζει ήδη ο Django σε DVDscreener άψογης ποιότητας, για όσους δεν ψήνοντε-καλή ώρα:p- να το δούν στο σινεμά…

‘’[B]Django[/B]’’ ειναι μονο ενα.
Αυτο…

Ολα τα αλλα απλα θα δημιουργησουν ενα hype του κωλου.

Toυ [B]Τarantino[/B] δεν του εφτανε η ξεπατικωμενη σκηνη με το αυτι στο ‘’[B]Reservoir Dogs[/B]’’ και η αποτυχημενη του version με τον [B]Takashi Miike[/B],τωρα θελει να εξοντωσει εντελως τη φημη της ταινιας και να την κλεψει αυτουσια.

Καλα να περασετε,οποιος ψηνεται παντως, ας δει την ταινιαρα του [B]Sergio Corbucci [/B]για να του φυγει η μαγκια!!!

Ναι παιδιά, όποιος θέλει να δει μια ταινία με πρωταγωνιστή τον Τζάνγκο, έναν τύπο που τραβάει μαζί του ένα φέρετρο, φτάνει σε μια πόλη τίγκα στους εγκληματίες και μπλέκει σε ένα πόλεμο μεταξύ φατριών, να δει την ταινία του Κορμπούτσι γιατί όντως γαμάει.

Όποιος τώρα θέλει να δει μια ταινία με πρωταγωνιστή τον Τζάνγκο, ένα μαύρο σκλάβο που τον σώζει ένας κυνηγός επικηρυγμένων και μαζί πηγαίνουν να σώσουν τη γυναίκα του πρώτου που κρατείται αιχμάλωτη σε ένα ράντζο από έναν ρατσιστή πλούσιο τσιφλικά, όπου γίνονται όργια και βασανιστήρια, να πάει να δει την ταινία του Ταραντίνο.

Δεν μοιαζουν δλδ???

Απλα ο τιτλος ειναι ιδιος?

Οκ,δεν το ηξερα,αλλα κατι θα εχει κλεψει κι εδω μωρε περαν του τιτλου…
[B]
Tarantino[/B] ειναι αυτος…

Ο τίτλος είναι ίδιος, γιατί ο Ταραντίνο ήθελε να αποδώσει ένα φόρο τιμής στον Κορμπούτσι και τον Φράνκο Νέρο, ονομάζοντας Τζάνγκο τον πρωταγωνιστή. Από εκεί και πέρα δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλη ομοιότητα.

Για τα υπόλοιπα θα δούμε.

Jiopa, δεν έχεις μου φαίνεται καταλάβει τίποτα από το σινεμά του Ταραντίνο και το κράζεις για λόγους που δεν στέκουν/υπάρχουν…

Οι μεγάλοι σκηνοθέτες δεν δανείζονται, κλέβουν…και είναι μεγάλοι διότι το κάνουν σωστά! Η σκηνή με το αυτί ήταν γαμάτη και ήταν ένα ωραίο κλείσιμο του ματιού στους γνώστες… από κει και πέρα, δηλαδή από το Pulp Fiction και μετά αυτό το κλείσιμο του ματιού έγινε αυτοσκοπός και εκεί τόχασε για μένα το παιχνίδι, αφού έχει βαλθεί να γυρίζει μη-ταινίες στην ουσία, tribute-movies σε αγαπημένες του cult-ίλες και μη…

Το κάποιος να τον βλέπει ‘κλέφταρο’ μου ακούγεται τουλάχιστον αστείο, μιας και είναι ξεκάθαρο ότι οι ταινίες του είναι tributes και όχι αυτόνομα αυτούσια έργα με δική τους δυναμική και προσωπικότητα, ας πούμε… δλδ νομίζω ότι είναι ηλίου φαενέστερο ότι ΔΕΝ μιλάμε για κανονικές ταινίες…

επίσης σχετικά με τις δύο πρώτες-και καλύτερες-…προφανώς έχουν δάνεια κτλ, αλλά αν πάμε έτσι όλη η νουβελ βαγκ είναι ένας σκηνοθέτης, όλο το αμερικανικό νουάρ είναι ένας πάλι μόνο κτλ κτλ… οι μεγάλοι σκηνοθέτες κλέβουν, οι ψιλικατζίδες δανείζονται ή τουλάχιστον νομίζουν ότι κλέβουν…

εμένα η σταθερή μου ένστανση στο Ταραντίνο είναι το αποπάνω, πως δεν βλέπω καλλιτεχνικό ας το πούμε όραμα σε αυτό που κάνει…δλδ φόρος τιμής, φόρος τιμής, φόρος τιμής, νταξ ρε κουμπάρε, γύρισε και καμιά ταινία δική σου να πούμε…δεν μου αρκούν οι μικροστιγμές οι οποίες παρεμβάλονται αναμεσα στις σκηνές ‘φόρου τιμής’ τις οποίες γράφεις…και νυσάφι πιά με τους διαλόγους, οκ, ναι, το Reservoir και το Pulp ειδικά είχε σεμιναριακό σενάριο και εξωφρενικά έξυπνους, τσιτάτους και πρωτότυπους διαλόγους, από κει και πέρα, μην το εκβιάζεις επειδή ‘είσαι ο Ταραντίνο’ γτ βγαίνουν κάτι βαρετά και άκρως προσποιητά και ψεύτικα λογίρδια…

Ειπε κανεις οτι διαφωνουμε?
Το ιδιο λεμε,δεν βλεπω οραμα κι εγω ,ουτε στοχο.
Δεν με νοιαζει αν κλεβει απο αποψη η αν κλεβει επειδη θελει να κανει tributes.
Αυτο το τελευταιο το ξερω,αλλα επιτελους δεν θελει καποιος να δει κατι εντελως δικο του και κατι που δεν θα αναβιωνει κατι παλιοτερο?
Εγω θεωρω το ‘’[B]Pulp Fiction[/B]’’ τρομερη ταινια,απιστευτη,θεικη,ανυπερβλητη,αλλα [U][B]ΜΟΝΟ[/B][/U] αυτην .
Ολα τα αλλα δεν μου λενε τιποτα απολυτως.
Δεν ειστε υποχρεωμενοι να συμφωνησετε μαζι μου,απλα κι εγω μπορω να εχω την αποψη μου κι εννοειται [B]Lupin[/B] οτι καταλαβαινω κι αντιλαμβανομαι μια χαρα το σινεμα του [B]Tarantino[/B].
Απλα δεν μου αρεσει.

Εγώ είμαι της άποψης ότι δεν υπάρχει μεν απαραίτητα κάτι αρνητικό στο να μην κάνει κάποιος κάτι δικό του αλλά που να είναι μια καινούρια εκδοχή σε κάτι παλιό/κλασσικό/καλτ/οτιδήποτε, απλά το όλο πράγμα έχει τα όρια του και ο Ταραντίνο τα έχει ξεπεράσει προ πολλού. Ο μόνος λόγος που συνεχίζει να κάνει αυτού του είδους το σινεμά (που για μένα πλέον δεν έχει τίποτα να πει, ούτε καν δηλαδή να πουλήσει μαγκιά/μούρη/εξυπνάδα ή κάτι τέτοιο), είναι επειδή οι πρώτες του ταινίες τον έκαναν σκηνοθέτη πρώτης γραμμής και το έργο αυτό από εμπορικής άποψης έχει απήχηση - τίποτα άλλο. Τον Ταραντίνο τον έχουν χαρακτηρίσει κινηματογραφική μεγαλοφυία και δεν κρύβω ότι κάποτε κι εγώ αυτή τη γνώμη είχα, αλλά έχει αποδειχθεί ότι απέχει πολύ από κάτι τέτοιο. Αν ήταν όντως μεγαλοφυία θα ήταν ακόμα επίκαιρος και φρέσκος. Πλέον απλά λέμε “για να δούμε τί μαλακία σκέφτηκε αυτή τη φορά”. Εξαντλήθηκε, αυτό είναι όλο. Είχε πλάκα μία φορά, δύο φορές, τρεις, τέσσερις (μέχρι και το Kill Bill δηλαδή ας πούμε), ε χέσε μας όμως. Έχω να ασχοληθώ χρόνια και το τρέηλερ του Τζάγκο δυστυχώς το διέκοψε αυτό ενώ δε χρειαζόταν. Όταν τέλειωσε ένα πράγμα σκεφτόμουν: πόσο ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ, πια;

Pulp Fiction με χαρακτηριστικη ευκολια.

Δεν ειναι και στους αγαπημενους μου παντως ο Κουεντιν, το Reservoir Dogs δεν μου ειπε και πολλα, καλα για Death Proof ας μην μιλησω.

Pulp Fiction λατρευω παντως και Kill Bill γουσταρω!

Συμφωνούμε αγαπητέ, απλά ας βγει να το δηλώσει καθαρά ότι κάνει ταινίες-tributes. Νομίζω έχω δει σε συνεντεύξεις του να μιλάει για επιρροές, οκ, (κάτι που όλοι κάνουν) αλλά μια δήλωση ότι ΔΕΝ κάνει ταινίες αλλά tributes -που είναι άλλο πράγμα αυτό- εμένα προσωπικά θα με έκανε να το βουλώσω. Γιατί ο πολύς ο κόσμος μιλάει για στυλ Ταραντίνο και τρελαίνεσαι. Στην τελική, στα παπάρια μας τι λέει ο πολύς ο κόσμος απλά κάποια στιγμή λες και ένα αι σιχτίρ και σεις και ο Ταραντίνο σας, κουράζεσαι…ή το άλλο με το γούστο του στη μουσική. Εντάξει έχει καλό γούστο οκ, αλλά το ακούς αυτό μία, δύο, τρείς…βγαίνουν κάτι χιπστεροραδιόφωνα και μιλάνε για “το τραγούδι από τη νέα ταινία του Ταραντίνο” ενώ κανείς δεν θα ασχοληθεί με το τραγούδι αυτό καθ’αυτό, ποιος το έγραψε, πότε, τι άλλους δίσκους έβγαλε, ούτε ο ίδιος ο Ταραντίνο να τα’γραφε πια! Ξέρω γω νισάφι.

Δεν γουστάρω να τον αντιπαθώ, στη τελική θέλω να ασχολούμαι με αυτά που γουστάρω και να αδιαφορώ για τα άλλα, αλλά υφίστασαι τέτοια πλύση εγκεφάλου συνέχεια με τον εν λόγω που ένα κράξιμο θα το ρίξεις.

ως ασχετο, με πειθει περισσοτερο ο κευσερ, κι ας καταλαβαινω ως ενα βαθμο τον amazing. τον τζιοπα παλι, οχι. εν τελει, για να σε ενοχλησουν αυτα που λες ρε συ amazing, πρεπει μαλλον να εισαι αρκετα εκτεθημενος σε αυτα [αν εισαι, γιατι εισαι;] και να τους δινεις περισσοτερη σημασια απ οση χρειαζεται. αν σε χαλαει το χαιπ, μη βλεπεις την ταινια, ποσο μαλλον οταν ξερεις τι παιζει με τον ταραντινο. η, τουλαχιστον, κανε την κριτικη εκει που πρεπει. στους παπαγαλους γιατι ειναι παπαγαλοι, στον ταραντινο γιατι ειναι καλλιτεχνικα ατολμος [αν ειναι]. να τον κραζεις παντως επειδη προσπαθει η σαρα και η μαρα να κανει το κομματι της με εφαλτηριο τον ταραντινο, ειναι ακυρο. εκτος κι αν το επιδιωκει αυτος.

επισης, που μπαινει η γραμμη του διαχωρισμου ταινιας - τριμπγιουτ; τεχνικα οι ταινιες του ταραντινο ειναι κατι σαν το [I][U]endtroducing… [/U][/I]; το θεωρειτε τριμπγιουτ το endtroducing;

Somn νομίζω με τους παπαγάλους τα έχω (γκέυ ΚΑΙ κτηνοβάτης:p). Και λέγοντας παπαγάλους εννοώ εκείνους τους ενδιάμεσους (κριτικούς κινηματογράφου, δημοσιογράφους της τηλεόρασης, του ραδιοφώνου κτλ) οι οποίοι στηρίζονται στη δουλειά τους από την προώθηση της εκάστοτε νέας ταινίας του Ταραντίνο. Ο πολύς κόσμος δεν έχει καμία υποχρέωση να εμβαθύνει και καλά κάνει, πάει σινεμά να ψυχαγωγηθεί χωρίς να σκεφτεί κάτι άλλο. Θυμάμαι φιλικό μου ζευγάρι μέσης ηλικίας να πηγαίνει να δει το Inglorious Basterds χωρίς να έχει ιδέα για το τι πάει να δει (απλά επειδή άκουσε να το εκθειάζουν στην tv) ε και όπως καταλαβαίνεις το χαρακτήρισαν φρικτή εμπειρία λόγω της βίας:lol:.

Κοινώς ας τον τοποθετήσουμε ρε παιδί μου με ρεαλισμό και νηφαλιότητα στο επίπεδο που του αναλογεί, δεν μπορεί να είναι σαν τη Λίβερπουλ ο Ταραντίνο συνέχεια στο προσκήνιο και στη φορμόλη επειδή έβγαλε κάποτε το Pulp Fiction:p

Καλά δεν θα σκάσω κιόλας ρε συ, δεν θα ξεκινήσω δυσφημιστική εκστρατεία:p, το πολύ πολύ να εκφράσω μια αρνητική άποψη σε μια συζήτηση, εκεί φτάνει η όποια “ενόχληση”.