αγαπάμε σοντομάνιακ

:bounce::bounce:
:
bounce::bounce:

:bounce:

:bounce::bounce:

:bounce: τα ανθρωπακια σου λεω ειναι γαμω!!!

καλα ρε εστειλα κατι ανθρωπακια που χοροπηδαγαν σαν αυτο :bounce: τα αλλα που ειναι τι κανετε ρε τα σβηνετε? ΤΙ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΡΕ ΑΠΛΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΝ!!

Ο αποκάτω όροφος όμως μας έκανε παράπονα κύριεεεεε…

χαχαχαχα δεν κρατηθηκα sorry

Παθιασμενος οπαδος:

Παίδες, εντός θέματος στο εξής γιατί έχει γίνει εντελώς ό,τι ναναι το θρεντ…

Σέρπικο! Τι είπες τώρα…:lol: Κάτσε να ξαναδώ την ταινία, καλα που μου το θύμησες!!:stuck_out_tongue:

Η μανα μου στο φαγητο βαζει πολυ λεμονι, ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ!

:thumbdown:
BOYBA το metal hammer για το live και καλα δεν εχουν αποψη!!!αυτα ειναι τα ονομαζομενα κουνελια σε τετοιεσ περιπτωσεισ κανουν το κουνελι!!
δε πειραζει παρτε τα 10 καλυτερα sodom τραγουδια κατα την γνωμη μου

blasphemer
enchanted land
magic dragon
an eye for an eye
one step over the line
get what you deserve
lead injection
suicidal justice
reincarnation
sodomized ΒΕΒΑΙΑ εχουν μεινει εξω πολλα επρεπε να ηταν 20δα

NO MATTER WHERE YOU HIDE :metal:
YOU LL COME INTO MY SIGHT :metal:
YOULL GET WHAT YOU DESERVE :metal:

Τι πάει να πει “κάνω το κουνέλι” :?:

:lol2:

Είχε γράψει, δεν θυμάμε ποιος, στο προηγούμενο τεύχος, εκεί που γράφουν όλοι μικρά κειμενάκια για τον τύπο που διοργανώνει την συναυλία:!:
Το απογευματάκι που θα το ψάξω θα σου πω πιοος είναι και τι ακριβώς γράφει:!:
Εννοείται πως το μεγαλείο της μουσικής των Sodom, δεν το αγγίζουν αυτά,οπότε όποιοι πάτε να δείτε τα καλύτερα, να μας τα μεταφέρεται, και να μας κάνετε να ζηλέψουμε που δεν είμασταν κιεμείς εκεί μαζί σας!
Πρέπει νά’μαι απο αύριο το πρωί στις Σέρρες για δουλειά και σ\κ, οπότε περιμένω να ξανάρθουν σύντομα με νέο άλμπουμ και με άλλο διοργανωτή!

Ζαχαρόπουλος το γραφε. Β. Ζαχαρόπουλος και ίσα ίσα που το έθιξε το θέμα.

To Hammer δεν έγραψε κάτι για τη συναυλία γιατί όλα τα περιοδικά έχουν φάει πόρτα από το On Stage. το χε γράψει χρήστης που αρχίσε το τόπικ. Και ο λόγος είναι ότι οι συναυλίες δε θέλει να χουν ανταπόκριση, επειδή δεν θέλουν την υποστήριξη τους (είναι “Underground” ή κάτι τέτοιο).

Όταν τα κουνέλια πονάνε, κάθονται μαζεμένα σαν μια μπάλα, με τα μάτια μισόκλειστα, δεν θέλουν να κινηθούν, και τρίζουν δυνατά και σταθερά τα δόντια τους.
:lol:
γοογλης το μεγαλειο σου

ΕΔΙΤ:
http://www.createphpbb.com/sodometal/viewtopic.php?p=21340&mforum=sodometal#21340

αντε…εγινα και διεθνης!

[COLOR=“Silver”]Gwenhwyfar wrote:
Boycott Sodom? f**k off and die. The guys aren’t involved with this at all, and don’t give a shit about your ridiculous scene drama.

Some people actually care about the music.[/COLOR]

Canadian…eh?

Who told YOU that WE, the ones that have been paying to go to the band’s shows,buy their music and tshirts, do NOT care about the music?
It is BECAUSE of the music that we won’t go!
It is BECAUSE of OUR belief in their lyrics and kinda “leftish” spirit that we CARE about who organizes their concerts here.
Whether you like it or not, the guys ARE involved.The only fact that “saves” the situation for them, is that they’re not a big star band to cancel the gig (as they should have,LIVE TO YOUR WORDS/LYRICS) and not care about the money or the legal implications.
ALL this may sound so…irrelevant to you (and that is the only reason I could forgive you for characterizing the situation as a “drama”) but knowing what has taken place in Athens and Greece in general not more than 11 months ago, I think you would not find such reactions “naive”.
I don’t blame you.Sit comfy and listen to your records.And if the police organizes a gig over there, ATTEND!
I am pretty sure that there will be people like you over here as well.They will attend, 'cos they probably “care more” about the band or 'cos they’re “'super-fans”.But will that be truly the case?
Whether you like it or not it is organised by a service here that drags people like us to court, even for being a metalhead!
Whether i like it or not, i’ve got two tickets under a magnet on my fridge!sitting there for 5 bloody months and I AM NOT GOING.I have only been 3 times at one of their shows and I am really psyched to catch another !But not this one.
It takes more than a fan’s pure “for-the-music” intensions…
IT TAKES SELF RESPECT.

I hope that the gig gets cancelled for other reasons, so that the band may be deemed as “un-involved”.
Nevertheless, guys,thank you for your music,the spirit and for organizing a gig over here.

megatherion7

Ωραίος. Ειδικά αυτό που είπες “επειδή μας νοιάζει η μουσική, οι στίχοι κλπ, δεν δίνουμε το παρόν”.

εγώ αν το διαβαζα (και μενοιαζε), μια φορα δεν θα πηγαινα

ομορφος

με το συμπαθειο, αλλα LOL!!!
αυτο ουτε εσυ το πιστευεις…ημαρτον δηλαδη.
‘‘οι περιθωριακοι metalheads, που τους μαζευουν οι ασφαλιτες’’.
ταινια ξανθοπουλου και χειροτερα.