The Neal Morse Band - The Similitude Of A Dream

Το νέο άλμπουμ της μπάντας του Neal Morse είναι ένα αριστούργημα για τον χώρο του progressive rock. Διπλό, concept κλπ. Κυκλοφόρησε επίσημα χτες.

Review εδώ.

Συνέντευξη με τον Neal Morse εδώ.

Συνέντευξη με Mike Portnoy εδώ

videos:

City Of Destruction

So Far Gone

The Ways Of A Fool

The Man In The Iron Cage

Θεωρώ πως αξίζει να ακουστεί και πέρα από τα στενά όρια του (παραδοσιακού) progressive rock.

2 Likes

To album ειναι εκει εξω … Θελει πολλες ακροασεις μιας και ειναι και 2πλο … Ο Neal ειναι εγγυηση οποτε περιμενουμε τα καλυτερα…

Τόσες μελωδίες μαζεμένες άλλοι καλλιτέχνες δεν βγάζουν σε όλη τους τη δισκογραφία. Διπλό άλμπουμ που κυλάει νεράκι, έχει συναίσθημα, τεχνική, φοβερά φωνητικά, πιασάρικα κομμάτια, δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να ζητήσει κανείς. Εξαιρετικό απλά.

2 Likes

2η ακρόαση σήμερα και ήδη από την πρώτη καταλαβαίνεις ότι έγραψαν κάτι πολύ καλό. Όντως πάρα πολλές ιδέες και μελωδίες και κυλάνε πολύ γρήγορα και τα 23 κομμάτια του δίσκου.

Σήμερα κλείνω εισιτήρια για τη συναυλία που δίνουν στο Βέλγιο… Μου έκανε εντύπωση το μέρος που επέλεξαν (350 άτομα χωρητικότητα) και η πόλη που θα παίξουν (δεν την ήξερα καν και θα χρειαστεί να κάνω βραδιάτικα ένα ταξιδάκι). Χαλάλι όμως, είχα κάνει κάτι αντίστοιχο για τους Transatlantic και τη θυμάμαι ακόμα τη συναυλία λεπτό προς λεπτό.

1 Like

Τι ειχε συμβει στο 37ο λεπτο της συναυλιας των Transatlantic?

2 Likes

Κάνε κλικ παρακάτω να δεις:

Δε σε χάλασε…

1 Like

Χαχαχα ε δε μπορει να μην ειπαν κατι στην εισαγωγη της συναυλιας, αρα μαλλον θα εισαι οφφ καποια λεπτακια :stuck_out_tongue:

ΥΓ. Ε μα ΠΟΣΟ ΓΑΜΑΕΙ το Kaleidoscope.

1 Like

Στην αρχή δεν έλεγαν τίποτα, αλλά δεύτερο τραγούδι αν θυμάμαι καλά ήταν το “My New World”, ενώ το πρώτο “Into The Blue” μαζί με εισαγωγές κλπ διαρκεί περίπου 30 λεπτά, οπότε από το link δεν θα βρεις τι έπαιζαν… :stuck_out_tongue:

Αν βάλεις το “KaLIVEoscope” (live cd&dvd από την περιοδεία) μπορεί να βρεις πάντως με ακρίβεια (πιθανότατα) τι έπαιζαν στο συγκεκριμένο λεπτό. :stuck_out_tongue:

Εγώ άλλο σκέφτομαι. Με δεδομένο ότι μετά την εμπορική αποτυχία της εμφάνισης στο fuzz πριν 3 χρόνια, κανείς δεν νομίζω να τολμήσει να φέρει ή την Neal Morse Band ή οποιοδήποτε παρεμφερές όνομα στη χώρα μας. Λογικό.

Δεν ξέρω τα ακριβή νούμερα, αλλά πρέπει να έκοψε γύρω στα 400 εισιτήρια. Να ήταν 350; Δεν νομίζω λιγότερα με τίποτα…Πως έξω βγαίνουν με τόσα άτομα τα live κι εδώ όχι; Είναι πολύ πιο ακριβό το εισιτήριο; Είναι τόσο χαμηλότερη η φορολογία; Είναι τόσο πιο ακριβά τα μεταφορικά; Όλα αυτά από λίγο μαζί;

1 Like

Λίγο απ’ όλα. Για να καταλάβεις στο περίπου: 30 Μαρτίου παίζουν σε ένα “χωριό” 55 χιλιάδων, το Verviers στο Βέλγιο. 31 Μαρτίου παίζουν Κολωνία στη Γερμανία. Χιλιομετρική απόσταση; 100 χλμ. 2 Απρίλη παίζουν στο Tilburg Ολλανδία. Απόσταση 180 χλμ. Ενδιάμεσα βέβαια παίζουν παραδόξως στο Μάλμε. But you got the point.

To live που θα πάω έχει χωρητικότητα 350 άτομα και το εισιτήριο έχει 30 ευρώ. Οι διοργανωτές έχουν ένα website 90ς όπου αναφέρουν ότι δεν χρειάζονται προκρατήσεις στα πιο πολλά live. Για να είμαι σίγουρος έκλεισα, και μου είπαν να κάνω κατάθεση στο λογαριασμό τους και να πάω με φωτοτυπία της τραπεζικής συναλλαγής αντί για εισιτήριο. Η εξαίρεση της εξαίρεσης για συναυλία βορειοκεντρικής Ευρώπης το σύστημά τους αλλά καταλάβαίνεις πολλά για τη λογική του χώρου ως επιχείριση και μπορείς να κάνεις υποθέσεις για τα κέρδη και τις πληρωμές τις μπάντας.
Βέβαια απ’ ότι κατάλαβα ο Neal είναι και λίγο μη συμβατικός με αυτά τα θέματα και ίσως επιδιώκει τέτοια μέρη με οικογενειακό κλίμα που αυτοί που το τρέχουν είναι απλά fans της μουσικής.

Το θέμα φορολογία είναι επίσης σοβαρότατος λόγος. Το Βέλγιο είναι από τις χώρες με τις υψηλότερες φορολογίες στο ειδόδημα αλλά λάβε υπόψιν σου ότι τα καταναλωτικά αγαθά φορολογούνται λιγότερο. Φτηνότερo αλκοόλ, φτηνότερη βενζίνη, λιγότεροι φόροι επί του merchandise.

Τέλος μου έχει κάνει εντύπωση το πόσο πολύ merchandise ψωνίζουν οι Βέλγοι σε όλες τις συναυλίες. Το 60-70% του κοινού φεύγει με κάτι αγορασμένο και πέραν του αν είναι διαφορετική η νοοτροπία ή το δέσιμο με τον καλλιτέχνη (που δεν το γνωρίζω), σκέψου ότι οι τιμές του merch που είναι ίδιες πανευρωπαϊκά είναι πιο προσιτές για αυτούς, με τους μισθούς που παίρνουν. Τιμούν δεόντως και το bar του venue βεβαίως και ακόμα και μικρά events έχουν κόσμο καθ’ ότι οι Βέλγοι δεν φημίζονται και για την τρελή νυχτερινή ζωή. Με άλλα λόγια δε θα πάνε για fancy ποτό ή καφέ αλλά τη συναυλία θα την τιμήσουν και θα τσιμπήσουν και το μπλουζάκι/album.

To εισιτήριο είναι σίγουρα πιο ακριβό (στην Αγγλία δύσκολα θα δεις live κάτω από 20 λίρες), με φόρο 20% και τέλος. Ούτε Φρειδερίκες, ούτε ΑΕΠΙ, oύτε νταβατζηλίκια.

Και όπως λέει ο plex πολύ merchandise και αλκοόλ. Άσε που τα περισσότερα venues παίρνουν και βαρβάτες χορηγίες από χορηγούς.

On topic, πραγματικά απίστευτο το ότι ένα τέτοιας διάρκειας άλμπουμ ακούγεται τόσο ευχάριστα. Εξαιρετικό από κάθε άποψη.