Φημες για συναυλιες #2

Το πως καταφέρνετε ρε μπαγάσηδες και γυρνάτε τα πάντα σε κόντρα Maiden/Metallica με ξεπερνά. Ή τέλος πάντων πως γυρνάτε σε αυτές τις δυο μπάντες (και λίγες ακόμα) συνέχεια, με κάθε αφορμή. Σόρρυ, αλλά μου μοιάζει σχεδόν αυτιστικό αυτό το πράγμα.

Από την άλλη, έχω την αίσθηση ότι μεγάλο ποσοστό ασχολείται περισσότερο με αυτά που δεν του αρέσουν, παρά με αυτά που του αρέσουν (που κι αυτό δεν το πολυκαταλαβαίνω). Οι δε συγκρίσεις είναι πιο άστοχες κι από βολές του Ζακ Όγκαστ ξέρωγω. Και πάντα με ύφος μουσικής παντογνωσίας.

Ένα ενδιαφέρον πείραμα θα ήταν να γινόταν το φεστιβάλ σε μια ημέρα και μάλιστα με επικαλύψεις, όπως γίνεται στα μεγάλα φεστιβάλ του εξωτερικού. Και να έπαιζαν την ίδια ώρα πχ Accept με Volbeat. Ίσως τότε μπορούσαμε να βγάλουμε κάποιο σχετικό συμπέρασμα, βλέποντας τι πιστεύει/προτιμάει εκείνη η μερίδα του κόσμου που δεν “φωνάζει” και δεν μιλάει τόσο πολύ…

9 Likes

Μάλλον ξεχνάς τι έκαναν οι Metallica το 91

:sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Πρώτη φορά βλέπω μετάλλικα φάμιλυ με icon Mustaine!!!
Σοβαρά τώρα φέρτε Iron maiden με Metallica και ας παίζει και από πάνω τους η Μποφίλιου…

Είναι αυτιστικό.

1 Like

filarako sto mosters of rock pou anaferesai(1991) min 3exnas pos headliners itan oi AC/DC etsi? and one more thing opoios kai na tan sto bill 8a eixe tetoia apodoxi dioti itan i proti fora pou pigenane sugrotimata tou dutikou politismou na pai3oun stin proin USSR(pou eixe pesi prosfata).thank u very much

https://www.google.gr/search?q=monsters+of+rock+1991+moscow+bill&rlz=1C1MSIM_enGR751GR751&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjftvXql87ZAhWLZ1AKHQhXDPYQ_AUICigB&biw=1344&bih=755#imgrc=M9iyhUWUcza2_M:

Γουσταρα και τις δυο μπαντες δεν εχω κολληματα

1 Like

Δεν ξεχναω απλα ξερω σε αντιθεση με εσενα οτι δεν ηταν headliners

Πάνω από Maiden, Metallica, Sabbath δεν παίζει κανείς (εκτός κι αν οι ίδιοι το επιλέξουν για να αποτίσουν φόρο τιμής σε κάποια μπάντα -βλ. Stones, AC/DC κλπ). Αυτά, για να είστε όλοι ικανοποιημένοι.
Δεν είναι θέμα μεγέθους, εισιτηρίων κοκ, αλλά θέμα μαρκετινγκ.

Το έχει πει ο Smallwood, το έχει πει ο Ulrich, το έχει πει ο Dickinson. Έχουν παίξει σε ίδιο φεστιβάλ διαφορετικές μέρες αρκετές φορές πάντως.

Το ότι μετράτε ποιος την έχει πιο μεγάλη ενώ οι ίδιες οι μπάντες πάνε και τσεκάρουν οι μεν τους δε είναι εντυπωσιακό

Steffan Chirazi: This has been the heavy metal weekend, right? Tell everyone what’s been going on in Toronto this weekend.

James Hetfield: Not much, just every band in the world being here at the same time! We were basing in Toronto and there were a lot of bands in town, some of which I guess were staying at our hotel. Not only Lars Ulrich from Metallica [laughs], but Dwight Yoakam, Tom Petty, Iron Maiden, Queen – they were all in town. And it’s really cool when there’s days off and we get to go and watch someone else do their craft. There was Ghost as well, another band we got to see. So yeah, lots of stuff going on besides the usual movies and stuff [for the record, War for the Planet of The Apes was also seen].

SC: But you’ve been paying a little bit of homage, right?

JH: Well, obviously hanging out with the Maiden guys always brings back great memories. I mean, it’s just weird to remember, you know, 1981 possibly? Hanging out in Hollywood, California, driving around with Ron McGovney, me and Lars in the back seat, and seeing Steve Harris walk down the street and us, you know, dorky, shy metal heads shouting, “Hey, Steve!” And he actually turns around and starts walking towards us with a, “Okay, who said that?” thing. And we’re like, “Hi, how are you? We like the album, arrrgghhhhhh!” That was our first brush with somebody kinda cool and famous, so that always stuck with me. Yeah, Steve Harris, super down to earth, really cool guy. And nothing has changed. I mean, he was also at the show that we did in Québec City, he showed up in our tuning room. We’re standing there playing; all of a sudden it was, “Wow, okay. Oh, shit, I can’t play!” Heh-heh! He looks the same, probably had the same clothes on…maybe not the striped spandex heh-heh, but super cool guy hanging out, side of the stage. Our set time was at least five minutes faster, Lars was so nervous, “Oh, my God, Steve Harris is watching me!” I was even a bit, “Does this part sound too much like Iron Maiden?”

SC: Did you throw a little bit of extra “snarl” in knowing he was looking?

JH: At Lars? Yes, heh-heh-heh! A lot of times it’s really cool when other musicians are hanging out watching you do what you do. It takes you to another level. You gotta kinda go to “Olympic medal metal,” you go to Olympic mode. You step it up, like, “I have to impress my father” or “my idol” or something. And you know, after usually halfway through the show, you figure, “Okay, he’s gone and he’s moved on to the next thing,” or “He’s off drinking the after show beer” or whatever. But no! For the whole show Steve was standing there, the whole show to the very end. And not only was he there the whole time, he got in the vehicles with us, came to the hotel with us, just such an all right dude and super cool guy. Then we got to go see them a couple days later. And likewise, [Maiden was] super hospitable there. And then with Queen, same deal.

Obviously there’s no Freddie Mercury but you know, Queen has been a huge inspiration in the early days for me guitar-wise, especially Brian May. And getting to watch them do what they do without their front man. They did a great job, and it’s certainly criminal to not tour and play these songs for people no matter who the singer is, and Adam Lambert actually did a really good job. But just watching Brian May. There was a moment in the show during “Bohemian Rhapsody,” it was like this rock and roll dream I was looking at. I was right at the sound desk looking out at him on this long ramp. He popped out of the middle just before his solo. There’s smoke. There’s a light behind him and [with] his white hair, there was this big white aura around him, and he rises up out of the stage, he’s doing the solo, and he’s in this giant silver cape, you know, from like the ’70s! And Kirk and I just looked at each other, like, “Holy shit, this is awesome!!!” Total fanboys at that point. You know, Brian was ripping the solo and all that. They were spectacular. And then after the show we hung with Brian and Roger [Taylor], both extremely humble, great guys. Brian says, “Hey, you ever get those moments onstage where you’re playing and you kinda think, ‘Well, I’m doing really good, this is really great, probably the best I’ve ever played,’ and then all of a sudden it’s ‘oh, my God, I screwed up,’” and he says, “I’m wondering if Kirk likes what I’m playing?” And Kirk and I look at each other again like, huh? Yeah. Brian May’s just said that. So, he is a super down to earth regular guy. And I met his tech too, we were all hanging out. It was Brian’s turning 70 – seventieth birthday, so as soon as it hit midnight it’s like, “Okay, it’s your birthday!” And I start singing “Happy Birthday” and he kinda got red!

Ελπίζω τώρα να αφεθεί και ένα τόπικ στην ησυχία του!

2 Likes

ρε σεις…φτανει…θελω οταν βλεπω 30 ποστς σε αυτο το τοπικ να γουσταρω και να μου φαινονται αιωνας τα δευτερολεπτα μεχρι να φορτωσει η σελιδα για να διαβασω για τη ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ που ερχεται

1 Like

Συμφωνώ στο σκεπτικό σου, νομίζω πως πολύ περισσότερος κόσμος γουστάρει να δει μία νέα μπάντα παρά να δει τους τίμιους Saxon για 12η φορά.

2 Likes

Κανενας δε μου απαντησε με τιποτα σοβαρο (εκτος απο vagalex), αλλα ουτως ή αλλως δε με ενδιαφερει, οι συγκρισεις οπως εγραψαν κι αλλοι ειναι ανουσιες. Απλα εκανα μια ερωτηση για αυτο το “ειδικα” που εγραψες, το οποιο μου φανηκε αρκετα αστειο ομολογω. Γενικοτερα αυτο το “κανενας δεν ειναι καλυτερος απο τη μπαντα μου ρε αλητες” μου φαινεται λιγακι οτι ναναι, αλλα ο καθενας οπως τη βρισκει.

1 Like

Τίμια συνέντευξη James αν και την επιρροή Brian May στην κιθάρα του εγώ δεν την ακούω. :yum:

1 Like

Ποια βόμπα ρε? Θα έρθει κανένα σοβαρό συγκρότημα ακόμη ή για maiden παραμιλάς?

ακομα για maiden παραμιλαω αλλα δεν εννοουσα αυτο.
εννοουσα οτι οταν βλεπω πολλα αδιαβαστα ποστς σε αυτο το τοπικ τρελενομαι γιατι νομιζω οτι θα λενε οτι ερχεται κατι και θα τρελαθουμε ολοι και μετα το ανοιγω και βλεπω μονο τσαμπουκαδες και μαλακιες

1 Like

αχαχα ναι δίκιο έχεις, αλλά δεν έμεινε και κανένας άλλος να έρθει εκτός από helloween/metallica, φούλ μέταλ φέτος.

dikio exete re seis (gia to oti den emeine kamia alli megali band plin tallica/helloween). tallica an kai den maresoun kai den nomizo na tous 3anado (ektos an exoun gamato lineup) logika tou xronou (an tou vgei kai to priest) dioti zitane ta kerata tous (sorry guys alla opos leei kai to tragoudi sad but true). oso gia helloween pou tous eida voulgaria (papepiptodos GAMISE to “playback”) 8a tan kalutera na tous feroun monous tous dioti 8a nai krina na petsokopei to 3oro (sxedon) gig se 2 ores (an einai headliners sto fest) i se 1 ora kai 15 lepta max (an einai apo kato. vevaia o ka8enas 8a boouse na pei kialles bands pou 8elei na dei at the time (ego px 8a 8ela megadeth, anthrax pou akougotan poli, kai destruction, the haunted pou xo kaei para poli tous teleutaious mines). so lets enjoy this years festivities cause they turn out to be GR8 compared me bofiliou kai sia kai faklana del ray (opou oude mia sxesi me rock exoun) i ta apotuximena mixed crowd festivals me priest kai prodigy (afou den pianoun ta mixed croweds edo giati to dokimasan?).

1 Like

manowar φίλε matia… manowar…

2 Likes

odos Manowar alla den nomizo na katadexodan na pai3oun se festival (giauto den tous vlepeis kai se kanena) kai idika na nai support.

1 Like

Pou einai? Den th briskw sto google maps.

12 Likes

manowar ζηταγανε οσο 3 μεγάλα “2α όνοματα” festival γι’αυτό εχουν κανει και τοσο λίγες συναυλίες. εδώ το τουρ με μπλα μπλα του demaio είχε 40ε εισητηριο, δλδ ζηταγε κανα 20+ για να λεει μια ώρα παπαριές .