Mα είναι κομματάρα!!!
Βρε μανια οι καινουριοι γιουζερς να ανοιγουν 3089589 τοπικ με το που θα μπουν…
British scientists have discovered a way to turn female bone marrow into sperm, allowing women to reproduce without the need of male companionship. All children born of this method would be female, due the lack Y chromosomes, and there is high chance of birth defects. Eggs also can be created from male bone marrow, but men looking to reproduce would still need to find a surrogate mother to handle the gestation period.
Εδω κολλαει η κλασικη ατακα “Γ*ματε γιατι χανομαστε”…
χθες κατεβαινα χαλανδρι με το λεωφορειο και ειχα στο mp3 στο foul το roots bloody roots απο sepultura. οπωτε για να σπασω τα νευρα (επειδη βαριομουνα) μιας γριας παω και καθομαι στο ακριβως απο πισω της καθισμα. ουτε 1 λεπτο δεν περασε και γυρναει μου ριχνει ενα θανατηφορο βλεμμα και αλλαζει θεση…
Πρέπει να ήταν πολύ διασκεδαστικό.
[FONT=“Comic Sans MS”]άχτι το είχες! έβαλες την ίδια ερώτηση! :lol: (στο this or that)
αλλά εγώ όταν είπα Gibson εννοούσα ακουστική και εκείνη που ξες…! :roll:
εκείνη η Fender…ομαγάδ…κούκλα ήταν…ναι εκείνη η κρεμ/λεμονί που λες εσύ
και μετά η γνωστή ιστορία…:oops:
βαριέμαι μάλλον…:-s
και αύριο… διάβασμα :|[/FONT]
Oταν ο ενισχυτης της κιθαρας ακουγεται δυνατοτερα απ οσο πρεπει,ειναι δοκιμο να πουμε οτι ο ενισχυτης εχει υπερενταση?
Μεταμεσονυχτιος προβληματισμος…
Αυπνος θα παω στον ομαλό το μεσημερι…Δεν πειράζει…
[FONT=“Comic Sans MS”]αν κρίνουμε από την ώρα στο πιο πάνω ποστ μου… άυπνη θα πάω στο γήπεδο…:oops:
καλημερούδια! [/FONT]
Kαλημερα!
KANONEΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ
- Τα φλας προδίδουν την επόμενη κίνηση σου. Ο γνήσιος Έλληνας οδηγός δεν τα χρησιμοποιεί ποτέ.
- Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κρατάτε απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα διότι στο κενό που αφήσατε μπορεί να «χωθεί» κάποιο άλλο όχημα φέρνοντας σας σε ακόμα πιο δύσκολη θέση.
- Όσο πιο γρήγορα διασχίσετε ένα κόκκινο φανάρι, τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να συγκρουσθείτε με άλλο όχημα.
- Ποτέ μα ποτέ μην ακινητοποιήσετε το όχημα σας σε πινακίδα “STOP”. Τα οχήματα που σας ακολουθούν δεν θα περιμένουν αυτή την αντίδραση σας, με αποτέλεσμα να καρφωθούν» πάνω σας.
- Ποτέ μην κλείσετε το δρόμο σε ένα σαραβαλάκι. Ο οδηγός του δεν έχει τίποτα να χάσει.
- Το φρενάρισμα πρέπει να γίνετε όσο πιο αργά μπορείτε για να σιγουρέψετε την καλή λειτουργία του ABS, το οποίο με τη σειρά του θα σας ανταμείψει με ένα χαλαρωτικό μασάζ του ποδιού σας. Για τους μη κάτοχους ABS είναι μια ευκαιρία να τεντώσουν τα πόδια τους.
- Ποτέ μην προσπερνάτε από αριστερά όταν μπορείτε να το κάνετε από δεξιά. Είναι μια ευκαιρία να γελάσετε καθώς ο οδηγός του οχήματος που μόλις προσπεράσατε τρομάζει.
- Τα όρια ταχύτητας είναι αυθαίρετοι αριθμοί που δίνονται μόνο ως πρόταση και δεν είναι προφανώς εκτελέσιμα στην Ελλάδα.
- Βρίσκεστε στην αριστερή λωρίδα με τρελό μποτιλιάρισμα και δεν υπάρχει χώρος να κινηθείτε ούτε εκατοστό. Ο οδηγός του οχήματος που βρίσκετε ακριβώς από πίσω σας, ο οποίος κορνάρει και αναβοσβήνει τα φώτα, είναι πεπεισμένος πως μπορεί να τα πάει καλύτερα από εσάς, αν ήταν στην θέση σας.
- Ο γνήσιος Έλληνας οδηγός, ελαττώνει πάντα ταχύτητα για να περιεργαστεί οτιδήποτε του κινήσει το ενδιαφέρον. Αυτό μπορεί να είναι από βιτρίνα μέχρι και γκόμενα (εντός πόλεως) και από ατύχημα μέχρι και αλλαγή λάστιχου (εκτός πόλεως).
- Μάθετε να αλλάζετε λωρίδες με γρήγορους χειρισμούς. Χάρις στον υπουργό συγκοινωνιών, η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε μια απέραντη πίστα με τρύπες-κλειδιά οι οποίες έχουν τοποθετηθεί σε καίρια σημεία για να ελέγξουν τα αντανακλαστικά σας.
- Είναι παράδοση στην Ελλάδα να κορνάρεις μόλις ανάψει το πράσινο φανάρι ακόμα και αν είστε πρώτος σ’ αυτό.
- Ποτέ μην κάνεις χώρο σε αντίθετα διερχόμενο όχημα όταν κινείσαι αντίθετα σε μονόδρομο. Ο οδηγός του θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τον παράλληλο μονόδρομο, άρα για να κινείτε στον ίδιο δρόμο με εσάς μάλλον το κάνει επίτηδες.
- Θυμηθείτε ότι ο σκοπός κάθε Έλληνα οδηγού είναι να φτάσει πρώτος και θα κάνει ότι χρειαστεί γι αυτό.* Πάντα θα υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος για τον οποίο εσείς θα βιάζεστε. Αντιθέτως όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί των οχημάτων που θα συναντήσετε στον δρόμο σας δεν έχουν ιδέα γιατί πήραν τους δρόμους σήμερα.
- Το προστατευτικό κράνος φοριέται στον αγκώνα για ανεξακρίβωτους ακόμα λόγους. Σας συμβουλεύουμε να ακολουθήσετε και εσείς τη μόδα.
- Οι προστατευτικές ζώνες είναι επικίνδυνες. Έρευνες στην Ελλάδα έδειξαν ότι χιλιάδες crash test κάνουν λάθος. Άμα είναι γραπτό σου, θα πας κι ας φοράς ζώνη…
- Ανεξαρτήτως άσματος, το στερεοφωνικό του οχήματος σας πρέπει να παίζει στο φουλ. Με αυτό τον τρόπο διασκεδάζετε τους πεζούς που περιμένουν υπομονετικά πότε θα τους δώσει κάποιος προτεραιότητα να διασχίσουν την διάβαση.
- Οι πεζοί είναι οι κυριότεροι εχθροί των οδηγών, διότι καταλαμβάνουν χώρο στα πεζοδρόμια με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθμεύσουν αυτοκίνητα και διασχίζουν τους δρόμους αναγκάζοντας τα διερχόμενα οχήματα να ελαττώσουνε ταχύτητα.
3999…
[SIZE=“5”][FONT=“Impact”]4000 posts!!![/FONT][/SIZE]
τρολινκ
πρέπει να διαβάσω…
[SIZE=“5”]ΒΑΡΙΕΜΑΙ…[/SIZE]
ναι φαση ειχε…:lol:
Όπως όλοι ξέρουμε, μία θερμίδα απαιτείται για να θερμάνουμε 1 γραμμάριο
νερό κατά
έναν βαθμό C και μάλιστα από 21,5 σε 22,5 βαθμούς.
Δεν χρειάζεται να είναι κανείς διάνοια για να υπολογίσει ότι, ένας
άνθρωπος, αν πιεί ένα
ποτήρι κρύο νερό, ας πούμε στους 0 βαθμούς, χρειάζεται περίπου 200
θερμίδες για να το
θερμάνει κατά έναν βαθμό. Για να το φέρει στην θερμοκρασία του σώματός
του, δηλαδή
37 βαθμούς, απαιτούνται 7.400 θερμίδες (200 γραμμ. επί 37 βαθμούς διαφορά
θερμοκρασίας).
Αυτές τις θερμίδες αναγκάζεται να τις προσφέρει το σώμα, αφού η
θερμοκρασία του
σώματος πρέπει να μείνει σταθερή. Για να το πετύχει αυτό χρησιμοποιεί
την μοναδική
πηγή ενέργειας που διαθέτει, δηλαδή το σωματικό λίπος. Πρέπει λοιπόν να
κάψει
σωματικό λίπος, για να πετύχει την θέρμανση του νερού. Η θερμοδυναμική
δεν απατάται.
Αν πιεί κανείς ένα μεγάλο ποτήρι μπύρα (περίπου 400 γραμμ. στους 0
βαθμούς) χάνει
14.800 θερμίδες. Τώρα πρέπει να αφαιρέσουμε τις θερμίδες που κερδίζει
κανείς από την
μπύρα, περίπου 800 θερμίδες για 400 γραμμ. μπύρας. Παρατηρώντας το ισοζύγιο
βλέπουμε ότι χάνει περίπου 14.000 θερμίδες με ένα κρύο ποτήρι μπύρα.
Ασφαλώς η
απώλεια είναι τόσο μεγαλύτερη όσο πιο κρύα είναι η μπύρα.
Αυτός ο τρόπος απώλειας θερμίδων είναι πολύ πιο αποτελεσματικός από το
jogging ή
από το να κάνει ποδήλατο, κατά τα οποία θα χάσει μόνο 1.000 θερμίδες την
ώρα. Ακόμη
και το σεξ, με 100 μόνο θερμίδες ανά οργασμό, είναι, εν συγκρίσει με την
μπύρα, λιγότερο
αποτελεσματικό.
Το να χάσουμε βάρος είναι πολύ απλό. Πρέπει απλά να πίνουμε μεγάλες
ποσότητες
κρύας μπύρας και η θερμοδυναμική θα αναλάβει τα υπόλοιπα. Ένα
μειονέκτημα αυτής της
δίαιτας είναι άν φάμε μια καυτή πίτσα, η οποία με την θερμική της
ενέργεια θα μας
τροφοδοτήσει ένα σωρό θερμίδες. Ο προσεκτικός αναγνώστης όμως θα έχει
ήδη την λύση
έτοιμη: θα πρέπει να εξισορροπήσουμε την καυτή πίτσα με αρκετή ποσότητα
κρύας
μπύρας!
Στην υγειά μας!!!
PRIMORDIAL!!
:bow2:
αψογο