Πικάπ βοήθεια

Έχω ψηθεί αρκετά να αγοράσω πικάπ. Μεταχειρισμένο καταρχήν και βλέπουμε. Θέλω οι γνώστες του φόρουμ και κατέχοντες το άθλημα να παραθέσουν την γνώμη τους σχετικά με τις εξής μάρκες > B&O, AKAI, Yamaha, Kenwood

Φυσικά, οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη, καθότι είμαι άσχετος απο την αγορά των Πικάπ. Ντανκε ζεν.

ο maiden1979 λογικα θα ξερει. αυτος ασχολειται με βινυλια. ε, θα ναι ακομα πτωμα απο τo ταξιδι και ισως γιαυτο δε πολυγραφει.

Εγώ προτείνω να ψάξεις Technics…Αυτό έχω…(Αν και σηκωμένο στο πατάρι…)

:frowning:

Πιο ακριβή μάρκα αλλά και πιο φερέγγυα…:wink:

θα σε συμβουλεψω να βρεις ενα μεταχειρισμενο (σε καλη κατασταση) technics mk2 και να παρεις μια καλη κεφαλη-βελονα…πανε χρονια που επαιζα μουσικη με βινυλια, τα mk2 εσπερναν με την κεφαλη standon concorde…εχω ακομα απ’το '97 τα 2 mk2 απ’το club που επαιζα (εκλεισε και τα πηρα κοψοχρονια) μπορω να πω πως ειναι αθανατα… Για Bang & Olufssen μην το συζητας θα σου παει ο κουκος αηδονι…

Αγορά μεταχειρισμένου Technics sl 1200/1210 mk2

http://www.hiphop.gr/page.cfm?ID=817

Ο πατερας μου ειχαι αγορασει ενα πικαπ μαζι με τα τεραστια ηχεια μαρκας ΑΚΑΙ πριν καμια 20αρια χρονια και το εχουμε ακομα χωρις να εχει παθει τιποτα. :slight_smile: :wink:

Xαχα! Πως με ξέρεις… :roll:

Εντάξει, με βινύλια ασχολούμαι, όχι τόσο με pick-up… :dunno:

Το σημαντικότερο είναι (όπως ήδη αναφέρθηκε) η βελόνα!

Αυτό να κοιτάξεις πάνω από όλα!

Πρέπει να ακούσεις και ήχο, αν γίνεται, πριν αγοράσεις! :wink:

Από μάρκες Kenwood και Technics είναι από τις καλές, και σχετικά οικονομικές… :-k

Εγώ πάντως έχω ένα JVC και με βγάζει “ασπροπρόσωπο” για 15 χρόνια τώρα… 8)

Technics Mk2,σκυλι απο αντοχη.Κοπανα το,ριχτο κατω δεν καταλαβαινει τιποτα.Οπως ειπε και ο φιλος παραπανω τα Β&Ο ναι ειναι σουπερ,αλλα αντι-οικονομικα εντελως.

Όντως πάρα πολύ καλά τα Technics, τα καλύτερα ίσως επαγγελματικά πικάπ, πολύ αξιόπιστα και σε τιμή όχι υπερβολική. :thumbup: :thumbup: :thumbup: