Ελληνική underground σκηνή

Αυτό ερχόμουν να ποστάρω!!!

Αρκετά πιο ελαφρύ σε φάση ότι έχει πιο πολλές μελωδίες, από τα προηγούμενα αλλά γαμάει!!! Επιτέλους το Τζακ Ποτ το βάλανε σε δίσκο!!!

Αντε να βγει και το βινύλιο!

Και video clip-ακι οι Χατ Τρικ για το κομμάτι “Ίσως”.

3/3 παίζουν Αθήνα… κρίμα να τους χάσετε :slight_smile:

τον δίσκο εν τω μεταξύ τον έχω λιώσει!!!

Μονο chernobyl attack ρε

[B]Lost Bodies[/B]
του Γιάννη Μισουρίδη
Ντοκιμαντέρ, 33’, 2010
Ο Θάνος (52) είναι άνεργος και υποψήφιος συνταξιούχος. Ο Αντώνης (51) είναι έκτακτος υπάλληλος καταμέτρησης ρολογιών της ΔΕΗ και σουβλακοδιανομέας. Ποζάροντας ως εικονικά Χαμένα Κορμιά τα ιδρυτικά μέλη των Lost Bodies αγνοούν επιδεικτικά το σύστημα, τσαλαβουτώντας σε ένα μουσικό περιθώριο δικής τους επινόησης, γεμάτο πειραματισμό, σουρεαλισμό και άπλετο χιούμορ.
Παραγωγή - Exile Films

Παιδια δεν εχω διαβασει σχεδον καθολου το θρεντ, γι’ αυτο δεν θα προτεινω ακομα καποιο δισκο (γιατι μπορει να εχει ηδη προταθει) αλλα μια και δεν βρηκα καποιο αλλο thread που να συζηταμε γενικα για τα της ελληνικης μεταλ, quote-αρω ενα ποστ που ειχα κανει πριν απο λιγο καιρο στα “Δημοψηφισματα” σε ενα θεμα με τιτλο “Hellenic Metal Forces”. Τονιζω οτι οσα γραφω ειναι απο τη σκοπια ενος ακροατη του ειδους μουσικης που γουσταρω εγω δηλαδη heavy-power-epic (κυριως) και μιλαω για μπαντες που παιζουν τετοια πραγματα!!!

οτι θυμάμαι , [B]ΧΑΙΡΟΜΑΙ[/B]. :!:

…έχω ακούσει κιέχω δει τους Lost Bodies κιέχω γνωρίσει τον Θάνο και την γυναίκα του που είναι καταπληκτικά άτομα…απ’τα πολύ καλά σχήματα σαυτή την σκηνή:):!:

o Θάνος είναι πιο συμπαθητικός και από την συμπάθεια!

Σήμερα ξέθαψα τούτο δω το καλούδι

[B]Sadomazombies [/B]- SM Anthems, 2007

Οι τύποι είναι (ήταν;) από την Κέρκυρα και από τότε που βγάλανε αυτό το αλμπουμ πριν μερικά χρόνια δεν έχω ακούσει νέα τους. Αμα ξέρει κανείς ας μας πει. Πάντως πρόκειται για πολύ καλό ροκ ν ρολλ από βιτσιόζους για βιτσιόζους τύπους. Ρίχτε μια αυτιά:

Ψιλοφτόπικ, αλλά ελπίζω να τραβήξω τα σωστά βλέμματα. Δε θα’πρεπε να δημιουργηθεί ένα τόπικ για μπάντες όπως οι gravitysays_i και οι baby guru και όλο αυτό το τσούρμο από μπάντες στον ευρύτερο ποστροκηλεκτρονικό-ιντισαικεντελικό ήχο που έχουν ξεπεταχτεί τελευταία, με μπροστάρισσα την inner ear; Μπορεί κανείς να αναλάβει κάτι τέτοιο; Θα το’κανα ο ίδιος αλλά δεν το κατέχω αρκετά το θέμα, πάντως κρίμα να μην υπάρχει ένα μέρος για όλα αυτά. Over and out

Καλά το ξέρω οτι ξές απο μπάλα αλλά που πας και τα ξεθάβεις. Δυστυχώς απο ο,τι ξέρω είναι στην “ήταν” φάση. Μακάρι καποτε κάπου να επηρρεάσει κάποιους αυτο το ντέμο

Ούτε και εγώ ασχοληθεί πολύ σοβαρά με τα ονόματα που αναφέρεις, αλλά δεν είναι οφφ-τόπικ εδώ να αναφέρεις οποιοδήποτε όνομα νομίζεις. Κατά καιρούς έχω αναφερθεί σε παραμφερές στύλ όπως οι Adolf plays the Jazz.

έεεελα ρε captain! Κρίμα για το “ήταν”, είχαν τα φόντα να σκάνε Αθήνα και να παίζουν με τπτ Ducky Boyz στα After Darkz και να γινόμαστε κώλος! :frowning:

Υπαρχει αυτο:
http://www.rocking.gr/modules/forum/showthread.php?t=20547

Βεβαια, κι εδω θα μπορουσαν να ποσταριστουν τετοιες μπαντες.

Ο τιτλος λεει underground και για μενα το underground δε σημαινει απαραιτητα 100% DIY.

Με καποια ορια παντα, βεβαια, για να μην παρεξηγηθω.

Επανεμφάνιση του RR Hearse, καλτ φιγούρας της new wave σκηνής των 80’ς, τύπος ο οποίος είχε τζαμάρει σχεδόν με όλες τις μπάντες της εποχής.

Τρελός για δέσιμο, αυτά είναι.

Πόσο γαμάνε οι Phoenix catscratch

[SIZE=“4”][CENTER]Η Ειρκτή περήφανα παρουσιάζει τους [B]Παρθενογένεσις[/B] και την έκδοση του ιστορικού μουσικού τους έργου
(eirma06 LP)[/CENTER][/SIZE]

Αδιαμβισβήτητα ένα από τα Ελληνικά μουσικά σχήματα που συνταυτίστηκαν με την έννοια του μύθου είναι οι Παρθενογένεσις. Το γεγονός αυτό δεν είναι τυχαίο. Ίσα ίσα υπάρχουν κάμποσοι λόγοι που δικαιολογούν μία τέτοια συνταύτιση. Εν πρώτοις, οι Παρθενογένεσις ήταν από τα πρώτα συγκροτήματα στην Ελλάδα που κατόρθωσαν να παντρέψουν τις καταβολές hard rock ηχητικού χαρακτήρα που δικαιολογημένα τους διακατείχαν με ένα αυθεντικό και απόλυτο punk τρόπο ζωής. Εν συνεχεία, αποτέλεσαν την πρώτη ενδεχομένως μπάντα που μύησε την Ελληνική ηχοπολιτισμική πραγματικότητα στο νεοκυματικό ήχο (New Wave). Επιπρόσθετα, βάσει των εκρηκτικών ζωντανών εμφανίσεων που προσέφεραν στο κοινό εκείνης της εποχής απέκτησαν μία διαχρονική φήμη η οποία καταφθάνει μέχρι το παρόν. Τέλος, η έλλειψη έκδοσης του μουσικού τους έργου σε ένα αξιόπιστο μέσο το οποίο ενδεχομένως θα μπορούσε να είχε διασωθεί μέχρι και τις ημέρες μας (π.χ. δίσκος βινυλίου), συνέβαλλε τα μέγιστα στο να διογκωθούν οι όποιες φήμες συμβάλλοντας τελικά στην καθιέρωση της ταυτότητάς τους ως συγκροτήματος-μύθος. Έτσι, για περισσότερα από 35 χρόνια, οι Παρθενογένεσις παρέμειναν στο συλλογικό ασυνείδητο ως μία all-star μπάντα που όμως σκορπίστηκε πριν προλάβει να δισκογραφήσει. Το σημαντικό αυτό δισκογραφικό κενό έρχεται να καλύψει η παρούσα έκδοση στην οποία συμπεριλαμβάνονται τα μοναδικά 10 τραγούδια που διασώθηκαν σε μία δημοσιογραφική κασετούλα με πολλά ηχητικά προβλήματα, τα οποία έτυχαν ανάλογης επεξεργασίας και αποκατάστασης πάντοτε στο μέτρο του δυνατού. Επιπλέον, η τρέχουσα έκδοση περιλαμβάνει ένα τετρασέλιδο ένθετο το οποίο περιέχει όλες τις διασωθείσες πληροφορίες (π.χ. ανέκδοτες φωτογραφίες και αποκόμματα μουσικού δημοσιογραφικού Τύπου) που αφορούν το συγκρότημα, μία καρτ-ποστάλ με την τελευταία φωτογραφία της μπάντας και ένα έντυπο μεγέθους Α4 το οποίο περιλαμβάνει το Μανιφέστο των Παρθενογένεσις καθώς και το επίσημο βιογραφικό του συγκροτήματος. Η παρούσα έκδοση αποτελεί μία συμπαραγωγή της Ειρκτή και της σειράς Lost Archives από το label της B-otherSide σε [B]400 αριθμημένα αντίτυπα βινυλίου[/B], εκ των οποίων τ[B]α πρώτα 150 διατίθενται σε λευκό χρώμα.[/B]

[B]Ημερομηνία Κυκλοφορίας : 6/4/2012[/B]

Η ομάδα της Ειρκτή

[FONT=“Arial Black”]broken glasses[/FONT] new song 2012

Nai men oi Parthenogennesis itan to prwto new wave / punk group stin ellada, alla akomi kai simera skane nees apopseis apo palious gia to poios telika epaikse prwtos new wave stin ellada.

[SPOILER]

Ο Π Σιδηρόπουλος και οι Σπυριδούλα, είναι οι πρώτοι που παίζουν τραγούδι New Wave σε συναυλία στην Ελλάδα. Η πράξη αυτή τους τιμά εξαιρετικά, αφού κανείς εκ των συγκροτημάτων του ροκ, δεν διανοείται εκείνη την εποχή να παίξει New Wave. Ουσιαστικά, με το τραγούδι Too Good To Be True, στη συναυλία στο Σπόρτιγκ, ο Π Σιδηρόπουλος και οι Σπυριδούλα, καλωσορίζουν το New Wave στην Ελλάδα. Η μετέπειτα στάση του Παύλου και ιδιαίτερα οι βραδιές Cult στο Rodeo, αποδεικνύουν ότι είχε αντιληφθεί αμέσως την καλλιτεχνική αξία του πανκ/ New Wave. (M.Νταλούκας)
[/SPOILER]

distixws dialisane :frowning: