Journey - "Revelation"

Ayto to album mazi me ayta itan na mpoun kai to ask the lonely mazi me to only the young kai apofasistike na min mpoun gia diaforous logous. Fantasou kai ayta mazi.

Na kleisoume kai to thema live in Bamberg me merikes episimes foto apo to meros pou egine i synaylia. Etsi gia na ntynoume kai me foto ta legomena. Mou aresoun oi epaggelmatikes foto…

JONATHAN CAIN. 58 XRONO POZERI AXAXAXA

DEEN CASTRONOVO, TO THERIO ME MALLI SOTO (EIXE KAI BAMMENO TO MATI DEN KSERO AN FAINETAI)

O PINEZAS, H EYTYXIA ENOS OPADOY POY KLITHIKE NA MPEI STH THESI POY KAPOTE HTAN H “THE VOICE”.

PINEZAS No2, ALLA AYTO EXEI OS ANTALLAGMA TRELH PROSPATHEIA. AYTO POY LEGAME…

ROSS O SOBAROS (STH PHOTO). MEGALOS XABALES OPOS PANTA. KARATE KID IV!

LAST BUT NOT LEAST. MAZI ME THN LIGO PEIRAGMENH TOY LES PAUL…O KONTOPOYTANOS!

Ekleise ki ayto…Comple!

Πω πω, ο Ross βρίσκεται σε αποσύνθεση :lol:

Tha ton steiloume stous Stones metagrafi. Ton etoimazoume…:lol: :lol: :lol:

Οι Stones είναι αθάνατοι φίλος! :band:

Sygnomi “athanate” alla prepei na eipothei kai to akoloutho. Meta ton Brian May perysi, fetos eixame ta eksis: Message posted online by guitarist Neal Schon…

“Just back from our first show in the UK, London. Had a great time tonight and were greeted by a very cool, enthusiastic crowd to say the least. But actually, all the crowds have been great!
But what I’m really writing you about is that before the show (15 min.'s before we went on) the band’s hanging out backstage going over our set list. (We added quite a bit of songs tonight). Anyway, in walks…hello! Get this! Jimmy f*$! Page! He calmly walks up to me and says, “Hello Neal”…like I’ve known him a thousand years or so.
Honestly I have to tell you, I was completely in awe, not quite believing I was standing there talking to Jimmy Page about music and continued to you until we had to go on stage. Wow. What a mind-boggling moment for me. Felt like a little kid. What a true gentleman and obviously a brilliant guitar player. He was nice enough to take a photo with the band and I, (which we will be posting here soon). I gave him our new Revelation package, he thanked me, then I shook his hand and went on stage. Honestly I felt like I had the fear of God watching me and didn’t want to make one mistake and did the absolute very best performance I could.
I was told later, after we got off the stage, he had said to our manager that he enjoyed my playing. As in the words of Flavor Flav-wow! Then, we came off stage and as we were drying off, in walks Chris Squire from Yes. He told all of us that he enjoyed the show too.
Reflecting back; last year at the same venue, Brian May shows up. This year; Jimmy Page and Chris Squire. Maybe next year Jeff B. or Eric C.?”

8O

Αυτά είναι… σκέψου να ανέβαιναν και στη σκηνή κιόλας ο Squire (ο κορυφαίος μπασίστας για μένα) με τον Page :lol: Θα τους έβλεπα όλους μαζί και μετά θα πήγαινα να γίνω μοναχός!!!

Ayta einai file mou Cozy mia dikaiosi gia olous emas pou akolouthoume ayta ta paidia apo tin arxi. Aytos o sebasmos apodeikneiei oti i skliri douleia den paei pote xameni. Xamenoi pane oloi aytoi oi malakes kompleksikoi pou stayronan tous Journey sta media gia xronia. Mono oi devoted fans mporoun na kseroun ti dikaiosi einai ayti gia ton Schon kai tin parea tou. Eidika gia ton Neal…

Kai mia anakoinosi apo ton kitharista ton Sieges Even gia na diorthosei tyxon legomena mou (den ti diabasa oli). Gia ton filo mou ton Mano pou endiaferthike.

This is today from Sieges Even guitarist Markus, fresh from supporting Journey in Germany:

“For some people the idea seemed strange to send a band like Sieges Even on the road with a living legend like Journey. How could that work out? A band from the progressive-rock-genre as a support act for an AOR-million seller? As a musician you have to cope with any kind of audience ? at least, that’s my credo. And yet, I had some doubts too if this package could work for the audience. On June 10, 2008, we met in Cologne for the first of three shows with strange feelings of uncertainty in our stomachs. The first impression of the whole organization there was impressive: A maximum of professionalism everywhere, a stagecraft we haven’t seen and experienced before. After having played the shortest sound check in our career (we were allowed to play one half of a song), both pressure and uptightness eased: Neal Schon and Deen Castronova came to us, wishing us all the best for the show. And then: Showtime! We had 40 minutes to convince an audience of which at most 1% was familiar with the name Sieges Even.
How would they respond to our stuff? After the first song, ‘When Alpha and Omega Collide’, from our last CD ‘Paramount’, it was pretty obvious that all our fears and doubts were causeless. The crowd was more than friendly and open to us (and keep in mind that they haven’t expected a support band at all!). The sound on stage was fantastic, so we could really enjoy our playing! Songs like ?Unbreakable’, ?The Lonely Views of Condors’, ?Iconic’ or ?The Weight’ were more than well received. This was probably the most important experience for us: People did not care about the genre Sieges Even normally stands for, they simply liked the songs, the music, the fun we had on stage. On the following shows in Karlsruhe and Bamberg the impression we had was reaffirmed. The stunning reactions to our single ?Eyes Wide Open’ gave us the creeps ? and of course: we were pretty sure that this particular piece was simply made for a Journey-audience. Besides that, it was a great honor that Neal Schon and Deen Castronova stood beside the stages in Bamberg and Karlsruhe, watching our whole set. What remains in the end? The great experience of having had the opportunity to play with a great and very friendly band like Journey! And the certainty that there is no use in being afraid of different musical genres: It is the music and the song that count in the end!” - Markus Steffen ? Guitar, Sieges Even.

First things first…

Mr Page + Journey

Mr Squire + Journey

Diabasa tin kritiki tou Rocking kai fainetai gnostis tou antkeimenou Journey o reviewer. Na sxoliaso ayta pou ksexorisa…

"Είναι κάποιες φορές που η μουσική μπορεί να σου προκαλέσει τέτοια συναισθήματα κάνοντας το χαρτί να μοιάζει ως ένα πολύ ευτελές υλικό για την αποτύπωσή τους."

Journey is the word…

" Όλη αυτή η εισαγωγή έχει ως σκοπό να εξαίρει έναν τεράστιο καλλιτέχνη "

Enas apo tous teleytaious Rock Legends. He will close the door behind him…

“To group πέρασε πολλές δυσκολίες λόγω της αποχώρησης του Perry, αλλά κατάφερε να σταθεί χάρις στον Steve Augeri που μέχρι σχετικά πρόσφατα βρισκόταν πίσω από το μικρόφωνο των Journey. Δεν κρύβω μάλιστα το γεγονός ότι η ανακοίνωση της πρόσληψης του Jeff Scott Soto με προβλημάτισε ιδιαιτέρως, καθώς η χροιά του και η σκηνική του παρουσία, ενώ αποτελούν βασικό σημείο αναφοράς και μοντέλο στους συγκεκριμένους τομείς, δε μπορούσα να καταλάβω πώς θα μπορούσαν να ενσωματωθούν με την αισθητική και καλλιτεχνική νοοτροπία των Journey. Τα γεγονότα δυστυχώς ήρθαν να με επιβεβαιώσουν και ο Arnel Pineda βρέθηκε στη μπάντα.”

Poly sostos gia tous tragoudistes aytis tis periodou. Na po mono oti o Soto pote den itan monimos tragoudistis sta xartia. Genika to thema me tous tragoudistes to eipes grigora kai synoptika poly oraia.

“Η μόνη ένστασή μου περιορίζεται στο γεγονός ότι το “Revelation” έπρεπε να έχει λίγο πιο γρήγορο tempo, καθώς οι εντάσεις είναι σχετικά περιορισμένες”

Spania oi Journey eixan entaseis kai stin pleiopsifia kymainontan se ayta ta ixitika epipeda oso kai an gnorizoume oloi ti mporei na kanei o Schon ama sikosei gkazia…To yfos tou album itan dedomeno apo tin arxi. An anaziteis entaseis, ena live tous tha sou prosferei ola ayta pou thes kai perissotera. Kati bebaia pou safos tha to gnorizeis an exeis paei i tha to ypopsiazesai an eisai fan…

“Θα τολμούσα, μάλιστα, να πω ότι το “Revelation” είναι ό,τι καλύτερο έχουν κυκλοφορήσει οι Journey την τελευταία δεκαετία, τουλάχιστον, με έναν εξαιρετικό νέο τραγουδιστή που αδικείται κατάφορα από το γεγονός ότι η χροιά της φωνής του δε θα του επιτρέψει ποτέ να αποφύγει κάθε μορφή σύγκρισης με το παρελθόν των Journey.”

Ego theoro to Arrival terastia diskara. Eimai o monos isos die hard Journey fan pou to exei os toso agapimeno. Emena den me peirazei pou os epi to pleiston itane ballads.
To sxolio gia ton Pineda erxetai na symplirosei ta legomena mou giayton afou ton ekrina live. Poly sosto to sxolio kai pali. O Arnel aytes tis meres mazeyei mono apotheotika reviews apo olo ton kosmo. Fobamai omos pos kai aytos tha thysiastei opos kai oi prokatoxoi tou otan ta ftysei kati pou exoun pathei oloi aneksairetos oi lead singers ton Journey.

Χαίρομαι πολύ που βρήκες ενδιαφέρον το review…

Είμαι σίγουρος οτι πολλοί έχουν τις ίδιες απόψεις με μένα όσον αφορά στο album αλλά και στον Pineda…

Πραγματικά με ενθουσίασε ιδιαίτερα…

Πήρα σήμερα το Greatest Hits DVD 1978-1997. Απίστευτο!!! - Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όποιον δεν το έχει.
SUPER!!!:wink:

__Μπάμπ γιατί “έτσι μας αρέσει”. :smiley:

__Βασικά μπήκε πρόσφατα τυχαία το Faithfully στην τυχαία επιλογή (από 160giga) του mp3 και λέω… τί έχω βάλει μέσα, boodleg live; αλλά δε μπορεί ο ήχος είναι στούντιο… αλλά αυτή είναι φωνή, είναι και δεν είναι ο Perry… :-k

__Kαι τότε κατάλαβα ότι είναι ο Pineda στο bonus, 2o cd του Revelation όπου αποτελεί ένα best of studio cover /re-record τραγουδιών των Journey. Δε χρειάζεται να πω ότι στα περισσότερα, αν όχι σε όλα, έχει κάνει εξαιρετική δουλειά ο Pineda… Αυτλα τα τραγούδια όπως είχε γράψει και ο Daz, απλά να τα πεις ΣΩΣΤΑ είναι άθλος, πόσο μάλλον να τα πεις καλά! ΠΟΛΥ απαιτητικά τραγούδια (αχ βρε Steve, είσαι θεός, κρίμα που δεν τόλμησες τελικά πριν 2-3 χρόνια εκείνο το comeback σου). Οποιος δεν έχει τσεκάρει το bonus cd του Revelation, να το πράξει χωρίς φόβο, είναι αξιολογότατο το αποτέλεσμα.

__Στα του δίσκου τώρα (μιας και μετά πήρα φόρα και πιάστηκα απ’ το καλύτερο του δίσκου ίσως, το “What I Needed” & έπειτα από το “What It Takes To Win” που με κόλλησε το μέτρημα στα ντραμς, και μετά το άκουσα όλο πάλι 2+ φορές ολόκληρο), ωραίος δίσκος, με διάσπαρτες ΠΟΛΥ καλές ιδέες και εκτελέσεις, και σε πολλά σημεία ένα άρωμα (αλλά και κλασσικές συνταγές Journey) από τα παλιά.

__Αξιοπρεπής, ευχάριστος για τους φαν και όχι μόνο, και δείχνει πως αν το ζορίσουν λίγο παραπάνω, μπορούν να θυμήσουν ακόμα πιο ένδοξες ημέρες -αν και συμφωνώ κι εγώ με το πολύ καλό review πως είναι ότι καλύτερο έχουν βγάλει εδώ και καιρό. 2-3 τραγούδια μόνο βαριέμαι και τ’ ακούω αν ξεχαστεί και μπει το επόμενο ενώ κάνω κάτι άλλο, όλα τα άλλα μ’ αρέσουν, και 2-3 τα ευχαριστιέμαι και με το παραπάνω.

__Τελικά, ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΟ το πρόσημο της προσπάθειας, αλλά, ΦΥΣΙΚΑ θα θέλαμε και το κάτι παραπάνω στο επόμενο, καθώς πιστεύω πως μπορεί να του παρασύρει το μομέντουμ με τον Πινέλα/ντα και να (ΞΑΝΑ)κάνουν την υπέρβαση.

__! ! ! αυτό τον πετυχαίνω κι εγώ κάθε τόσο, ιδίως στο δρόμο προς το μετρό!! Και επειδή συνήθως έχει πολύ λίγο έως καθόλου κόσμο, έτσι όπως διασταυρωνόμαστε, μπαινω στον πειρασμό να του τραγουδήσω κάτι από Steve Perry erra, κάνα “Mother, Father”, “Don’t Stop Believin’” έτσι για του πω “respect” για τα μπλουζάκια του, αλλά… :oops: άσε λέω μη τον τρομάξω τον άνθρωπο, είναι και ψηλές οι νότες στα τραγούδια αυτά, μη του 'ρθει απότομο! :lol:

__Φοβερό που τον έχουμε πετύχει και οι τρεις μας ε; Είναι, “θρύλος”, ΕΧΕΙ ΓΟΥΣΤΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΕΝΔΥΣΗ! :smiley:

__Με την ευκαιρία, θενκς για την εξαιρετική “κάλυψη” (ΚΑΙ των πολυαγαπημένων Sieges Even -που μπορεί να πει κάποιος πως καλώς είχαν θέση στο άνοιγμα της συναυλίας, ε, και το πρώτο των Journey prog είναι). Καθυστεριμένα λίγο, αλλά θα με συγχωρέσεις γιατί θα σου αφιερώσω το τραγούδι που έβαλε ο υπάλληλος που έλενξε το διαβατήριο του Πινέντα (όταν δεν τον πίστευε ότι είναι αυτός που ήρθε να περάσει από οντισιόν για τους Journey) να του τραγουδήσει για να πειστεί!

__Χαχα, αυτή είναι μουσική παιδεία (εδώ θα του λέγαμε "γαβγησε λιγάκι), να του λέει, “ποιός ο σκοπός του ταξιδιού σας κύριε; …αλήθεια!! ΣΤΟΥΣ JOURNEY!! απίστευτο! τότε θα μπορείς να τραγουδήσεις το Wheel In The Sky, ε!” και να γεμίζει το αεροδρόμειο από τις νότες του…

http://www.youtube.com/watch?v=TWRWusOmqG8 8O

__A! και να προσθέσω κάτι… οκ, ευτυχώς για όλους μας δεν είναι και σαν εκείνο τον φοβερό “κλώνο” του Perry (όχι τον Augeri, έναν άλλο που ήταν ΙΔΙΟΣ KAI στην εμφάνιση και στη φωνή -αλλά εκείνοι ήταν και tribute band, να είσαι στην ορίτζιναλ και να είσαι κλώνος… ε… έτσι “την πάτησε” και ο Steve Αugeri -μέχρι και τα ονόματά τους ρε πστ μου μοιάζαν τόσο), αλλά σίγουρα είναι πολύ-πολύ κοντά και και χάνει στη σύγκριση με τον Perry… ΑΛΛΑ, μη ξεχνάμε πως πρώτον, εκτός ότι μοιάζουν οι χροιές τους, ο Αρνέλ, από (τα τραγούδια) τον Steve έμαθε και το “πώς” να τραγουδάει σε πολύ μεγάλο βαθμό, και δεύτερον και σημαντικότερον, γι’ αυτούς ακριβώς τους λόγους τον διάλλεξε ο Σον από βίντεο στο Youtube και τελικά έγινε ένα απίστευτο όνειρο πραγματικότα γι’ αυτόν, αλλά και όλοι εμείς ζήσαμε μιά δυναμική και εξαιρετική επαναδραστηριοποίηση τους και συνεχίζουμε να ακούμε σε ΠΟΛΥ καλά επίπεδα τα τραγούδια των Journey… :wink:

Κοντρα στο κατεβατο του Shadowcaster θα αντιπαραβαλω…:

ARRIVAL ΡΕ ΑΠΙΣΤΟΙ! :smiley:

Αντε να ξανανακοινωσουν Ευρωπαϊκη περιοδεια…

__Xαχαχαχα, άντε από 'κει ρε! :stuck_out_tongue: :lol:

__Λίγα πράματα on-topic για τον δίσκο, λίγα για το bonus cd του δίσκου, λίγα λόγια για τον τυπά με την Arrival (ή μήπως όχι) μπλούζα, λίγα για το “review” του Daz και λίγα σχόλια για μερικούς απ’ τους τραγουδιστές των Journey. Και όλα διασκεδαστικά και εκπαιδευτικά! :stuck_out_tongue: :smiley:

__Αλλη φορά θα βάζω μόνο τα sos… :stuck_out_tongue: