Lost(Oι αγνοουμενοι)-πιθανα Spoilers!

[SIZE=“7”]Απογοητευση.[/SIZE]

αυτα προς το παρον.

Θα συμφωνήσω με τον αποπάνω. Δεν ενθουσιάστηκα από το φινάλε. Σου κάνει delete ότι έχεις δει μέχρι τώρα από το λοστ. Με χάλασε η τροπή που πήραν τα πράγματα,ο παράλληλος κόσμος που τελικά ήταν η μεταθανάτια ζωή(?). Πικρή γεύση για το τέλος. Απάντησε στα ερωτήματα, απλά προσωπικά με ξενέρωσαν οι απαντήσεις. Η σκηνή στο τέλος, ναι ήταν πάρα πολύ καλή, αλλά δυστυχώς δεν φτάνει για να υπερνικήσει την πικράδα(freedom tm).Τέσπα κρίμα πραγματικά. Σε φάση έχει φύγει όλος ο ενθουσιασμός της σειράς και πραγματικά και να μην την έβλεπα δεν θα έχανα και τίποτα.

Bumblefoot
Lost finale - thumbs up or thumbs down…?

It was a beautiful show that touched every part of the viewer’s brain,
heart and spirit, a show that the deeper you watched, the more you appreciated. There were so many opportunities for the finale to
give purpose to all the numerology, theoretical science, religious
…& mythological characterizations, philosophy & physics they
pointed toward throughout the show, and I wish we were given more
closure. Or is the point that there is no closure, closure is a need
to control, that all these things exist in a reality beyond our
material world, infinite beyond our comprehension, there is no ‘here’ and ‘now’, and evolving past the need to
control is how we can accept the next greater existence and move on…?
Unfortunately, I’m not there yet - I’m still a half-beast living in the physical realm, underdeveloped,
imperfect, a work-in-progress, hungry for gratification from my TV, here and now. That means I may have to treat the Lost finale like it was a
horoscope, where you apply it to your own life & interests
in order to be satisfied with it. Was a very emotional finale, all the
couples reunited, absolutely moved by it. I LOVED it. But it was also frustrating, where you can sum up what happened in 6 seasons in 2
words, ‘they [ ]’. (Won’t say it in case anyone didn’t watch it
yet.) My ‘feeling thumb’ is up, my ‘thinking thumb’ is down, only because we’re
still left with a lot of ‘why this?’ and ‘why that?’. This was comparable to the ‘Mash’ finale, heart-felt, huge - but the unanswered questions can reduce the impact to a ‘St. Elsewhere’ “It was all just a [ ]”
Would love to hear from the writers about some of the
rides we were taken on over 6 seasons, that now seem like dead ends in a maze. Or is that the point?? Everyone I know who died or almost died, self included, experienced the whole ‘Price Is Right pick a door, door #3 means you’re dead’ thing, dead ends in a maze… We certainly got to know the
depth of the characters, that’s how we fell in love with show - but this HAS to be
more than a 30-minute Twilight Zone episode stretched into 6 years of
character development, we need more answers! Please…!!! :slight_smile: Polarized thoughts about the finale aside, this will always be one of the most compelling shows ever to hit TV, exceptional writing, filming, acting. Thank you for an unforgettable show…!

Τελικά το νησί βυθίστηκε ή όχι?

Γενικά μ’ άρεσε το φινάλε, φαινόταν οτι θα το παραξήλωναν, αλλά μπορώ να πω οτι μου άφησε θετικά συναισθήματα.

οχι ρε αφου στο τελος λεει ο χουγκο στο μπεν ήσουν καλος σαν νουμερο 2 και του λεει ο βεν και εσυ ήσουν μεγάλος αρχηγός… τωρα το πως πέθαναν και μετα απο ποσα χρόνια δεν θα το μάθουμε ποτε!!!

Ναι, απλά επειδή το έχουμε δει και βυθισμένο χωρίς να ξέρουμε και πως, μου έμεινε αυτή η απορία.

εκει λογικά βυθίστηκε επειδή δεν ειχα παει οι lost και ανατάχτηκε η βόμβα που ειχαν και τους ειπε ο φαραντεϊ να την θαψουν αν θυμάσαι…

Και ανέβηκε πάλι στην επιφάνεια?? Anyway:p

βασικά ναι άκυρο αυτο που ειπα μετα θυμήθηκα οτι ο μπεν ειχε παει με τον πατερα του και στο “παράλληλο συμπαν”
γαμα τα!!!

Ρε!!! Βυθισμένο ήταν στην εναλλακτική πραγματικότητα, η οποία εν τέλει είναι ουσιαστικά οι “σκέψεις” των ηρώων αφού πέθαναν. Συνεπώς, ποτέ δε βυθίστηκε :wink:

Α γεια σου! Θενκς ρε συ, ήταν η μόνη απορία που μου 'χε μείνει!

Άντε, περιμένουμε ανάλυση!

Βασικα μηπως θυμαστε σε καποια σαν τρειλερ(αυτα που εδειχνε στο τελος πανω απο του τιτλους τελους) σε καποια απο τα τελευταια επεισοδια ειχε δειξει ενα χερι να ανεβαινει απο τα βραχια που φανηκε να σακατευτηκε ο ‘‘λοκ’’…σημερα ομως δεν μας εδειξε τιποτα τετοιο…το χε παρατηρησει κανεις αλλος?ξερετε μηπως τιποτα γιαυτο?

αυτο πιστεύω και εγω… μονο που δεν ηταν οι σκέψεις ολων…
μονο του jack λιγο πριν πεθάνει(σύνδεσε ολα τα πρόσωπα που έπαιξαν βασικό ρολο στην ζωη του και έφτιαξε μια ιστορία(για αυτο και ήταν όλοι οτι να νε)…
κάπως λέγετε αυτο επιστημονικά αλλα δεν θυμάμαι…
το ξανα λεω η ταινια stay είναι ακριβός αυτο όποιος το εχει δει πιστεύω κατάλαβε τι εννοώ(εμένα τουλάχιστον αυτο μου ηρθε αμέσως στο μυαλό)…

Έχω φάει άσχημο κοκομπλόκο γαμώ τη μπαναγιάρα!!!

Επίσης:

Lost to Continue in Season Six DVD

Turns out two and a half hours just wasn’t enough screen time for Lost producers Damon Lindelof and Carlton Cuse to tell the whole story they wanted to tell us. An ABC source confirms to me that after Sunday?s series finale, titled “The End,” airs from 9 ? 11:30 pm ET/PT, the season six DVD (as well as the complete series collection, out on DVD and Blu-ray August 24) will continue the saga with upwards of twenty minutes of additional storyline.

?It?s in production now,? confirms the source, who couldn?t yet confirm the actual running time of the new scenes. ?Damon and Carlton wanted to offer fans answers to additional questions they couldn?t get to in the body of the final show.?

Lindelof and Cuse have also ordered up some spectacular packaging that should make the DVDs a must-purchase for show fans. And for those of you who have completely abandoned hope of any happily-ever-afters for these poor lost souls following the recent string of island casualties, Sonja Walger, whose lucky Penny turns up in the finale, offers us a ray of hope. When I asked her to tell me who gets the best ending, she said, ?We all do and you?ll see why.?
Could there perhaps be light at the end of Jacob’s tunnel of light?

http://www.tvguidemagazine.com/kecks-exclusives/lost-to-continue-in-season-six-dvd-5119.html

αυτο ειναι γνωστο…
στην κουτα που θα βγει θα υπαρχουν καποιες παραπανω εξηγησεις…!!
αμα λεμε τρελο μαρκετινκ

Δηλαδή ο Δίας κάνει άγριο σεξ.

Αύριο θα το δω

ρε σεις τελικα το λοστενα παραμυθακι ηταν και τελειωσε οποτε τωρα θα εχουμε χρονο να δουμε καμια πραγματικα σοβαρη σειρα αληθεια αμα σας φανηκε ψαγμενη σειρα να διαβασετε λιγο philip k dick παντως τοσα σποιλερ ουτε στο μεγαλο παζαρι

Ναι πάμε όλοι τώρα να δούμε Wire.

Παιδιά η extra σκηνή που έλεγε ο Jerry Moore έχει βγει απο το youtube τουλάχιστον στο Link που έδωσε…μπορεί κάποιος να δώσει ένα Link αν την έχει βρει ή σε spoiler να μου πει πάνω κάτω τι ακριβώς έδειχνε…?

Είδα το finale. θα επανέλθω πιο μετά με ανάλυση.