Ego ksero kapia komatia pou tha peksoun alla kratao to stoma mou klisto…kalutera na sas erthei san ekpliksi sto live…tha einai xeirotera na to kserete
P.S.Efxome na min to iksera oute ego!
San poia re si?Ante twra…mi mas vzeis fitilia re kopeli twra,mia erwtisi mono :to Dreming neon black tha to peksoune? :lol:
San poia re si?Ante twra…mi mas vzeis fitilia re kopeli twra,mia erwtisi mono :to Dreming neon black tha to peksoune? :lol:[/quote]
Ax makari re gmt,egw tha thela para poli na pezane to Garden of gray alla de to nomizw
San poia re si?Ante twra…mi mas vzeis fitilia re kopeli twra,mia erwtisi mono :to Dreming neon black tha to peksoune? :lol:[/quote]
Ax makari re gmt,egw tha thela para poli na pezane to Garden of gray alla de to nomizw [/quote]
Ki omws!!!Tha to deis tha to akouseis kai de tha to pistepseis!!! 8)
Ax makari re gmt,egw tha thela para poli na pezane to Garden of gray alla de to nomizw [/quote]
Ki omws!!!Tha to deis tha to akouseis kai de tha to pistepseis!!! 8)[/quote]
SANCTUARY boroun na peksoune kai na mas koufanoune oles?Edw tous thelw!!!
Nai boroune
Ok skao…de leo alla!
Ki omws!!!Tha to deis tha to akouseis kai de tha to pistepseis!!! 8)[/quote]
SANCTUARY boroun na peksoune kai na mas koufanoune oles?Edw tous thelw!!! [/quote]
Ennoeitai oti tha peksoune!An den theloun meta na tous kinigame!!! :lol:
To 2003 poy den peksane sanctuary tous kinigises?
Ti tha ginei telika me to interview!!!
ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΑΛΑΤΑ!~!!!
The topic will be closed, as everyone is off topic!