Return of the cult

Yep. Karja ti leei to “Beyond good and evil”??

loipon uparxoun lps gia ola ta gousta
beyond good and evil-to pio varu tous,thimizei arketa stoner me kalogualismenes kitares omws
dreamtime-se periptwsi pou sou aresei to gothic new wave/epos tou 1984 polu skoteino
love-oi prwtes megales tous epituxies sanctuary,rain einai edw/skoteinos k polu melwdikos diskos gia pollous o kaluteros tous 1985
electric-an sou aresoun oi acdc tha to goustareis k auto 1987
the cult 1994-omwnumos proswpika thewrw oti einai o kaluteros tous diskos gia pollous einai to xeirotero,polu sunaisthima,i pio liti paragwgi tou bob rock alla exei tromero vathos diskara
ceremony-deuteros agapimenos mou polu sto style tou sonic temple me perissoteres acoustikes kithares k indianiki filosofia diskara
sonic temple-to megalo tous hit to prwto miso mou aresei ta teleutaia oxi,exei kommatares opws eddie,soul asylim,american horse,sun king k fusika to fire woman
kukloforoun episis 2 best to PURE CULT k to HIGH OCTANE CULT
analoga me ta gousta sou loipon uparxei k enas diskos apo oti katalavaineis oi cult mesa stin 20 eti poreia tous paixane sxedon ta panta kratwntas panta omws to prwswpiko tous ufos k ta paixane kalutera apo olous

episis 2 douleies tou IAN ASTBURY:holy barbarians-cream wraio diskaki
k SPIRIT LIGHT SPEED se sunergasia me tOn megalo CHRIS GOSS

BILLY DUFFY-coloursound

Roadrunner Records announces the signing of multi-platinum artist The Cult, the influential UK group who have built an extensive global fan base with hits such as “She Sells Sanctuary,” “Rain,” “Wild Flower,” “Love Removal Machine,” “Edie (Ciao Baby),” “The Witch” and “Rise.” A new studio album, the first since 2001, is currently being recorded in London with producer Youth (Verve, Primal Scream), who will be adding final touches and mixing. The expected release date for the yet untitled album is September 25, 2007 and will be released in conjunction with The Cult’s imprint label, New Wilderness.

The Cult, led by founding members vocalist Ian Astbury and guitarist Billy Duffy, will embark on a series of European arena shows with rock legends The Who starting June 5th. The band will be adding headline dates and festival appearances along the route, building on the overwhelming reaction to their 2006 sell-out world tour. A U.S. headline tour will follow in the fall.

“We have always dreamed of finding a label that allows us artistic freedom and has the muscle to get the music to the people,” comments Astbury. “At the heart of this recording is an urban directness of savage rawness and an earnestness that is the center of any great rock and roll band.”

“What’s especially great about The Cult,” A&R men Derek Oliver and Dante Bonutto state, “is their instinctive ability to live in the present, not just reflecting current taste but actually helping to shape it - something you can hear in Ian’s contributions to the UNKLE project. They have a magnificent and hugely influential history, but when you bring the classic and the contemporary crashing together in the way that Ian and Billy can, it gives real potential for this new album to be their most exciting ever.”

Ayta einai…8)
Taken by www.thecult.us

σπερνει. εμενα μου αρεσει πολυ. ισως πανω στο πειραμα αυτο πατησαν οι europe του secret society. συγχρονο βαρυ και αλυπητο hard rock με riffs που κοβουν τη γη στα δυο.

και μιας και εχεις και τα γενεθλια ας σε φτιαξουμε λιγο…

The Cult – Orlando, FL – November 5th, 2006

set list (ta ra ta taaa) : :trumpet: :trumpet: :trumpet: :trumpet:

[SPOILER]Lil’ Devil
Sweet Soul Sister
Electric Ocean
The Witch
Spiritwalker
Revolution
Rain
The Phoenix
Star (Acoustic)
Edie (Acoustic)
Fire Woman
Wonderland
Peace Dog
Rise
Wild Flower
Love Removal Machine

Encore
She Sells Sanctuary[/SPOILER]

thja epanelthw…
to beyond ? well, einai san ena poly bary skoteino kai moderno temple. isws.
to rise, ksekina me ena RIFF pou kanei tous meta black album metallica, na pan gia broubes,
kai genika mesa se ena groove, kai se ena genika “epimetallomeno” stylaki oi CULTm katathetoun akoma
kamposes kommatares… nico, burning bridges, libertine (mono se single i sthn australianh edition), to war-pws to lene… mamoun, xwris t alla na phgenoun pisw.

basika i mageia me tous cult einai oti exoun diaforetikous diskous pou m aresoun OLOI !

Tha ta spasoume pali. Thx guys!

epishs ksexnas live at the lyceum, kai allo ena to live cult, kai to southern death cult kai to death cult lol, kai tous circus diablo kai ena allo aggliko sxhma pou paize o duffys ! auta !!!

To Live Cult den to vriska opote agorasa mesw Amazon(~17 euro) ena Instant Live(2cd) apo tin persinh tous periodeia sto America. Apo set list skizei, twra gia poiothta hxou…:-k Me 2 wres mizarisma den perimenw thaymata alla prwta eida kales kritikes gia tin poiothta tou hxou sta instant live twn Cult kai meta to xtyphsa…

Aν γουστάρεις ΑC/DC άκου ΑC/DC.
Eπίσης αν γουστάρεις Rock N Roll Singer άκου αυτό και όχι την απομίμηση Wild Flower

Τους Theatre Of Hate εννοεις.
Πολυ καλη μπαντα.

ρισπεκτ οι ac/dc αλλα μη θαβουμε τη δισκαρα το electric τωρα…

Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με τους Cult. Ίσα ίσα τους θεωρώ αρκετά καλό συγκρότημα. Τους επηρέασε ο Rubin ο οποίος είναι πιο φανατικός οπαδός των ΑC/DC και από μένα. Αυτό που με χάλασε είναι το Wild Flower και η συγνή αντιγραφή. :wink: Επίσης νομίζω είναι προτιμότερο να ακούς το real thing.

THE CULT has set “Born Into This” as the title of its new album, tentatively due on September 25 via Roadrunner Records in conjunction with THE CULT’s imprint label, New Wilderness. The group’s first CD since 2001 is currently being recorded in London with producer Youth (VERVE, PRIMAL SCREAM), who will be adding final touches and mixing.

new song
http://www.slowburn.it/download/cultroma.htm

Lepon, tous eida stis 7/6 sto Londino. Paizan se ena kainourgio club xwritikotitas mono 750 atomwn kai itan tiga stous fanatikles tous. An kai mas gastrwsan sto stisimo mexri na vgoun eixane poly kalh apodosh kai idiws o Astbury itan foveros, energitikos kai me kalh tonikh apodosh. O Billy eixe merika provlimata me tin kithara tou alla re paidia 1 wra kai 20 lepta??? Plaka mas kanete?? Kai eleipe kai to Fire Woman… Metria synaulia me ola ayta. Kati vevaia egine pou epiasa mia bageta apo ton Tempesta…!

να σου πω. το dvd “Live Cult” το έχεις δει; σε σχεση με αυτο, πως ήταν η αποδοση; επειδη σε αυτο το λαιβ σερνονται πραγματικα…

Sernontai?? Den les tipota! Efaga megalh ita to pira ayto to DVD! Idiws o Ian. Alla eytyxws sto live pou tous eida itan poly geroi, ligo o Duffy ekane noumera anamesa sta tragoudia alla idiws o ian itan ekriktikos.

A 1:32 snippet of The Cult’s new single “DIRTY LITTLE ROCKSTAR”
can be heard here:

http://www.roadrunnerrecords.com/Radio/

Huge thanks to CultinMD for the link

olo to single available sto site tis roadrunner

το I Assassin διαθεσιμο μεσω download. μονο ενα free sign-up απαιτειται.

προς ενδιαφερομενους: http://www.roadrun.com/mp3/?=IAssassin