Το Spotify στην Ελλάδα

Δεν ειχα καποιο ιδιαιτερο θεμα να πω την αληθεια.
Στην εφαρμογή του κινητού τρώει κάποιο σκάλωμα και δεν μου βγάζει κάποιες φορές τα albums στη σελιδα καλλιτεχνη

Γενικα ενω δεν ειχα καποιο προβλημα με την εφαρμογη, στο pc μου εχει βγάλει την ψυχη.
Τεσπα ξεκινησα δοκιμαστικα το apple music και το σκαλιζω λιγο τωρα. Δεν θαλεγα οτι ειναι και το πιο ευκολοχρηστο, οποιαδηποτε συμβουλη καλοδεχούμενη.

Δεν εχω κανενα θεμα στο PC. Τρεχει μια χαρα, χωρις καθυστερησεις.

Εχεις κανει upgrade σε Windows 11? Εγω οχι, και δεν προκειται.

Στο εταιρικο πισι εχω τα 11 και ειναι πολλα πραγματα πιο αργα.