Διασκευές

Θέλω να το διαχειριστώ λίγο πρώτα

μεγάλη αλήθεια αλλά ευτυχώς αυτή τη φορά ήταν για καλό!

Θα συμφωνήσω αν και διστακτικά γιατί η πρώτη πρώτη εκδοχή του κομματιού που άκουσα ήταν από Metallica, οπότε το λες κι ότι με ξεβλάχεψαν. Κι είναι καλή μωρέ απλά σε σύγκριση με Thin Lizzy ή οποιαδήποτε παραδοσιακή ιρλανδέζικη (ή και κρητική πλέον) διασκευή, των Metallica όντως μπάζει.

1 Like


Για πείτε…

1 Like

έχει βγει εδώ και καιρό αλλά μου αρέσει πάααρα πολύ, διασκευή σε Thin Lizzy προφανώς

1 Like