Θέλω να το διαχειριστώ λίγο πρώτα
μεγάλη αλήθεια αλλά ευτυχώς αυτή τη φορά ήταν για καλό!
Θα συμφωνήσω αν και διστακτικά γιατί η πρώτη πρώτη εκδοχή του κομματιού που άκουσα ήταν από Metallica, οπότε το λες κι ότι με ξεβλάχεψαν. Κι είναι καλή μωρέ απλά σε σύγκριση με Thin Lizzy ή οποιαδήποτε παραδοσιακή ιρλανδέζικη (ή και κρητική πλέον) διασκευή, των Metallica όντως μπάζει.
1 Like
Για πείτε…
1 Like
έχει βγει εδώ και καιρό αλλά μου αρέσει πάααρα πολύ, διασκευή σε Thin Lizzy προφανώς
1 Like