Fates warning-12/2/2017 gagarin

To είπαμε 500 φορές ρε αγόρι μου. Όσοι ήμασταν πίσω, οι οποίοι δεν ήμασταν κουφοί ούτε ήταν η πρώτη μας συναυλία δεν ενοχληθήκαμε ΤΟΣΟ από τον ήχο όσο όσοι ήσασταν πιο μπροστά. Ούτε είπα ότι ήταν κρύσταλλο, ούτε ότι ακουγόντουσαν τα πάντα, ούτε ότι δεν έπρεπε οι ανταποκρίσεις να κράζουν περί αυτού. Είπα ότι πέρασα κομπλέ όπως έχω περάσει και σε άλλες τόσες συναυλίες που τα έχω σκάσει και ο ήχος ήταν πιο σκατέ ολέ.
Να κρεμαστεί ο ηχολήπτης οκ (που μάλλον δεν φταίει ΜΟΝΟ αυτός) αλλά πάμε παρακάτω.
Επίσης αν είναι να μπούμε σε συγκρίσεις θυμάμαι την συναυλία των psychotic waltz στο fuzz και ξενερώνω διπλά σε σχέση με τις προαλλες.

Φιλε και εγω πισω ημουν και ηταν χαλια. Οποτε οχι ¨"οσοι ημασταν πισω" αλλα “εγώ που ημουν πισω”. Αν εσυ περασες κομπλε μην ασχολεισαι με εμας που κλαιμε τα λεφτα μας.

οσο εκανε η πεταλιερα του vera εκανε η κονσολα του gagarin :smile:παντως πολλες μπαντες εχουν μαζι τους δικες τους κονσολες,ηχοληπτες κτλ.εκτος απο τα μεγαλα ονοματα και αρκετες μικρομεσαιες.

1 Like

Συμφωνώ ότι ο χώρος, ο ηχολήπτης, η κακή μας τύχη κλπ, οκ. Αλλά, δεν μπορεί να είναι ανεύθυνο το συγκρότημα για όλο αυτό. Συμβαίνει, πλέον, να πηγαίνουμε υποψιασμένοι εμείς και, δυστυχώς, να επιβεβαιωνόμαστε. Φρόντισε κάπως ρε αδερφέ. Μας αγαπάς, σε αγαπάμε και το δείχνουμε όλοι. Αλλά…πολλά γκρουπ έχουν τον ηχολήπτη τους μαζί. Και αυτό το μαγημένο το soundcheck τι σκατά σας έβγαλε;;;

Και το λέω εγώ αυτό, που δίπλα στην Αγία Γραφή έχω το booklet του Apsog και τις εικόνες του Jim και του Ray στο εικονοστάσι…

Όσο για το πότε ένας χώρος θεωρείται γεμάτος και η συναυλία είναι sold out, τι να πω…τα έχουμε ζήσει, τα ανεχόμαστε (ΚΑΚΩΣ) και η ζωή συνεχίζεται, μέχρι να γίνει κάτι…

Υγ. Παρόλα αυτά, εγώ δεν κατάλαβα πολλά, γιατί τραγουδούσα συνέχεια…:stuck_out_tongue:

1 Like

Δεν νομίζω ότι στις περισσότερες περιπτώσεις φταίει το συγκρότημα. Δηλαδή βλέπεις Iced Earth στο Gagarin και ο ήχος είναι προβληματικός και βλέπεις στην ίδια περιοδεία Iced Earth στην Ο2 Αcademy στο Birmingham και ο ήχος είναι φανταστικός. Για το ίδιο συγκρότημα μιλάμε. Απλούστατα στην Αγγλία έχουν πολύ καλύτερους χώρους με πολύ καλή ακουστική και όχι χώρους προβληματικούς. Και επίσης στο εξωτερικό έχουν σωστά καταρτισμένους ηχολήπτες. Εδώ πέρα είναι άρπα-κόλα η κατάσταση. Ηχολήπτης ότι νάναι, απλά και μόνο για να γίνει η συναυλία αφού οι οπαδοί-ζώα δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις και θα πληρώσουν ούτως η άλλως για να δουν την μπάντα που γουστάρουν.

Επειδή εγώ ανέφερα το σχόλιο ότι ανέβασε την ένταση επειδή δεν του έβγαινε καλός ήχος, να προσθέσω ένα καταληκτικό σχόλιο πάνω σε αυτό.

Στο 1ο κομμάτι (From the Rooftops), είχαμε κακό ήχο.
Στο υπόλοιπο της συναυλίας (δεν θυμάμαι πότε ακριβώς γάμησε την ένταση) είχαμε ήχο επικίνδυνα δυνατό για τα αυτιά μας.

Και υπάρχει μια διαφορά από το να είσαι κακός ηχολήπτης, κακός διοργανωτής που διαλέγει την φτηνή λύση, κακή μπάντα που δεν φέρνει την κονσόλα της, από το να είσαι επικίνδυνος για τα τύμπανα του άλλου. Αυτό το ελάχιστο δλδ δεν μπορούμε να το απαιτούμε ρε π… μου;

Επίσης, κάτι άλλο στην όλη κουβέντα. Από την πλευρά των μπαντών οκ, θα ήταν πιο σωστό και υπεύθυνο οι μπάντες να φέρνουν τον εξοπλισμό τους ή/και τον ηχολήπτη τους. Κάτι τέτοιο ωστόσο είναι πολύ δαπανηρό και εντάξει αν μιλάμε για μεσαίου ή μεγάλου βεληνεκούς μπάντες (π.χ. Fates Warning εν προκειμένω), αλλά οι μικρές τι θα κάνουν δηλαδή; Οπότε φτάνω στο point μου.

Ρε μάγκα μου, είσαι ο ιδιοκτήτης του Gagarin, του Piraeus Academy, του An, του Fuzz κτλ κτλ κτλ, πόσα γαμημένα λαιβάδικα έχει η Αθήνα; Και μου λες ότι δεν μπορείς να φροντίσεις ώστε να συνεργάζεσαι μόνιμα με κάποιον αξιόπιστο ηχολήπτη που να προσφέρει αν όχι κρύσταλλο, τουλάχιστον αξιοπρεπές αποτέλεσμα στα live που κάνεις; Είμαστε σοβαροί τώρα; Εγώ τώρα μετακόμισα Αθήνα, δεν έχω σχέσεις με τους ανθρώπους του χώρου, σίγουρα κάποιοι από εσάς μπορεί να τους ξέρουν μέχρι και προσωπικά. Δηλαδή τι δικαιολογία υπάρχει για αυτό; Κύριέ μου, έχεις χώρο για live εκδηλώσεις, θα συνεργάζεσαι μόνιμα με έναν αξιόπιστο ηχολήπτη της εμπιστοσύνης σου και τόσο πριν, όσο και κατά την διάρκεια της συναυλίας θα είναι εκεί για να προσφέρει ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα. Τόσο απλό.

3 Likes

Απλά στα παπάρια του . Γιαυτό και δεν αγοράζει καλύτερα μηχανήματα ( κοινώς δεν επενδύει ) και έχει και φτηνό προσωπικό ή προσωπικό που του κάνει χάρες.

Είναι συνδυασμός πραγμάτων . Μπορεί και αυτός που έχει τον χώρο να πρέπει να κρατήσει χαμηλά τις τιμές του απέναντι στον διοργανωτή για να μην πάει αλλού το Live άρα πάει στην πιο φτηνή λύση ώστε να του μείνει και κάνα φράγκο παραπάνω .

Τελικά όμως, μόνο εμείς χάνουμε στο τέλος.

1 Like

Psychotic Waltz δεν ημουν για να κρινω. Αλλα αυτα που λες δεν εχουν κανενα νοημα. 1500 φορες θα το πω γιατι πληρωσα, πηγα με ολη την καλη διαθεση να δω μια απο τις αγαπημενες μου μπαντες και εφυγα φουλ ξενερωμενος με μουτρα και νευρα. Δηλαδη επειδη ο ηχοληπτης, ο διοργανωτης, ο εξοπλισμος του χωρου κτλ ειναι χαλια πρεπει εγω να μετακινουμαι σε ολο το live για να δω που ακουγεται καλα? Λογικο ειναι πισω να κοβει λιγο ο θορυβος, αλλα καλο ηχο δεν παιζει να ειχε, μιλησα με πολλους γνωστους που ηταν πισω.

χμμ ναι μάλλον είμαι πληρωμένος από το gagarin ή φίλος του ηχολήπτη και ήρθα να πω ότι ο ήχος πίσω παλευόταν (αφού στο είπαν οι γνωστοί δεν μπορεί να ναι αλλιώς).

Απλά μην βγάζετε γενικά συμπεράσματα, κάποιοι κλαίτε τα λεφτά σας και κάποιοι δεν τα κλαίμε τουλάχιστον για τα δεδομένα των ελληνικών λάιβ. Γιατί η μπάντα είχε μια χαρά απόδοση, το setlist ήταν καρακομπλέ, παίξαν μπόλικη ώρα, το κοινό φαινόταν να γουστάρει και ο ήχος εκεί που έτυχε να σταθώ ήταν ανεκτός με την έννοια ότι ξεχώριζες τα όργανα και τη φωνή εκτός από κάποια περίπλοκα και δυνατά σημεία (πχ one thousand fires) που ψιλοξενέρωνες. Η ένταση προφανώς και επηρεαζόταν λόγω του σημείου μιας και εκεί ξεκινάει το πατάρι και κόβει αρκετά.

Και για να προλάβω διάφορες παπαριές που θα πεταχτούν (φόρουμ γαρ) συμφωνώ με τα περισσότερα που λέγονται παραπάνω σχετικά με ηχολήπτη, χώρο, γκρίνια, ευθύνες μπάντας κλπ απλά το συμπέρασμα μου είναι διαφορετικό σχετικά με την εμπειρία της συγκεκριμένης συναυλίας. Αυτό είπα εξ’ αρχής και για αυτό δεν μου φάνηκε τόσο μεροληπτική η αναταπόκριση της συναυλίας από το ρόκιν.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα πάντως για μένα ήταν η ένταση.

Η μπαντα μια χαρα επαιξε, το setlist κομπλε, αλλα αυτα δεν εχουν και πολυ σημασια ετσι που ηταν ο ηχος. Κακος ηχος, δυνατος και με την κιθαρα του Matheos να τα καλυπτει ολα. Για εσενα ηταν σαφως διαφορετικη εμπειρια απ’ οτι για εμενα, αλλα επειδη εσυ δεν ξενερωσες, πρεπει εγω να μην τονιζω το ποσο ξενερωσα επειδη σε κουραζει να υποθεσω?

Oχι οχι μπορείς να το κάνεις, μην μπαίνουμε σε απόλυτες “φορουμίστικες” λογικές απλά.

Ακουω την δισκαρα το Theories Of Flight στην δουλεια και με στεναχωρει απιστευτα το πως εξελιχθηκε αυτη η συναυλια… Μια βραδια που ειχε ολα τα εχεγγυα για να μας μεινει αξεχαστη… Δεν μπορω να το ξεπερασω πραγματικα, απο τις μεγαλυτερες προσωπικες απογοητευσεις για συναυλιες.

1 Like

Αξεχαστη θα μας μεινει αλλα για αλλους λογους.

Σε ευχαριστώ και συγγνώμη για το καθυστερημένο της απάντησης.
Στο flickr οι φωτογραφίες είναι σε κανονική ανάλυση

3 Likes

Ωραίος ρε, ευχαριστούμε!

Δεν ξέρω αν το έβαλε ο @chinaski σε κάποιο άλλο thread , πάντως αφού η όλη κουβέντα ξεκίνησε από εδώ…

http://www.rocking.gr/articles/ixos-synaylia-2/29957

Εξαιρετικό άρθρο .

3 Likes

ρε μαν και ότι πήγα να το ποστάρω…χαχα

θενκς

Βασικά η συμβολή του Αλέξανδρου ήταν καταλυτική και τον ευχαριστώ (διαβάζει φόρουμ οπότε τον νου σας ρεμάλια :stuck_out_tongue:)

2 Likes

Φανταστικό άρθρο πραγματικά. Με την γνώμη ειδικού , με όλες τις παραμέτρους μέσα και από την πλευρά του οπαδού - ακροατή , που δεν είναι και υποχρεωμένος να ξέρει από τεχνικά και χωρίς να κουράζει με ειδικές λεπτομέρειες.

Μπράβο .

3 Likes