Kλείνει το Tickethouse

δε καταλαβαίνω γιατί το λες σε μένα αλλά συμφωνώ, φαντάζομαι βέβαια ότι το κάνεις και πράξη και δε γλύφεις εκεί που κατουράς…

ταχεις μπλέξει λίγο εδώ, έχω την αίσθηση πως όλα τα event του Λώρη έχουν θεωρημένα tickets, καλό θα είναι να παρατήσω όλα τα άλλα live και να στηρίζω μόνο τα δικά του αφού είναι οκ σε αυτόν τον τομέα, αυτό βέβαια θα μας φέρει σε δύσκολη θέση σε σχέση με τα παραπάνω αλλά τι να κάνουμε, η έμφυτη δίψα που έλεγες…

προσωπικά μου είναι αδιάφορο αν θα κλείσει αφού τα live που με καίνε τα κάνουν άλλοι, σε κάποιους άλλους όμως θα λείψουν οι μπάντες που φέρνει και ξαναφέρνει τόσα χρόνια…

μαζί σου, ραντεβού στους δρόμους λοιπόν…

Το εισιτήριο είναι από μόνο του απόδειξη, είτε είναι διάτρητο, είτε έχει σήμανση από φορολογικό μηχανισμό(καμιά 50αριά ψηφία-αριθμούς), είτε είναι αθεώρητο βάσει νόμου ή διάταξης (υπάρχει και αυτό σίγουρα σε κάποιες τοπικές ακτοπλοϊκές γραμμές). Αλλά δεν δηλώνεται στην εφορία, για έκπτωση φόρου…

…όπως και νά’χει υπάρχουν τα δισκάδικα, να δίνουν εισιτήρια, και μπορούν οι προμότερς, να φτιάξουν μια δική τους εταιρία πωλήσεων εισιτηρίων…το κακό μετο τίκετ ζάουζ είναι ότι μένουν άνεργοι, αυτοί που δούλευαν:):!:

Ε αν δε δηλώνεται στην εφορία ρε παίδες τί είδους απόδειξη είναι… Και πέραν από εικασίες είναι δυνατόν να ακουμπάς 30άρια και 40άρια και 50άρια και να μην τα δέχονται; Όπως και στο θέμα του όρου “ο μέγας άρχων διοργανωτής δικαιούται ν αλλάξει ανα πάσα στιγμή ώρα, ημερομηνία και μέρος συναυλίας κατά βούληση κι εσύ μαλάκα πελάτη κόψε το λαιμό σου”. Όλα αυτά είναι παράλογα. Όσο για τη μαζική κινητοποίηση και το “στους δρόμους” (λέμε τώρα) δεν το είδα και ποτέ να γίνεται με σοβαρό τρόπο ούτε και το περιμένω. Καμιά διαμαρτυρία δε γίνεται με σοβαρό τρόπο στην Ελλάδα ούτε για μικρά θέματα (όπως αυτό που συζητάμε) ούτε για μεγαλύτερα.

δε ξέρω γιατί θες με το ζόρι να δώσεις στην εφορία τα όμορφα πολύχρωμα γούτσου μπιλιετάκια του Λώρη, θα εκτεθείς αφού θα καταλάβουν όλοι ότι στηρίζεις τη DiDi τελικά και θα σου έρθει extra φόρος, ξανασκέψου το…

συνεχίζεις όμως να τα έχεις μπλεγμένα, στην εφορία δε μπορείς να δώσεις λογαριασμούς της ΔΕΗ, νερού, κοινοχρηστα, σταθερά και μη τηλέφωνα, όπως και εισιτήρια πλοίων, κτελ, αεροπλάνων κτλ, νόμιμα παραστατικά δηλαδή για τα οποία πιθανότατα δίνεις πολλά παραπάνω από τα live…

Ισχύει, με τη διαφορά πως τα υπόλοιπα που ανέφερες δεν μπορείς να τ’αποφύγεις εκ των πραγμάτων για βιώσιμους λόγους (τα περισσότερα)… Πράγμα που δεν ισχύει με τα εισιτήρια των συναυλιών.

Εν ολίγοις. Ας πάρουμε ως δεδομένο πως ο μέσος συναυλιάκιας οπαδός αυτής της μουσικής κάνει τις 1000 παραχωρήσεις για να πάει να δει μια αγαπημένη του μπάντα. Δηλαδή να πληρώσει πανάκριβο εισιτήριο, να μην μπορεί να το μαζέψει καν για απόδειξη (ή να μη δίνεται κάποια ξεχωριστή τελοσπάντων), να αντιμετωπίζει τραγικές συνθήκες προβατοποίησης και μη βιώσιμες σε συναυλίες (βλ. Μαλακάσα), να του επιβάλλεται το δικαίωμα του διοργανωτη να αλλάξει ωρα, μέρος και ημερομηνία διεξαγωγής της συναυλίας κατά βούληση και να μη σου επιστρέφει τα λεφτά αν δε μπορείς να πας… ΠΟΣΗ αγάπη πρέπει πια να χεις σ αυτή τη μπάντα για να δέχεσαι όλη αυτή την εκμετάλλευση;

α γεια σου, οπότε αστικός μύθος η έμφυτη δίψα σου για συναυλίες :slight_smile:

Έκανα ένα edit. Μιλάς για μένα συγκεκριμένα; Και για τη δική μου δίψα ή έλλειψη αυτής;

Εσύ ξέρεις μπάλα, μόνο. Δεν ξέρω αν λέμε την ίδια, μάλλον την ίδια λέμε, αλλά κόλαση το πιπίνι.

Εσύ αυτή την εντύπωση έχεις? Εγώ πάντως είμαι σίγουρος πως δε θα μείνουν άνεργοι, τα κονέ τους τα έχουν, άσε που δε νομίζω πως αυτή ήταν η βασική τους δουλειά. Εδώ κάθε μέρα διαβάζουμε πως κλείνουν επιχειρήσεις με μίνιμουμ 200 εργαζόμενους η καθεμία, με αυτούς θα ασχοληθούμε?

Όταν κλείνει κάποια επιχείρηση γενικά είναι θλιβερό, το τι κονέ παίζει να χουν οι τυπάδες/τυπισσες στο Ticket House δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω και για όσα δε ξέρω σωπαίνω. Μια φορά πάντως για εισιτήριο Slayer η τύπισσα δεν μου πέρασε καν το 50ευρω από το μηχάνημα επικύρωσης γνησιότητας και μου πε “Δεν το παίρνει”. Το λουκουματζίδικο που το χε αλλοδαπός παρακάτω μισό τετράγωνο πιο κάτω το παιρνε και μου δωσε και ρέστα. :slight_smile: Απλά το παραθέτω εδώ τα συμπεράσματα δικά σας. :wink:

Για την DiDi Music τα πράγματα δε πάνε καλά με τρανταχτό παράδειγμα το Rockwave που είχε πολύ χαμηλή προσέλευση συγκριτικά με την χωρητικότητα του Terra vibe. Και η τελευταία αυθαίρετη κίνηση αλλαγής χώρου με τον Roger Waters. H Detox μέχρι στιγμής συμπεριφέρεται καλύτερα στις 2 μεγάλες συναυλίες που χω δεί (Judas Priest 2011, Slayer 2013) και πάει να χτυπήσει καλύτερα το θέμα τιμές εν μέσω κρίσης :wink:. Η DiDi Music ήταν μια διοργανώτρια εταιρεία που είχε μονοπώλιο, έφερνε μπάντες και στην αρχή που πληρώναν όλοι όσο-όσο για να τις δούνε λόγω της δίψας για συναυλίες. Ο Λώρης είδε τη δίψα και έκανε τρελά κουμάντα πάνω σε αυτή αυθαιρετώντας. Όταν υπάρχουν εναλλακτικές εταιρείες (Detox, Metal Defiance, Playfalse) για συναυλίες στρώνεις χαρακτήρα αμα θές να κρατήσεις, δε τα κατάφερε, that’s the price you pay όπως λένε και οι Savatage :wink:

Σιγα μην εχει μπει και μεσα ο Λωρης.

Από τον Waters πρέπει να μπήκε μέσα πάντως, το ΟΑΚΑ ήταν πολύ άδειο και η παραγωγή ακριβή.
Προφανώς για αυτό προσπάθησε και να κάνει όλη τη μαλακία με τη Μαλακάσα.

Φυσικά και έγινε έτσι. Όμως έχει βγάλει τόσα από κάτι Metallica και AC/DC και Red Hot Chili Peppers που έχει το περιθώριο να πέσει έξω και κάπου.

Εκανε χαζομάρα εξαρχης που τον ξαναφερε σε ανοιχτο στάδιο τη στιγμή που ενα χρόνο πριν ειχε γεμίσει 3 φορες το κλειστο του ΟΑΚΑ…
Μην φανταστειτε οτι σε αυτες τις δουλειές καλύπτεις εύκολα τετοια λάθη…

Δεν συζητώ το αν έχει βγάλει λεφτά, προφανώς και έβγαλε πάρα πολλά σε όλη την περασμένη δεκαετία, ειδικά από όταν έστησε τη Μαλακάσα! Απλά μάλλον θα πάψει να ρισκάρει με μεγάλες συναυλίες βλέποντας πως σε αυτή τη συγκυρία κινδυνεύει να μπαίνει μέσα όλο και πιό συχνά!

Θα συμφωνήσω με κάποιους από εσάς. Μικρό το κακό γενικά. Και άλλες εταιρείες υπάρχουν, είτε για μεγάλα φεστιβάλ (βλέπε Detox), είτε για underground (βλέπε CTS, P90 Events) και σίγουρα θα εμφανιστούν και άλλες ακόμα. Γενικά το βλέπω σαν να άνοιξε ο δρόμος, παρά να έκλεισε.

  • για την απύθμενη αγένεια των υπαλλήλων εκεί στη στοά. Δε παλευόταν άλλο.

Εξαρτάται πως εννοείς το “μεγάλα”.
Γιατί η Detox δεν έχει δυνατότητα να φέρει Waters, Maiden, AC/DC, Metallica κ.ο.κ.

Πλέον βέβαια, ούτε ο Λώρης έχει/είχε αυτή τη δυνατότητα. Όταν μιλάμε για 7ψήφιες αμοιβές-παραγωγές, με την παρούσα οικονομική συγκυρία, το ρίσκο είναι τεράστιο και κανείς δε θέλει να το αναλάβει.
Σε καλύτερες οικονομικά εποχές, ο Ντέμης έγινε εξώφυλλο από μία τέτοια στραβή.

εχει κλείσει ή μπα? στη θεσσαλονίκη πάντως πουλάει κανονικά εισητήρια ακόμα

στη Θεσσαλονίκη δεν ονομάζεται Ticket House εδώ και πολύ καιρό νομίζω

αα οκ…λαθος μου τοτε…εχω να παω παρα πολυ καιρο απο εκει δεν το ξερα…σορρυ8)