Megadeth

βασικα αυτο που τους σωζει, ειναι οτι μπορει να μην εχει καλη φωνη, αλλα ειναι εκφραστικος! τα λεει με τροπο ρε παιδι μου! και γιαυτο και γουσταρουν οι megadeth-ικοι…

Etsi akrivw! H fwnh tou einai love it or hate it! Vgazei omws enan sarcasmo kai orgh pou kanei emena kai tous ypoloipous pou einai yper na goustaroun poly tin fwnh tou! Stwn ypoloipwn ta autia hxei mia skatofwnh kai den tous katigorw…:stuck_out_tongue:

Dave είσαι γαμάτος all the way.-

εγώ είμαι στους “hate it”:stuck_out_tongue:

Paides wraia mporei o Dave na min einai oute Gillan oute Mercury, mporei i fwni tou na exei poly periorismeno euros, alla xtizei ta riffs tou gyrw apo tin fwni tou kai to pantrema auto to vriskw proswpika e3airetiko.

Kai kati allo… Gia emena o Dave einai o an8rwpos o opoios perissotero apo ka8e allon sto xwro tou metal a3izei ton sevasmo mou. Kai auto giati grafei ola tou ta tragoudia (mousiki kai stixous), tragoudaei, paizei ry8miki ki8ara kai ta misa solo ta kanei autos. Kai gia 25 sxedon xronia grafei tragoudares kai riffares!

έστα χρυσόστομε…

Πεστα να λες!!!:stuck_out_tongue: :wink: (Πλακιτσα!)

Βασικά τω κωλοπληκτρολογιο μου δεν γραφει ελληνικά, τα greeklish δεν είναι ευπρόσδεκτα και έτσι χρησιμοποιώ πρόγραμμα μετατροπής τους σε ελληνικά με ότι αυτό συνεπάγεται.

Και βασικά οι Megadeth είναι η καλύτερη από τις κλασικές μπάντες του μέταλ αυτή τη στιγμή βγάζοντας και τώρα (o mustaine) δισκάρες…:smiley:

δεν ειναι η μονη κλασσικη μπαντα που βγαζει δισκαρες.

Ναι,αλλά είναι η καλύτερη:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Ekpliktiko einai to CD/DVD "That One Night Live In Buenos " pou evgalan ton Martio!!! Ekpliktiko optiko kai akoustiko 8eama! To oti solarei kai tragoudaei tautoxrona o Mustaine einai apla MAGIKO!

Ta ‘She-Wolf’ kai ‘Reckoning Day’ apoktoun 3exwristi mageia sta live re gamwto!

για σενα:wink: :wink:

Ακριβώς αυτό εννοώ φίλε μου…:wink:
Πάντως πρέπει οπωσδήποτε να τους ξαναφέρουν σύντομα Αθήνα…[-o<

Μακαρι!!! Το 2005 σκισανε!

Και μάλιστα με ελάχιστο (για τα δεδομένα των Megadeth) κόσμο…
Πιστεύω ότι αν τους φέρουν φέτος ή του χρόνου θα μαζέψουν πολύ περισσότερο κόσμο…
(Αν και εγώ είμαι της λογικής -λίγοι και καλοί-8) )

Mmm με support τους Dungeon τι κόσμο να μάζευαν ??? Ενώ με Rotting Christ θα έρχονταν πολύ περισσότεροι και θα βλέπαμε δυο μπανταρες. Ας ο4οντάι τα κόμπλεξ του Mustaine.

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=76449

MEGADETH mainman Dave Mustaine has posted the following message in the “Forums” section of the band’s official web site:

"I just finished signing and sending off the ‘Deth Certificates’ that are being shipped with my new Dean VMNT guitars. They are limited, so I guess only certain stores will be getting them due to availability. I guess this would be some thing to talk about with the good folks of Dean or your local music store to see if they have the balls to carry Dean Guitars and the new Dave Mustaine VMNT Signature Dean Electric Guitar.

"I wanted to play guitar today, but my new axes are all in lockers being freighted back from Europe and Israel, and I just didn’t want to play the other guitars that were here.

"Spoiled, I guess.

"Lots of great things are happening for all-things-mega and we should have a lot of dates to confirm soon, as well as some information of upcoming material and footage from the making of ‘United Abominations’, as well as several other exciting projects.

"We are planning out the rest of the year and the beginning of 2008 and that will allow us to visit all of your countries and thrash out to the new album and all of the classics that we have been bringing out of the vaults.

“I hope that my bandmates are enjoying their time off and I send my prayers to James’ daughter and her speedy recovery, and to all of you . . . from Fallbrook and The House of Mustaine, have a great flipping night!”

[FONT=“Arial Black”][FONT=“Arial Black”][SIZE=“6”]ΦΕΡΤΕ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ[/SIZE][/FONT][/FONT]