SAVATAGE Exclusive European Show - WACKEN 2015!

Καρδούλες.

ΕΠΟΣ

SAVATAGE ρε γαμω το συμπαν ολο!!!

Φοβερές οι από πάνω πικς όντως. Δεν είναι πολύ αστείο που ο Ζακ παραλίγο να μην ήταν εκεί; Ε χοντρέ;

Δε ξέρω ποιός παρακολουθούσε το group του Wacken στο fb, αλλά ο Wacholz είχε κάνει ένα ποστ-παράπονο γιατί κανείς δε τον κάλεσε να συμμετάσχει σε αυτό. Δηλαδή ακόμα και στα 35’ Savatage να είχε παίξει μόνο αντί για τον Plate, δε θα χαλούσε κανέναν. Πέρα απ’ τη μοιρασιά βέβαια…

κριμα και μεγαλη ξενερα. καντο ενα πριντ σκριν (η copy paste) αν μπορεις

FYI Wacken Concert goers?sadly I will not be taking the trek to Germany for the "Savatage Reunion? concert. Although deemed a ?Savatage Reunion??I never got an invite to be a part of this concert. Of course along with myself, Keith Collins, Alex Skolnick and the numerous other players who have played with the band through the years did not either. A ?Reunion??? In case if you don?t know my background with Savatage, I was playing with the Oliva Brothers when I was 15 years old, Criss was 14 and Jon was 17. Yup, I was the original drummer who played on the albums/CDs ?Sirens?, ?Dungeons are Calling?, ?Fight for the Rock?, ?Hall of the Mountain King?, ?Gutter Ballet?, ?Streets??and numerous LIVE and BEST OF?releases! It seems that my lack of involvement w/ the “reunion” boils down to? Paul pointing to Jon for answers and Jon pointing to Paul?(typical right hand/left hand scenario)?a dead end for some reason??? But fear not concert goers?it will be a GREAT show?as Paul O?Neil boasts that ?They are going seven digits in the hole for THIS one ?Reunion? show even though they? re being paid well.? Last I remember Savatage had a single 24? Ryder truck for stage equipment and TSO utilizes twenty four plus semi trucks w/ 40? trailers in tow. Hmmmm?. Well in any case, I still play w/ a band in Detroit named Reverence?our second release is due out late Fall or so?thanks to all of you who have and are still supporting Savatage after all these years?have a fun time at Wacken…Doc Killdrums

στεναχωρεθηκα ακομα παραπανω τωρα που το ειδα αυτο…
και ενας skolnick αξιζε για μερικα ακομα τραγουδια απο το handful of rain… αυτα σου κανουν τα λεφτα ομως

Ωραία όλα αυτά αλλά μετά βλέπεις αυτό…

και λες “δεν γαμιέται”…

Αφήστε το '90 και καμαρώστε τους αγόραρους <3

Πλάνα για περιοδεία και καινούριο δίσκο διαβάζω…για να δούμε. 'Oσο για τα 90s ε δεν γίνεται να τα αφήσουμε βρε freedom…όχι τόσο εύκολα τουλάχιστον.

Ναι μωρέ συμφωνώ, απλά το 'πα πάνω στον ενθουσιασμό που έβλεπα αυτούς τους 6 ξανά μαζί!

μας έχει τρελάνει αυτή η μπάντα…γυρίσαμε από το wacken 100 φορές πιο άρρωστοι…

μακάρι να ήταν αληθινό…

έπαθα ένα κοκομπλόκο δευτερολέπτων όταν το είδα αλλα TSO break up ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα :stuck_out_tongue:

Μπορεί όντως να ναι μουφιά (99%) αλλά ο Ολιβα και το wire μας έχουν διδάξει ότι

[SPOILER]

[/SPOILER]

οπότε όλα είναι εφικτά. Και μακάρι δλδ [-o<

…για να δουμε…μακαρι…

…1000 φορές μακάρι

ΥΣ Α ξέχασα, ξεπουλήθηκαν και οι savatage…

photoshop ειναι η εικονα νομιζω.σιγα μη διαλυθουν οι tso.

Σίγουρα;