Aγαπημένο/Καλύτερο Ελληνικό μουσικό Booking Agency

Ποιά “εταιρία” φέρνει τις καλύτερες μπάντες?
Ποιά εταιρία σέβεται περισσότερο τους πελάτες?
Ποιά εταιρία επιλέγει καλούς χώρους διοργάνωσης?
Ποιά έχει τις καλύτερες τιμές?
Ποιά είναι η καλύτερη?

Πείτε τις εντυπώσεις/απόψεις/εμπειρίες σας απ’ αυτές που κυκλοφορούν στην πιάτσα

Θα υπάρξει ένα poll, αργότερα όμως

Nα’ το και το Poll!

Nτάξει φυσικά και λείπουν πράματα. Ενα πολ του θεού είναι να δούμε λίγο προτιμήσεις.

Θα έβαζα και τον ακατανόμαστο αλλά θα είχαμε αυξηση των fake accounts

Eίμαι μεταξύ wak, playfalse, venerate

Aν και οι CTS ανεβαίνει στην υποληψή μου

Με τα στραβά της, και τα περιεργά της, η Didi φέρνει πολλά συγκροτήματα:):!:

Nα κι ένα ενδιαφέρον θέμα που είχε περάσει απαρατήρητο. Και πως να μην, αφού έχει απάντηση στεφ σα να τρως βολέ του βύντρα από 2 μέτρα στο πρόσωπο.:expressionless:

Λοιπόν:

Όσον αφορά το ποια φέρνει τις καλύτερες μπάντες, είναι λίγο υποκειμενικό, αφού τα γούστα των περισσότερων διαφέρουν. Πιο κοντά στα δικά μου είναι η Venerate και η CTS, αλλά βρίσκω και κάποια ενδιαφέροντα σε άλλες όπως πχ. αλτερ. Bασικά νομίζω σωστότερο θα ήταν να ψάχναμε ποια φέρνει τις καλές και αυθεντικές μπάντες στα ντουζένια τους, πχ. η βένερεητ πήρε ένα συν παραπάνω από μένα επειδή έφερε τους Clutch φέτος.

Ποια σέβεται περισσότερο τους πελάτες? Χμ, όλες εκτός από την αλτεργκράουντ έχουν δώσει δείγματα πως σέβονται τους πελάτες. Αλλά και πως καμιά φορά τους ξεχνάνε. Πχ. πάλι Clutch, θεωρώ πως αυτή η συναυλία θα μπορούσε να έχει γίνει κάπου αλλού, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει αυτός ο φούρνος/άουσβιτς για όσους παρακολούθησαν (βέβαια το ξέραμε εκ των προτέρων πως θα χει ζέστα)

Οι χώροι διοργάνωσης είναι εκεί που χωλαίνουν όλοι. Ως γνωστόν, οι χώροι που είναι ανθρώπινοι είναι λίγοι πχ. σφεντόνα που μου έρχεται στο μυαλό. Βέβαια υπάρχει και ένα άλλο θέμα εδώ. Μπορεί να είναι εντάξει ο χώρος πχ. Fuzz, αλλά ο διοργανωτής μπορεί να μη δύναται να επηρεάσει τις τιμές στο μπαρ. Έτσι έχουμε τα απαράδεκτα φαινόμενα του να θες να πιεις ένα ποτήρι νερό για να ξεδιψάσεις και να μη σου δίνουν απ’τα μπαρ :!: (Φαζ, Sin city, αλλά και αλλού) και να χρειαστεί να πληρώσεις ένα ευρώ, ή για ένα ποτό/μπύρα να πληρώσεις απαράδεκτη τιμή. Σ’αυτά πρέπει να παρεμβαίνουν οι διοργανωτές. Και ας κόψουν το κεφάλι τους οι συναυλιακοί χώροι όταν κάνουν τις δικές τους συναυλίες, ας βάλουν την τιμή όσο θέλουν.

Καλύτερες τιμές ανάλογα με την περίσταση. Ο μεγάλος χασάπης είναι δεδομένα η αλτερ, αλλά και η hardtimes τώρα τελευταία έχει δώσει δείγματα υψηλών τιμών. Μπορεί να φέρνει πολλά καλά ονόματα μαζεμένα, αλλά δε νοούνται χαρντκορ συναυλίες με 40 ευρώ. Αντίθετα, η WAK όσο έχω παρατηρήσει έχει καλές τιμές.

Συνολικά υπάρχει μια δεξαμενή καλών agencies και μια δεξαμενή κακών.

Επίσης αρκετά τίμιες που δεν έχουν αναφερθεί:

Spit like a man
Don Sait
Magic potion
Spinalonga

Red Rum, ώραιο ποστ και χαίρομαι για το ξέθαμμα.

Θα ξεκινήσω απ’ το τέλος του ποστ σου, λέγοντας ότι δυστυχως δεν ξέρω τα agencies που αναφέρεις πλην της σπιναλογκας της οποίας και πάλι δεν έχω παρακολουθησει live. Eχω όμως ακούσει θετικότατα λόγια.

Σχετικά με την wak, να πω ενα καημό μου μόνο. Ότι ενώ ρε πούστη φέρνει μπάνταρες (hardcore κυρίως) με 15ευρα/20ευρα, ο κόσμος δε πατάει ρε πουστη μου και μετά παραπανιέται ότι δε μας επισκέφτονται μπάντες. Δε ξέρω τι στο μπούτσο φταίει.

Playfalse/Hardtimes τις έχω επίσης ψηλά λόγω των μπάντων που φέρνουν, αλλά όντως ρε πούστη 45ευρω στο ταμείο σε hardcore live δε νοείται, ασχετως με το αν εγω δε το πολυμετανιωσα γιατί είδα 3 απωθημένα μου σε μια μέρα.

Τα 3 αυτά agencies κερδίζουν επίσης στην επιλογή του χώρου κάθε φορά. Anclub/Σφεντόνα/γκαγκαριν χωρίς να είναι και τα καλύτερα μέρη στο κόσμο, το παλεύουν σημαντικά. Λίγο τους εξαερισμούς, λίγο παραπάνω σεβασμός στις support μπάντες, λίγο aircondition και είμαστε πιο γαμώ. Για τα ποτά δε μπορώ να εκφέρω απόψη μιας και πίνω πάντα στα πεταχτά 1 με 2 μπύρες, και δε παρατηρω τοσο τi δινω.

Η venerate βρίσκεται στο ιδιο μηκος κυματος μιας και φερνει πολύ καλές μπάντες ενώ θεωρώ ότι κερδίζει σημαντικα στις τιμές. Αμα εφερνε converge φετος το καλοκαιρι (όπως είχε ακουστεί) θα τη λάτρευα. :stuck_out_tongue:

Να προσθέσω ακόμη ότι αυτό που λέει ο red rum για το σωστό timing ερχομού μιας μπάντας είναι σημαντικό, αλλά δεν εξαρτάται τόσο από το agency. Σ’ αυτό παίρνει προβαδισματάκι και η alterground.

Ντεμη δεν εχω τσεκάρει. Για ντιντι όλο και κάπου στο φόρουμ θα έχω μιλήσει

Aκόμη να τονίσω πως όποιο agency φέρνει μπάντες στο κύτταρο κατευθείαν πεφτει στην υποληψη μου. Μακραν ο χειροτερος ηχος που χω δει σε μαγαζι τα τελευταια 2 χρονια. Οι φαν των tryptykon ελπίζω να μη ξενερώσουν

Στις συναυλίες που έχω δώσει το παρών, σε αυτές που ήμουν ικανοποιημένος από οργάνωση, χρήματα και επιλογή χώρου είναι 3:
Venerate
Durand Holding
Καπαρίδης

Ειδικά από την πρώτη, φέρνει ωραία ονόματα και σε σχετικά καλές τιμές(όσο μπορεί και αυτή). Είδαμε streetlight manifesto με 20 ευρώ ξέρω γω. Στις πιο πολλές συναυλίες που έχω πάει διοργανωτής είναι είτε η Durand Holdings (όλες τις συναυλίες τις έχει κάνει στο Fuzz(το παλιό)), είτε ο Καπαρίδης(Gagarin και An).

Γενικά από χώρους δεν έχουμε και μεγάλη επιλογή. Ξέρεις ότι στο gagarin άμα κάτσει η μέρα θα έχεις καλό ήχο, αν όχι την πάτησες, ότι στο καινούργιο Fuzz θα έχεις καλό ήχο άμα είσαι στο κέντρο, ότι το An είναι τρύπα με σάπιο ήχο τις περισσότερες φορές. Σφεντόνα που δεν έχω πάει αλλά έχω ακούσει όχι και τόσο καλά σχόλια. Πάσχουμε από χώρους και πραγματικά μια επένδυση να γίνει σε αυτό το κομμάτι δεν θα πάει χαμένη.

Στην πλειοψηφία, όπως είπε και ο Κόκκινος Ρούμης, γενικά μας σέβονται. Λιγότερο η didi, ειδικά πριν 1-2 χρόνια. Που απλά όταν τελείωνε μια συναυλία στο χωράφι, μετά μόνος, λες πήρε τα λεφτά και σε άφηνε στη μέση του πουθενά και άντε να βρεις άκρη.

Επίσης άνετα θα μπορούσαν να επέμβουν στις τιμές των bar, που κατά 99% είναι πανάκριβα. Σε αυτό φταίμε και εμείς βέβαια. Μια δυο φορές να μην πάρουμε τίποτα, να δεις πως θα ρίξουν τις τιμές.

Τώρα ποιες συνεχίζουν να είναι καλές και ποιος όχι, από μια άποψη εμείς το αποφασίζουμε. Αυτές που είναι σωστές προς εμάς βλέπουν στήριξη, αυτές που όχι κανονικά δεν θα έπρεπε και πιστεύω αυτό είναι το σημείο που πρέπει να σκεφτούμε όλοι ώστε να έχουμε ακόμα καλύτερους διοργανωτές.