Aksexastoi Stixoi

loipon , poia thewreite ta groups me tous pio kalous stixous , tous pio psagmenous stixous ??? kai paratheste to agapimeno sas apo apopsi stixwn tragoudi :smiley: :wink:

βασικα υπαρχουν πολλα συγκροτηματα με πολυ καλους στιχους…θεικοι στιχοι ειναι των pink floyd,zeppelin,queen,muse,anathema,paradise lost και καποια που μου αρεσουν πολυ απο Metallica οπως το fade to black!

RUSH…i an8ropoi ine apla 8eikoi, me stixous poiitikous me poli va8i noima :slight_smile:

[den ine ke tixea pou vravef8ikan apo to Art Foundation of Canada gia to “entire body of work through artistic excellence and contributions to the arts and culture of Toronto.”]
:oops:
hehe:P

__Rush…

__Οι τύποι έχουν ξεφύγει και μουσικά και στοιχουργικά!!! Σε κάθε νέο δίσκο μάλιστα αυτό γίνετε ακόμα πιο έντονο! 8O

πολλά τα αγαπημένα! Αλλά καλύτερους στίχους και πάντα με νόημα έχω παρατηρήσει σε Rory!!!Δεςν ήταν μόνο Θεός της κιθάρας… :cry:

Μακραν ανατριχιάζω με στίχους από rainbow. “Μeet me when the sun is in the western sky” (μαλάκα λιώνω).
Βέβαια ανατριχιάζω και με Coverdale αλλά αυτό είναι μια άλλη υπόθεση…

Είναι αρκετά γκρουπ με πολύ καλούς στίχους.Τα αγαπημένα μου(αυτά που δεν ντρέπομαι όταν τα τραγουδάω είναι:Black Sabbath,Rush,Fates Warning,Watchtower,Threshold,Warrior Soul,AcDc,Dream Theater,Rory Gallagher,Shadow Gallery,Overkill(Years of decay),Uriah Heep,Birth Control,Groundhogs(Thank christ for the bomb) και άλλα.
Και κάποια επιλεγμένα τραγούδια:
War pigs,Sabbath bloody Sabbath,Killing yourself to live,Soldier,Part of the machine,Anarchy divine,Control & Resistance,Take the time,Learning to live,Consume to live,Paradox,Mother Earth,Shadow play,The work is done,Jump for joy,Superpower dreamland etc.
“Through different eyes we keep
looking for what we lack
changing minds shake us away
and you can’t go back!”
Long live rock n roll! :slight_smile: :smiley:

1. Όλα τα κομμάτια των Stryper…

spiro en se 3ero

Έχεις απόλυτο δίκιο. Ειδικά για το sabbath bloody sabbath.Επίσης τραγούδια με υπέροχους στίχους είναι το Β.Υ.Ο.Β, knocking on heaven’s door,sweet dreams,wind of change,the wall,smells like teen spirit,house of the rising sun και πολλά άλλα…

rollins

:lol: :lol: :lol: :lol: