Δεν είχα ποτέ την τύχη να την δω στη σκηνή. Αλλά οποιο υλικό της έχω ακούσει μέχρι τώρα με έχει συναρπάσει. Είναι ξεχωριστή, είναι υπέροχη και ΝΑΙ! υπάρχει στην Ελλάδα. Τολμηρή στις ιδέες της μουσικής της, με ένα μέταλλο στη φωνή της που “τρυπάει” τ’αυτιά… Είναι απο κείνες τις καλλιτέχνιδες που δεν είναι απλά “τραγουδίστριες”. Η Θεοδοσία είναι δημιουργός και ερμηνεύτρια!
Γεννήθηκε στη Μελβούρνη της Αυστραλίας και σπούδασε μουσική, χορό και θέατρο στο «School of Arts». Στα είκοσι χρόνια της πήγε στην Θεσσαλονίκη και συνέχισε την αναζήτηση με σπουδές στην Αγγλική Φιλολογία και το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδας. Έγινε γνωστή το 1996, ως η φωνή του συγκροτήματος “Μπλε”. Παρά την φανταστική αρχή όμως, μόλις στον επόμενο χρόνο η Θεοδοσία αποχωρησε απο το συγκρότημα αρχίζοντας σόλο καριέρα.
Δισκογραφία:
-
[SIZE=“2”]Ενοχές (Μπλε, 1996)[/SIZE]
Μέσα στον δίσκο αναμειγνύονται στοιχεία blues, funk, rock, pop.
[[B]“Φοβάμαι”[/B], [B]“Νιωθω ενοχές”[/B], [B]“Εσύ δε ζεις πουθενά”[/B].] -
[SIZE=“2”]Ύποπτος Κόσμος (1999)[/SIZE]
Έvα παιχνίδι της φαντασίας. Μια μουσική ενότητα πoυ περιστρέφεται γύρω από τον κύκλο της ζωής. Ξεκινάει δηλαδή από τo βυθό της σκέψης και, αv τα καταφέρει, επιπλέει στον αφρό τωv αισθημάτων.
[[B]“Επαφή”[/B], “Ύποπτος Κόσμος”] -
[SIZE=“2”]Κόκκινο (2002)[/SIZE]
Με το δίσκο αυτό, η Θεοδοσία Τσάτσου κατάφερε να κερδίσει μια υψηλή θέση ανάμεσα στη μοντέρνα Ελληνική μουσική σκηνή.
[[B]“Στη Θάλασσα”[/B], [B]“Που να’σαι Τώρα”[/B], [B]“Let the Music”[/B]] -
[SIZE=“2”]Στη Λεωφόρο της Εύας (2006)[/SIZE]
Η σημαντική διαφορά με το προηγούμενο album είναι ότι αυτή τη φορά αποφεύγει να συμπεριλάβει εμπορικές μελωδίες που εύκολα θα γίνονταν αγαπητές από έναν μέσο ακροατή, κάνει δηλαδή μουσική: όπως η ίδια αγαπάει!
[[B]“Ποιος είσαι εσύ που με κοιτάς”[/B], “Θέλω να σε δω”]
-
[SIZE=“2”]Best Of (2006)[/SIZE]
-
[SIZE=“2”]Α ΓΑΠΗΣΟΥ (2009)[/SIZE]
Το BaBalou γεννήθηκε το 2008, ως αποτέλεσμα του αδυσώπητου πειραματισμού της Θεοδοσίας με νέους ήχους. Με την επιτυχή ανάμειξη μπουζουκιού και Rock, η Θεοδοσία έχει σπάσει και πάλι τα όρια της συμβατικής μουσικής. Ο δίσκος ξεκινάει με ροκ πενιές, με τον Μανώλη Καραντίνη να δίνει ρέστα με το μπουζούκι και τη Θεοδοσία να ροκάρει και είναι φανερό πως απολαμβάνει και η ίδια να πατάει πάνω στον πρωτότυπο ήχο της φορώντας τη μάσκα της ηρωίδας που έπλασε, της Babalou!
[[B]“Babalou”[/B], [B]“Γυμνή Σοκολάτα”[/B], “Στροβιλλλιζομαι”]
Επιρροές: Beatles, Prince, Sade, Bjork, Seal
[SIZE=“2”]Συμμετοχές σε άλλους δίσκους:[/SIZE]
-> στον δίσκο “Τα Δοκάρια Στο Γρασίδι Περιμένουν Τα Παιδιά”, των Πυξ Λαξ ερμηνεύοντας μαζί τους τα τραγούδια [B]“Μόνο Για Κείνη Μη Μου Λες”[/B] και “Στο Αίμα Μου Αλλάζει Ο Καιρός”.
-> στον δίσκο των Mode Plagal “III”, ερμηνεύοντας με μοναδικό τρόπο το τραγούδι [B]“Τα Παιδιά Της Γειτονιάς Σου”[/B]
-> στον δίσκο “Γέφυρες Στις Ταράτσες”, του συγκροτήματος Μάσκες, στο “Άγαν-γραν”.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Σχετικές ιστοσελίδες:
http://www.tsatsou.com/
http://clubs.pathfinder.gr/theodosiatsatsou
[CENTER][SIZE=“3”]“Δεν θα μας το πει κανείς Θα τ’ ανακαλύψουμε εμείς
Είμαι αλλού, είμαι απ’ αλλού με λένε Babalou!” [/SIZE][/CENTER]