Best maiden song

ok einai poly gnosto tragoudi den antilegw,3erw kiolas merikous pou 3eroun to tragoudi kai oxi th mpanta.alla kai pali den paei na einai ena kalo tragoudi.to album toy fotd exei polles kata th gnomh mou komatares afraid to shoot strangers,wasting love,judas be my guide,childhood’s end,chains of misery,be quick or be dead,fotd ta metria fear is the key kai weekend warrior kai to apaisio aparition.nai to virtual 11 kai egw to katatasw sta metria(gt opws eipes den yparxoun xeirotera) alla me parea to no prayer for the dying(to tailgunner-mother russia diasozontai).

Προφανώς δεν έχω καμμία διάθεση με παρεξήγηση με κανένα! 8)

ok!! :smiley: no pro! :smiley:

de mporei omws re sy ta tragoudia tou Dyingfreedom na ekproswpeyoun twn maiden kalytera apo ayta tou poll.to dixnei allwste kai to sxetiko link mou…kai an 8es th gnomh mou kai esy na to arxizes to poll me ta tragoudia pou les ta idia 8a akouges gt oso na einai exoun vgalei 13 album kai de mporeis na kalypseis tis epi8ymies olwn.

de nomizw na 3anaer8oun… :cry:

Δεν κάνεις καλύτερα poll με το καλύτερο άλμπουμ τους?

(7th son vevaia
:lol: )

to skeytika afotou arxisan na mou fwnazoun oloi!
alla fovamai mh me vrisei o kourou :oops:

8a to diakindineysw! :smiley:

mporei na synexiste to topic legontas diafores epipleon plhrofories gia ta songs tous :smiley:

to hallowed be thy name to egrapse o steve 3ypnontas apo enan efialth
to the number of the beast einai empneysmeno apo thn tainia the omen(profhtia),exw dei ta 2 prwta kala htan

Lathos, to Number Of The Beast egrapse empneysmenos apo enan efialth tou… :roll: Tora gia to Hallowed Be Thy Name de ksero, mporei na nai empneysmeno apo thn tainia The Omen :lol:

Lathos, to Number Of The Beast egrapse empneysmenos apo enan efialth tou… :roll: Tora gia to Hallowed Be Thy Name de ksero, mporei na nai empneysmeno apo thn tainia The Omen :lol:[/quote]
variemai na to 3anakoita3w filos.as me dior8wsei kai kanas allos…

me 1 leksi: tail gunner

ela re to kalitero song!!!nta3ei kalo einai alla oxi kai to koryfaio…

Lathos, to Number Of The Beast egrapse empneysmenos apo enan efialth tou… :roll: Tora gia to Hallowed Be Thy Name de ksero, mporei na nai empneysmeno apo thn tainia The Omen :lol:[/quote]
variemai na to 3anakoita3w filos.as me dior8wsei kai kanas allos…[/quote]

Νομιζω οτι ο John Vla εχει δικιο.Και εγω ετσι ξερω για το Number.
Oσο για το αγαπημενο μου ειναι χρονια τωρα το Wasted Years,ασχετα που εχω να το ακουσω καποια χρονια.

Αγαπημένα τραγούδια είναι το Flight of Icarus, Clairvoyant και Alexander the Great. ΄Μ’αρέσει εοίσης πολύ το classic Fear of the dark αλλά έχει κουράσει πια.Το θεωρούν πο΄λλοί συνώνυμο των Maiden.

Τα τρία αγαπημένα μου είναι με διαφορά τα Number of the beast, Run to the hills καιi Afraid to shoot strangers. Πέρα από την πλάκα δεν ξαναβγαίνουν τετοια έπη εις τον αιώνα τον άπαντα!!!

gia to trito me vriskeis kt parapanw apo symfwno!!!

The wicker Man
Afraid to shoot strangers
The rainmaker apo ta new

Pos sxoliazete to Dance of death???

afraid to shoot strangers

δεν τρελαίνομαι για δ’αύτους αλλά από καμια 15αριά τραγούδια τουσ που έχω ακούσει το fear of the dark είναι μακράν καλύτερο

Φαντάζομαι τα υπόλοιπα 14… :?

Γιατί δεν σου αρέσουν; Είναι άκρως επηρεασμένοι από τον Kurt…

μου την είπες τωρα… :?:

Όχι.Μόνη σου την είπες στον εαυτό σου με την επιλογή του φήαρ οβ δε νταρκ.

Πλάκα σου κάνω ε!

where eagles dare <<< best imho
the loneliness of the long distance runner
still life