ΑC_DC ή Black Sabbath

οτι κ γενικα στην μουσικη αλλα κ ιδικα στο Prog! καμια… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:
παλι την εριξα την χολη μου χεχεχχεχεχχεχεχεχ :twisted: [/quote]

Pink Floyd οι μαϊντανοί του rocking :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :P[/quote]

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:
για ακομα μια φορα εγραψες teli![/quote]

Δεν είπαμε είμαι γραφικός…

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Ama kaneis plaka tote to syggnwmi den kollaei!Apla pes to!Egw eimai kainourios edw kai de kserw poioi eisate kai pws leitourgeite.Opws kai me ton telisva,ston opoio xrwstaw dimosia syggnwmi, pou ton kantiliza kai twra eimaste ok.

Aytin h katastash mas fernei se state of “fear of the admin,fear of the admiiiiiin,I’ve got a constant fear that I will be delete”. Katw stin tromokratia tis exousias. :lol:

File mou egw den fovamai tipota kai kanena!Ama kapoios einai entaksei mazi mou tote eimai kai egw mazi tou!Apo ekei kai pera ama goustarei na me banisei kapoios as to kanei!

+1 :wink:

+1 :wink:[/quote]

[size=2][/size]oloi oi atromitoi edo exun mazeftei… ade na erthei kai o tarusa na siblirothei h omada

Popo file mou eisai poly magkas twra pou eipes tin apisteyti ataka!Elpizw na katalaves oti opoios tin exei dei exei skasei sta gelia etsi?Ante rikse alli mia na mas apoteleiwseis!

“Atromitos-Ionikos:2-1”
“Xtypa ki allo,tha t’antexw,den pethainw etsi apla tha palepsw…”

Esi omos eisai akoma pio magas giati de fovasai tipota kai vgaineis kai to les kai se forum les kai einai apogevmatinh ekpobh pou vgainei o kathenas kai leei ta dika tu.

Ρε παιδιά ξεκολλάτε, δε’νομίζω ότι βγάζουν πουθενά αυτά 8)
Ξέρω τι σας λέω :wink:

BLACK SABBATH

To gegonos oti mporw na lew oti thelw de mou to stereis oute esy oute kaneis apo ti stigmi pou den thigw kanena!Twra o logos gia ton opoio enoxlithikes den einai profanis kai tha ithela na mou ton eksigiseis ama thes!Kai den lew ta dika mou giati ama diavaseis ligo parapanw tha deis oti apantisa se ena paidi s’auto pou eipe!

:twisted: BLACK SABBATH :twisted:

‘‘enoxlithika’’ epeidh polloi apo do mesa tin exun dei kapos kai grafun pragmata pou einai kapos paratravigmena kai den aforun evri koino, opos thaprepe na ginetai se kathe forum kata ti gnomi mu. akoma, den ginetai na min fovasai tipota kai kanena giati poli apla den exeis zeisei ta panta kai poli perissotero den exeis gnorisei tus pantes. thatan kalitero an oloi grafame pio usiodeis kai realistika kai skeftomastan ligo prin to kanume.

E tote egw lew na se rwtame oloi prin grapsoume kati se periptwsi pou den to egkrineis!Twra an nomizeis oti me noiazei ti nomizeis esy kaneis lathos!Apopsi sou kai ti sevomai omws ama den sou aresei auto pou ginetai edw poios o logos pou mpaineis,koitas kai apantas se auto to forum?Yparxoun kai alla polla!

BLACK SABBATH

ute emena me noiazei ti les, apla eipa kapoia pragmata pou den mu fenodai sosta kai iparxun kai polloi pio siniditopoihmenoi xristes, den eipa oti ola einai xalia

Tote afou de se noiazei ti lew giati asxoleisai mazi mou?

den asxolithika apokleistika mazi su, o’ti eipa proorizontan gia evriterh zonh kai min arpazesai toso giati tha gemisei to topic me dikes mas adapanthseis

Tha arpazomai oso thelw apo ti stigmi pou exw dikio kai epeidi travikse poly auto to pragma,ante kane ti douleia sou kai min asxolise me tous allous!