Πωλούνται γνήσια cd (Όλα 5 ευρώ + προσφορές) -- Η λίστα ανανεώθηκε

Πωλούνται τα εξής γνήσια cd.
(Μέσα στις παρενθέσεις υπάρχουν ενδεικτικά μερικά τραγούδια του δίσκου)

1. Coverdale Page - ST (Shake my tree)
  2. Dio - Master of the moon (One more for the road,Master of the moon)
  3. A tribute to Vai/Satriani - Lords of Karma (Brad Gillis - Summer song,Enuff znuff - Yankee rose)
  4. Prince - The very best of Prince (Kiss,Purple rain,1999,When doves cry)
  5. The very best of MTV Unplugged Volume 3 (Sting - Message in a bottle,R.E.M. - The end of the world,Page & Plant - Battle of evermore,Chris Isaak - Blue hotel,Kiss - Sure know something,Bryan Adams - The only thing that looks good on me is you)
  6. King Diamond - The best of King Diamond (No presents for Christmas,Abigail,Halloween)
  7. Mercyful fate - The best of Mercyful fate (Come to the Sabbath,A corpse without soul,Curse of the Pharaohs)
  8. Blind Guardian - The forgotten tales (Surfin’ USA,Bright eyes,Lord of the rings,The bard’s song,To France,Theatre of pain)
  9. Stratovarious - Intermission (Διασκευή του Kill the king,Why are we here?,Hunting high and low,Διασκευή I surrender)
  10. Portishead - Roseland nyc live (Glory box)
  11. V.A. - The best alternative (Mansun - Wide open space,EMF - Unbelievable,Ramones - Poison heart)
  12. Dream theater - A change of seasons (Διασκευή Perfect strangers,Medley με διασκευές από Led zeppelin,Medley με Bohemian rhapsody,Carry on the wayward son κλπ.)
  13. Helloween - Master of the rings (Perfect gentleman,Mr. Ego)
  14. Yngwie Malmsteen - Attack (Valley of the Kings,Ship of fools,Touch the sky)
  15. Megadeth - The system has failed (Blackmail the universe,Die dead enough,Kick the chair)
  16. Megadeth - Rust in peace (Holy wars,Hangar 18,Tornado of souls,Rust in peace)
  17. KISS - Alive IV (Live με συμφωνική.Όλα τα hit μέσα)
  18. Crimson glory - Astronomica (March to glory,Astronomica)
  19. Kingdome come - In your face (Do you like it)
  20. ACDC - Powerage (Rock ‘n’ roll damnation,Riff raff)
  21. Lita Ford - Kiss me deadly-Best of (Kiss me deadly,Back to the cave,Only women bleed,Shot of poison,Can’t catch me)
  22. The Smiths - Best… (How soon is now,Panic,This charming man)
  23. The cult - Beyond good and evil (Rise)
  24. Twisted sister - Big hits and nasty cuts-Best of (We’re not gonna take it,I wanna rock,I am(I’m me),The price,You can’t stop rock ‘n’ roll,Under the blade,Be chrool to your scuel)
  25. John Lennon - Legend-Best of (Imagine,Jealous guy,Stand by me,Woman,Gie peace a chance)
  26. Juda’s priest - Live and rare (Beyond the realms of death,Turbo lover,Breaking the law,You’ve got another thing comin’)
  27. The offspring - Conspiracy of one (Come out swinging,Original prankster,Million miles away)
  28. Joe Cocker - Heart and soul-CD με διασκευές (One,What’s going on,Jealous guy,Everybody hurts,I put a spell on you)
  29. Megadeth - Rude awakening (Live-Όλα τα Hit)
  30. Motley crue - ST
  31. Aerosmith - Honkin’ on Bobo-CD με διασκευές (Road runner,Baby please don’t go)

Όλα τα cd εκτός από το 6,το 18, το 19 και το 30 πωλούνται 5 ευρώ.
Το 6 έχει συνοδευτικό dvd με video από όλα τα κομμάτια και πωλείται 10 ευρώ.
Το 18 είναι διπλό και πωλείται 8 ευρώ.
Το 19 έχει συνοδευτικό cd με 3 live κομμάτια και πωλείται 7 ευρώ.
Το 30 είναι διπλό cd και πωλείται 8 ευρώ.

Με την αγορά 5 cd δώρο δυο dvd (συνολικά 9GB) με δίσκους και κομμάτια σε μορφή mp3 από όλο το φάσμα της rock/metal μουσικής (Το έιδος στο οποίο θα κυμανθούν τα τραγούδια θα είναι επιλογής του αγοραστή)
Με την αγορά 10 cd δώρο τα 2 dvd + έκπτωση 10 ευρώ.(Από 50–>40)
Με την αγορά και των 32 cd δώρο 5 dvd + έκπτωση 50 ευρώ.(Από 160–>110)

Τα cd έχουν χρησιμοποιηθεί 1-2 φορές.(Όχι γρατζουνιές,τα κουτιά τους γυαλίζουν.)

μονο το Portishead γουσταρω απ’τη λιστα,αλλα δεν θα παρω…:stuck_out_tongue:

Στη λίστα προστίθενται και τα ακόλουθα cd:

1. Metallica - S&M (Live με τη συμφωνική του San Francisco)
  2. Doors - An American prayer (Live,κατά κύριο λόγο με στίχους από ποιήματα του Morrison)
  3. Black Sabbath - Heaven and hell (Heaven and hell, Die young, Children of the sea, Kneon knights)
  4. Ozzy - Ozzmosis (Perry Mason, I just want you)
  5. Ozzy - Speak of the devil (Live με τραγούδια των Black Sabbath)
  6. Bon Jovi - Keep the faith (Keep the faith, In these arms, If I was your mother, Dry county)
  7. Bon Jovi - Crossroads (Best of)

Το 33 είναι διπλό cd και πωλείται 10 ευρώ.
Ισχύουν οι παραπάνω τιμές και προσφορές, με μόνη διαφορά οτι για την αγορά και των 39 cd η τιμή είναι από 213–>130 ευρώ (έκπτωση 83 ευρώ-περίπου 3 ευρώ το Cd)