Crippled Black Phoenix-Endtime ballads (Trilogy)

Ανατρίχιασα.

H leksi epos einai ligi. Prepei na po (giati tha skaso) oti ama to tragoudi ayto efere tin ypografi Pink Floyd tha eixame dythirambous edo mesa 100 selidon. Mono pou oi CBP pigan akoma parapera ayton ton ixo, pera apo kathe fantasia. Molis protoakousa tis psalmodies kai ton tropo pou tis entaksane ston Floydian ixo gonatisa kai proskynaga. Pragmatika megaleiodis atmosfaira…8O

Κατά πάσα πιθανότητα τραγούδι της χρονιάς. Όποια χρονιά κι αν βγει. Είμαι ήδη στην 10η ακρόαση σήμερα. Και είναι 13λεπτο. Έπος ναι, αυτό ακρίβώς!

Opote perases oneirika 130 lepta. :lol: Ego eimai sta misa alla I’m getting there…

Oi Pink Floyd bgazoun akoma diskia, ayto ksero ego. 8) Opa mpainoun oi psalmodies pali, anabo keria…8)

Για να μπω κι εγώ στο κλίμα, μιλάμε για το Songs For The Loved? Το ακούω αυτή τη στιγμή, ωραίο είναι αλλά γιατί γράφει 26:40? Κι επειδή είμαι ξινός, η φωνή δεν είναι κάπως θαμμένη? Στα πρώτα λεπτά τουλάχιστον… Τέλος πάντων, τι να ψάξω απ τα μαστόρια? :slight_smile:

Einai epitides i foni sto mixing etsi pros ofelos tis atmosfairas. To proto meros tis trilogias exoun bgalei etsi ki allios. To tragoudi einai 13 lepta. Den tha antexe i kardoula mou 26 lepto tetoio epos…8O

έχει κυκλοφορήσει κάτι ή μόνο σκόρπια τραγούδια στο myspace. βλέπω 5 τίτλους εκεί μόνο, ενώ έχουν αναφερθεί και άλλοι στο θρεντ καθώς βλέπω…

Α love of shared disasters-> Debut and only release to date.

Daz, το Last.fm με διέψευσε. Λέει ότι είμαι στις 15 ακροάσεις. Βάλε και 2-3 κατευθείαν απ’ το myspace όταν το πρωτοάκουσα! 8O8O

Love of shared disasters einai to proto meros. Kykloforise perysi ton Aprilio an thymamai kala. Apo ayta pou blepeis to whistler kai to sharks and storms einai apo ton proto.

Edit: Me prolabe o Manolios. Axaxa bale 175 lepta tote me 200. You’re a hard man to catch axaxa

Η ατμόσφαιρα αυτού του κομματιού είναι σχεδόν απόκοσμη. Και είχα και τους φόβους μου μετα το φοβερο “A Love Of Shared Disasters” ο αφελής…

και το rise up and fight είναι ωραίο κομμάτι ε. βρήκα το δίσκιο και πάω να εντρυφήσω.

Ρε παιδιά τι κάνετε.

τι κάνουμε? :-s

Ξέρω γω; Λάθος;
Θα το έλεγα χτες αλλά περίμενα κι άλλους να κάνουν την ίδια σκέψη με μένα.
Δεν έχω ακουσει νοτα απο το καινουριο κομματι για τους εξης λόγους: α) μουσικη οπως των crippled black phoenix δεν ακουγεται σαν μεμονωμένα κομμάτια <-- β) περιμένω να βγει λοιπόν ολόκληρη η κυκλοφορία γιατί έτσι χάνεται η μαγεία. όχι;

εντάξει, όπως την βρίσκει ο καθένας :).

να ρωτήσω εγώ αν η πρώτη (και μοναδική) τους κυκλοφορία έχει θεαθεί σε κάνα δισκοπωλείο ή να στραφώ στο νετ?

Μάλλον νετ, εδώ στο Ελλάντα δεν είναι και πολύ γνωστοί (τα λέγαμε κιόλας για την προσελευση του κόσμου στο live πριν εναμιση χρονο).

Για να ακουσουμε τι μας επιφυλλασουν μετα το εκπληκτικο τους ντεμπουτο…

Ντάξει το κομμάτι είναι εκπληκτικό;
Και κει που λές μόνο το πρώτο να 'χαν πάλι ΟΚ θα ήταν, ετοιμάζονται για μεγάλα πράγματα.
Πότε βγαίνει [- βγαίνουν];

Nomizo exei endiaferon na diabasete to message pou esteile o Justin Greaves meta to upload tou track, to yliko tis trilogias itan sxedon etoimo apo tin arxi apo oso ksero( kati poly entyposiako an skefteite oti ebgalan gia plaka 200 lepta yperoxis mousikis):

"[I]There’s a new preview song from “The Resurrectionists” up on the player. I post these mostly out of utter frustration of the length of time it’s taking to get the albums released. I respect the reasons for the timing of an album launch, but personally, i do not like playing “the game”, not with music or life in general, maybe this is the reason that CBP opperates on the outer fringes of the music business. To me, it seems stupid and desperate to force music down peoples throats, to make music that is on the cutting edge of “contemporary”. Like with most modern contemporary art, it’s created to make an impact or somekind of statement or simply to impress piers, this results in it (whether music or art) being contrived and ultimately shallow and without any substance. It may cause reaction but given a little time to soak into a persons psyche, the effect wears off quickly, therefore being very dated, so the irony is that the newer and more “cutting edge” things are, the older and more rubbish it turns out to be.

In any case, regardless of the psuedo psychology in this arguement (as i’m sure people disagree with my oppinion), i hope and prey never to conform to the industry standards in making people believe we’re your “new favourite band”, or in any way make you believe in something that isn’t true. I write music that i think is honest. Although sometimes that is a double edged sword, i want to be honest, but at the same time, i don’t want to make things so obvious, my motivation and feelings towards music and life are personal and i like it that way, so i say it’s honest but i don’t want to leave myself open. I find myself becoming more and more withdrawn from public life and “music scenes”, more intollerant of the utter tripe that has nothing to do with making music but still infultrates it to the core, things like peoples own agenda, who says what, trying to be super-whatever etc… Obviously i’m generalizing, but it exists.

So, i reckon my point is…The fact that there’s a new song posted is not to be confused as anything more that just being bored with waiting around for things to happen…however important it may be to do things the “right” way. I believe in information and that’s the only reason this CBP profile exists, not to self-promote, other folk can do that, i just cannot be serious in bigging up my own band.

I whole heartedly thank those of you who constantly read my unimportant rambling or send messages or just like and support what we do. To you this may make sense, i hope if it does then you can appreciate the sentiment behind the music and words. That’s one thing that makes it worth carrying on, as well as the fact i’m a grumpy old sod and making music is one of the few things that cheers me up.

To those who don’t care…why are you reading this? Go fuck off and brush that silly slanty fringe out your eyes, maybe you’ll see the world for what it is.

That’s it for now…I know this rant is of no significant importance and not many people will read it, but it helps putting things in prespective[/I]."

Nomizo blepete pos antimetopizoun genikotera tin mousiki aytoi oi anthropoi. Aksizoun tin prosoxi mas kai tin ypostiriksi mas…

Κυκλοφόρησαν στο internet και τα 2.

Δεν έχω την ψυχολογία για να τα ακούσω για πρώτη φορά τώρα.

Όποιος μάθει τίποτα για preorder εννοείται πως το postάρει εδώ.