DOOM Sunday @ Remedy, 2-6-13

Oι εξεταστικές αρχίζουν, τα γαμάτα λάιβ συνεχίζονται αμείωτα. Τι ωραία που δεν είμαι πια φοιτητής!

Kυριακή 2 Ιουνίου σε νέο χώρο στο Νέο Ηράκλειο. Με ελεύθερη είσοδο.

[SIZE=“4”]Universe217, Allochiria, Hedvika[/SIZE]

Και με νέα καλοκαιρινή κολεξιόν για τα γούστα σας.

Eκεί θα είμαστε. 8)

Κι ερχόμουν να το ποστάρω… Σε είδα όμως που έφτιαχνες θρεντ κι έκανα το άλλο εγώ :stuck_out_tongue:

Άλλο ένα γαμάτο live-άκι.
Allochiria ανερχόμενη δύναμη, Hedvika δυναμίτης που σκάει στους ανυποψίαστους.
Α ναι, και οι άλλοι οι Universe217.

Μαλάκα, τούμπανο το μπλουζόνι ! Θα το τσιμπήσω με την πρώτη ευκαιρία.

από τις χειρότερες αφίσες που έχω δει… σόρρυ κιόλας… :slight_smile:

Γαμώτο,πέφτει την ίδια ημέρα με τη συναυλία του Uli Jon Roth στην Αθήνα,διαφορετικά θα ήθελα πάρα πολύ να είμαι εκεί!!:(:(:frowning: Για να καταλάβω,πρώτοι θα παίξουν οι Hedvika ή οι Universe217?

Αν πάει το πρόγραμμα έτσι όπως λέει, που λογικά θα πάει, θα εμφανιστούν τελευταίοι οι Universe217 και πρώτοι οι Χεντβίκα.

Μάλλον κάποιος σε άκουσε κι έφτιαξε καινούρια, τώρα δεν πιστεύω να υπάρχει πρόβλημα με φριτζ λανγκ και μετροπολις.

χαχα η μία αφίσα χειρότερη από την άλλη…

εκεί όμως

bump να μην χαθεί το μαργαριτάρι η αφίσα

Φεικ7 αι λοβ για!!! Αν δεν έκανες το bump δε θα έπαιρνα χαμπάρι τίποτα. Ναααις, θα πνίξω τον καημό για Riverside στο ΝΤΟΥΜ.

Ρε πούστη μου, δεν πήραμε προφυλάξεις απόψε.
Παίζει να το πιάσαμε το παιδί.

σπουνμαν και τανια λατρεια

Ακόμα προσπαθώ να συνέλθω από το χτεσινό γλέντι. Επική συναυλία, μπορώ να τη συγκρίνω μόνο με το περσινό λάιβ των Sun of Nothing, μιλάμε για μυσταγωγία. Τρομερά πράγματα είδαν τα ματάκια μας και κυρίως άκουσαν τα αυτιά μας. Χώρος ενδιαφέρων, ήχος πολύ δυνατός και πεντακάθαρος, και τρεις μπάντες η μία καλύτερη απ’την άλλη. Αφιονισμένη Τάνια τα διέλυσε όλα, και όλοι οι άλλοι δεν πήγαν πίσω. Απαιτώ επανάληψη._

Όλα τα αποπάνω. Τα λόγια είναι φτωχά. Άλλη διάσταση.
Επίσης

[SPOILER]

[SPOILER]ιβεν μορ!!![/SPOILER][/SPOILER]

ναι…