Ερωτήσεις drums: Σετ και ειδικός χώρος

Καλησπέρα,
είμαι νέο μέλος και αποφάσισα να γραφτώ γιατι όποτε έψαχνα κάτι για ντραμς ο γουγλης με έφερνε κατα 'δω χεχε…
τέλος πάντων, θέλω -όπως και δεκάδες άλλα θέματα εδώ- τη γνώμη σας για το παρακάτω σετ, το οποίο θα είναι κυρίως για εξάσκηση (είμαι αρχάριος), και κατα τα φαινόμενα το σετ μου για λίγο καιρό. Δυστηχώς δεν μπορώ να διαθέσω όσα θα ήθελα για να πάρω ενα σετ pearl και έτσι ζαχαρώνω το παρακάτω που περιλαμβάνει και πιατίνια.

Sonor Force 507 Special Edition

BASS DRUM 16’x22’,
SD 5.5’x14’ (METAL SHELL),
TOM 10’x12’,
TOM 11’x13’,
FLOOR TOM 16’x16’,
4 PIECES HARDWARE SET,
2 TOM HOLDER
Με διπλό πετάλι Basix V4,
Πιατίνια Power Beat: Crash/Ride 18", HH 14" και
πλήρες set βάσεων

Στα 540?. Πως σας φαίνεται;

Επίσης, το πιο βασικό μου ερώτημα. Σκέφτομαι καιρό για σημείο που μπορώ να βάλω το σετ χωρίς να ενοχλώ (τα pads και τα ηλεκτρονικά δεν μου αρέσουν καθόλου ως ιδέα), και τελικά κατέληξα σε ότι πιο εφικτό/αθόρυβο μπορούσα.
Η λύση που σκέφτηκα είναι ενα ξύλινο σπιτάκι κήπου σε μια ταράτσα που ο απο κάτω όροφος είναι άδειος κατα τη διάρκεια της ημέρας. Αυτό που θέλω να ρωτίσω πιο συγκεκριμένα είναι το εξής:
Είναι αρκετά καλή η μόνωση εαν υποθέσουμε πως το ξύλο έχει 2,5 εκατοστά πάχος και μεσα το επενδύσω όλο με μοκέτα (πανω κατω παντου);

Κανείς δεν ξέρει απο ηχομόνωση;;;

:stuck_out_tongue:

Εχει ξανασυζητηθει, και πριν αρχιζεις να μαζευεις λεφτα, δες κι εδω περα:

http://www.rocking.gr/modules/forum/showthread.php?t=1498&highlight=���������&page=2

:wink:

Το διάβασα, αν και η αλήθεια είναι πως δεν πολυσκαμπάζω απο υλικά μόνωσης και ειδικά απο τις τιμές τους! Τα περισσότερα site δεν δίνουν τιμές. Όσο για το σετ το συγκεκριμένο δεν βρήκα κάπου γνώμη! Ευχάριστω όμως! :smiley:

Θα σου ελεγα να συνεχισεις σε καποιο αλλο θεμα αλλα ετσι οπως τα εχουν κανει ουτε εγω δεν ξερω που να σου πω…Κανονικα θα επρεπε να ειχε φαει λουκετο το thread γιατι υποτιθεται οτι δεν πρεπει να ανοιγουμε θεματα για την παρτη μας…
ΜΠΑΧΑΛΟ!