συμφωνω με τα παιδια που εγραψαν οτι παρουσαιζει τους βιετναμεζους σαν τερατα…αλλα ρε σεις η ταινια εχει τοσα πολλα αλλα πραγματα να σου προσφερει που δεν σου μενει καθολου αυτο στο τελος…
ακομα και προπαγανδα να ηθελε να κανει ο τσιμινο δεν τα καταφερε γιατι γυρισε μια τοσο τελεια ταινια οσων αφορα τους χαρακτηρες-ερμηνειες-σκηνοθεσια που στο τελος σου μενουν αλλα πραγματα στο μυαλο…
δηλαδη πραγματικα αν θελει καποιος εστιαζει καπου και χανει ολη την ουσια…
παιδες σορυ, απλα εγω και διαφοροι αλλοι το βλεπουμε αλλιως/γτ βασικα ετσι ειναι…αμα εσεις βλεπεται οτι ‘κατακρινει τη φρικη του πολεμου’ και λοιπα γραφικα οκ, πασο, ο καθενας με το μετρο αντιληψης του και την διαθεση να δει καποια πραγματα με οτι ματια θελει/συντελει και αυτο που ο Γρακχος επεδειξε, οτι το ποσο καλοφτιαγμενες ειναι οι ταινιες αυτες συχνα θολωνουν το μεσο θεατη και τον χειραγωγουν-οπως κανουν ο ελαφοκυνηγος και αρκετες ακομα καταφανεστατες προπαγανδες του συγχρονου χολιγουντ(οπως ναι, το hurt locker, ταινια-εμετος κανονικα)…επισης για αποκαλυψη τωρα μια χαρα τα λεω, εσυ δεν τα ξερεις καλα/τα οσκαρ δεν τα ανεφερα ως κριτηριο για τη ποιοτητα της ταινιας αλλα κλαιν, μερικοι καταλαβαν τι εννοω…peace out…
Ρε, πάτωμα λέμε. Ο King Diamond 13 έβαλε χέρι στον Ντεντ ότι “δεν ξέρει από σινεμά αν λέει ότι ο Ελαφοκυνηγός είναι προπαγάνδα” και “να μην παπαγαλίζει ό,τι μαλακία ακούει”. Ε, του πούστη, σκέφτηκα κι εγώ, όλο και κάτι πρωτότυπο/διαφορετικό θα έχει να πει σε σχέση μ’ αυτό που για τους περισσότερους από μας τους υπόλοιπους κάνει μπαμ. Περίμενα να διαβάσω τί ήταν αυτό. Και τί ήταν; Η… φρίκη του πολέμου. :lol::lol::lol:
να πω κατι επιπλεον,σχετικα με αυτο που λεει ο starstruck…συμφωνω οτι σε πολλες ταινιες, ο κοσμος τηνει να εστιαζει σε λαθος πραγματα και να χανει τη μπαλα…εδω μιλαμε ομως για σινεμα πολιτικου περιεχομενου κατα βαση…σινεμα που διαμορφωνει/ή μαλλον προσθετει το λιθαρακι του στην διαμορφωση μιας εικονας, μιας θεωριας, μιας οπτικης…δεν μπορεις σε τετοιου ειδους ταινιες να κοιτας μονο 5 ατομα που κλαινε επειδη ο πολεμος τα εξουθενωσε και τους αλλαξε τη ζωη…κοιτας και τριγυρω τους, λπετομεριες και στοιχεια τα οποια φανερωνουν σε εναν πιο ωριμο θεατη την πραγματικη σημασια τετοιων ταινιων…σε αυτη τη ταινια, τα παντα ειναι τοσο καλα φτιαγμενα, απο τις ερμηνειες μεχρι την σκηνοθεσια κτλ, που ειναι για καποιον δυσκολο ισως να δει το πραγματικο προπαγανδιστικο της μηνυμα…
εγω πιτσιρικας το λατρευα αυτο το εργο,τωρα ομως με ενοχλει αυτη η υποβοσκουσα ‘κρυφη’ λογικη του και νοοτροπια που θελει να περασει…τωρα δεν λυπαμε τον ντενιρο ή τον σαβατζ ή τον γουοκεν, τωρα βλεπω οτι με την δακρυβρεχτη ιστορια τους προσπαθουν να δειξουν μεταμελεια?οχι, καθολου αυτο! προσπαθουν να φανουν θυματα σε ενα πολεμο που οι ιδιοι εκαναν δικο τους και σφαγιασαν σαν ‘αβουλα οντα’ τοσο κοσμο και παραλληλα να εξιλεωσουν την αμερικη στα ματια του κοσμου…
σχετικα με ποστ γρακχου,η αληθεια ειναι πως και γω,μετα την αδικη και απαραδεκτη επιθεση σε dead περιμενα κατι καλυτερο παρα ενα κλισαρισμενο ‘φρικη του πολεμου’ κτλ…μαλλον αλλος αναμασαει τετριμενες αποψεις και παπαγαλιζει οτι δει στο ιντερνετ…
[B]Sexy Beast[/B] : επειδή λατρεύω τα gangster films, έψαχνα μπας και υπάρχει κατι καλό τα τελευταία 10-15 χρόνια. Επεσε στη βλέψη μου το Sexy Beast και ήταν ένα ανάλαφρο αλλά διόλου προχειροφτιαγμένο φιλμ. Εξαιρετικός ο Ρει Γουίνστον. Σέξυ η Τζούλιαν Χουάιτ.
Τελευταίο ποστ και από εμένα σχετικά με τον Ελαφοκυνηγό και δεν επανέρχομαι στο θέμα.
Κατά την πόλεμο την διάρκεια του πολέμου στο Βιετναμ έγινα πολλά. Οι σκηνοθέτες που ανέλαβαν να μεταφέρουν στο πανί αυτά τα γεγονότα αυτό που έκαναν στην ουσία είναι να επιλέξουν τι θα δείξουν από όλα αυτά και με αυτόν τον τρόπο να κάνουν και μια “δήλωση” ένα σχόλια αν θες πάνω σε αυτά τα γεγονότα. Φυσικά και ο πόλεμος ήταν φρικτός αυτό έλειπε να τον έδειχνε και σαν καμία παρέλαση.
Στάθηκα στην τελευταία σκηνή της προσευχής γιατί για μένα είναι μια μικρή δήλωση και σου δίνει κάτι από το πραγματικό πνεύμα της ταινίας. Πατρίς, θρησκεία, οικογένεια το ιερό τριπτυχο των Αμερικανών, μετά από όλες τις φρικαλεότητες που σου έδειξε όταν ο σκηνοθέτης καταλήξει εκεί κάνει ένα σχόλιο. Και σε μένα ήταν ξεκάθαρο. Και μην πει κάνεις “μα οι Αμερικανοί το έκανα αυτο να κάθονται στο τραπέζι να λένε προσευχή” ναι φυσικά και το έκανα και ο σκηνοθέτης επιλέγει να το δειξει και να σταθεί σε αυτό σαν κατάλαξη (είναι το φινάλε της ταινία). Αυτό είναι ένα ξεκάθαρο σχολιο.
Τις φρικαλεότητες και το πως επηρέασαν τους στρατιώτες το καταλαβαίνω γιατί κάποιος να τις εμηνεύσει όπως ο king αλλά σκηνές όπως αυτή δύσκολα μπορούν να πάρουν διαφορετική ερμηνεία για μενα.
[B]Edit[/B]: Κάνε και μια μικρή σύγκριση στο φινάλε του Apocalypse Now με αυτό του ελαφοκυνηγο για να δεις πως στέκονται 2 διαφορετικοί σκηνοθέτες στην φρίκη του πολέμου
Εδώ πιστεύω ότι είναι η ουσία σε όλα αυτά που έχετε πει σχετικά με την ταινία. Ok, ο σκηνοθέτης περνάει την άποψή του με έναν πλάγιο τρόπο, το καταφέρνει με μεγάλη μαεστρία, κι εκεί είναι το ζουμί. Και πιστεύω ότι ακόμα και μετά από όλα αυτά που έχετε πει, δεν παύει να είναι μια αξιόλογη ταινία. Αν δεν ήταν δε θα λέγαμε τώρα ούτε για το πώς κατάφερε να πλασαριστεί μια ιδέα τόσο επιδέξια ούτε θα καθόμασταν να κάνουμε ανάλυση. Δεν είναι από τις ταινίες που κάθεσαι και βλέπεις και μετά τις ξεχνάς, και αυτό είναι σημαντικό θαρρώ
το θεμα ομως ειναι γιατι δεν τις ξεχνας?
γιατι αν μενουμε μονο σε μια καλη ερμηνεια και σκηνοθεσια, αυτο δεν ειναι ταινια, σπουδη πανω στα 2 αυτα αντικειμενα θα ηταν και δεν θα ειχε σχεση με κινηματογραφο…αμα σου μενει μια ταινια, σου μενει για τις ερμηνειες, την σκηνοθεσια, την φωτογραφια κτλ τεχνικα αλλα πανω απ’ολα για το θεμα της…της συγκεκριμενης το θεμα εκανε σουρσουρο και σηκωνει κουβεντα επειδη απλα ειναι αμφιλεγομενο…αυτο μονο αρκει για να κανει η ταινια εισπραξεις, να παρει βραβεια, να κανει ονομα που λεμε…το οτι δεν την ξεχνας μετα ειναι σημαντικο, αλλα οχι απαραιτητα καλο…ποσα πιτσιρικια + βλαχοαμερικανοι ταυτιστικαν με τους ηρωες της ταινιας και ξεδωσαν εκει την οποια στεναχωρια ζουσαν εκεινη την εποχη, φανταζομαι δεν λεγεται…και δεν την ξεχασαν επειδη τους εδειξε αυτο που ηθελαν να δουν, οτι απλα ο πολεμος τους ηταν φρικτος, τους σημαδεψε και τους κατεστρεψε…ο πολεμος βεβαια που οι ιδιοι ξεκινησαν κτλ κτλ…οπωτε με μια καλη σκηνοθεσια+καποιες καλες ερμηνειες+ενα φουλ πατριωτικο/προπαγανδιστικο ξεκαθαρο μνμ(επιμενω πως οποιος δεν τον αντιλαμβανεται, οχι οτι φταιει σε κατι, απλα απο πλευρα μου θα δυσκολευτω να πειστω οτι ειναι ανω των 16) ειναι λογικο σε αυτο το κοσμο η ταινια να ειναι απο αυτες που βλεπεις και δεν ξεχνας μετα…ειναι μια αξιολογα φτιαγμενη ταινια, με ενα ομως προπαγανδιστικο, καλα και υπογεια-οσο πρεπει- υποβοσκων ξεκαθαρο μηνυμα…και εν τελει, αυτος ο συνδιασμος δεν ξερω αν αρκει για να την χαρακτηρισω γενικοτερα ως ‘αξιολογη’…
καλο ηταν,αν και στην αρχη ειχα χαρει περισσοτερο γιατι
[SPOILER]νομιζα οτι δεν θα εξελχθει ετσι,αλλα θα εχει διαβασει οτι νομο υπαρχει κ δεν υπαρχει και θα τους γαμαει τη ψυχολογια γιατι θα λεει οτι το εκανε κ θα τα ειχε σχεδιασει ολα τοσο τελεια ωστε να μην μπορουν να το αποδειξουν με τιποτα συμφωνα με το δικαστικο τους συστημα[/SPOILER]
Ναι σίγουρα ο λόγος για τον οποίο δε ξεχνάς μια ταινία δεν είναι πάντα καλός. Εμένα αυτή η ταινία μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα και δε θα τη ξεχάσω γιατί σε αντίθεση με πολλές άλλες ταινίες που είναι απλά για να περνάει η ώρα, με έκανε να σκεφτώ. Τέσπα, πιστεύω ότι είναι καλό που έγινε αυτή η συζήτηση
oπωτε ας ληξουμε το ατυπο οφτοπικ εδω και να ποσταρω
παρ’ολα τα κλισε του-αναποφευκτα- συν μερικους χαρακτηρες-καρικατουρες(χωρις να ειναι ιδιαιτερα κακο αυτο εδω) ηταν δυνατη ταινια…δευτερη σκηνοθετικη δουλεια του Αφλεκ, οπου αν και δεν μου αρεσε το ιδιο με το gone baby gone, ειχε ρυθμο, σκηνοθετικη προσωπικη ματια/ωριμοτητα + μερικες απο τις πιο δυνατες και καλογυρισμενες σκηνες δρασης των τελευταιων ετων…ηταν κατι σαν το Heat του φτωχου, τιμιο μεσα στο δυστυχως κλισαρισμενο του στορυ…παντως αρκετα καλη ταινια, οποιος ψαχνει δραση, ληστειες τραπεζων-φορους τιμης στην μεγαλη σκηνη του Heat και γενικοτερα μια ωραια περιπετεια, ας τσεκαρει(η σκηνη με τη ληστεια της χρηματαποστολης ηταν καταπληκτικη)…ο Αφλεκ ισως θα επρεπε να δωσει τον πρωταγωνιστικο ρολο αλλου αλλα ηταν μια φιλοτιμη ερμηνεια…στο ιδιο υφος η ταινια με το προηγουμενο του, gone baby gone + mystic river του Κλιντ, ασχολειτε με τον υποκοσμο της Βοστονης…μακαρι οπως και ναχει να συνεχισει να γυριζει ταινιες, με τις 2 πρωτες του τα εχει καταφερει πολυ περισσοτερο απ’οσο θα περιμενε κανεις για εναν νυν νεροβραστο ανεκφραστο χολιγουντιανο ηθοποιο…
Παίζει, το από πάνω, να είναι με διαφορά η χειρότερη ταινία των Κοέν. Εντάξει δεν είναι δικό τους το σενάριο, αλλά και πάλι δεν δικαιολογούνται. Πατάτα τεραστίων διαστάσεων!!
Το Sin City ειναι πραγματικα [SIZE=“3”]ΕΠΟΣ[/SIZE] και ειναι μεσα στην 10αδα, αντε 15αδα αγαπημενων μου ταινιων. Φοβερο σε ολα του, μεταφερει τελεια την ατμοσφαιρα του κομικ.
Εγω ειδα το A Time To Kill
που το ειχα στον υπολογιστη κανα 2 χρονια και απορω γιατι δεν το εβλεπα… Απλα ταινιαρα, εχει να κανει με εναν δικηγορο που εχει αναλαβει την υπερασπιση ενος μαυρου που σκοτωσε τους βιαστες της κορουλας του. Και παιζουν πολλα… Φοβερη ταινια και η καλυτερη και πιο σοβαρη ερμηνεια που εχω δει ποτε απο τον Matthew McConaughey.
Route 66,μηχανες,guns και πραγματικα απειρες ωραιες γυναικες.
Τιποτα φανταστικο σαν ταινια αλλα ειχε το fun της.
Πρωταγωνιστης μια εκφραση ολη την ωρα και Madsen να λεει ασυναρτησιες
ολη την ωρα.Απλα γαματος ο Dennis Hopper σε οσες σκηνες επαιξε.