Eξοδα διοργανωσης συναυλιας

Εστω οτι θες να φερεις μεσω μιας νεοσυστατης εταιρειας διοργανωσης συναυλιων ενα μεγαλο και ηχηρο ονομα (R.H.C.P,Bon Jovi,Salami Aerosmith κλπ).
Tι κασε εχουν οι μπαντες?Τι ενοικιο εχει ενα γηπεδο (ΟΑΚΑ,Καραισκακη)?Τι αλλα εξοδα χρειαζονται περα απο το προμοσιον?
Γενικως ποιο ειναι το συνολικο κοστος και το υπολογιζομενο κερδος?

γιαυτο επσαχνες το λησινγκ? Να βαλεις κανα φραγκο στην ακρη?

αχοχαοαχοαχοχαοαχοχαοαχοαχ
ΟΧι ρωταω εντελως απο περιεργεια.Διαβασα χτες ενα αρθρο που ελεγε οτι η didi για τη συναυλια των Stones εβγαλε κερδος 22.000 ευρω ποσο τραγικα μικρο κατα τη γνωμη μου.

Την κακομοίρα τη Didi τι της έμελε να πάθει…:frowning:

Για την συναυλία των Stones η DiDi δεν θα 'πρεπε να βγάλει φράγκο, γιατί ακυρώθηκε… Έστω κι ένα ? να έβγαλε είναι too much…

Γενικώς οι διοργανωτές δε βγάζουν μεγάλο overall κέρδος γιατί οι μισές συναυλίες μπαίνουν μέσα.

Από ένα sold out σε Gagarin/Fuzz ο διοργανωτής να βγάλει καθαρό κέρδος, μάξιμουμ 1000?, αν και αυτό εξαρτάται από την συμφωνία με το συγκρότημα.

Στα μεγάλα live βέβαια το κέρδος δεν έχει καμία σχέση με το ποσό που αναφέρεται παραπάνω, πχ. ο Ντέμης πρέπει να καθάρισε κανά 130.000? από τον Santana.

Bέβαια μιλάμε πάντα για sold out shows… Και εννοείται ότι τα μεγάλα live έχουν μεγάλο ρίσκο…

θαρρω εννοει το πρωτο λαηβ των Stones στο χελλας.

Νομιζω οτι ελεγε για τη συναυλια των stones στο ΟΑΚΑ πριν αρκετα χρονια που εγινε

Και πάλι δεν έβγαλε η DiDi…

Γιατί την έκανε το Nέο Ρεύμα… :wink:

Σωστος!!!
Ξαναδιαβασα και λεει οτι υπολογιζε τα εσοδα απο τους Stones (που ακυρωθηκαν) τα κερδη να ηταν 22,000 ευρω

Μία εβδοµάδα νωρίτερα, το Σάββατο 8 Ιουλίου ο ίδιος (Λώρης) δήλωνε στην Ελευθεροτυπία ότι ούτε τα χρήµατα που αντιστοιχούσαν στο εισιτήριο της συναυλίας κρατούσε η εταιρεία του: «αυτοί (σ.σ. δηλαδή οι Stones) κρατούν σε δικό τους τραπεζικό λογαριασµό τα χρήµατα από τα εισιτήρια, που υπολογίζονται σε τέσσερα εκατοµµύρια ευρώ».
Στο ίδιο ρεπορτάζ δήλωνε πως η εταιρεία του (σ.σ. ποια από τις δύο;) απ? όλη την παραγωγή θα κέρδιζε 22.000 ευρώ. Εν ολίγοις, ότι ανέλαβε να φέρει εις πέρας µία παραγωγή 4,5-5 εκατ. ευρώ για να πάρει αµοιβή µόλις 22 χιλιάδες. Έσπευσε βέβαια να δηλώσει ότι θα είχε και άλλα οικονοµικά οφέλη, καθώς το συγκρότηµα θα νοίκιαζε από την εταιρεία του «την τεχνική υποδοµή της συναυλίας».
Αυτοί πάντως που επί 4 µήνες κρατούσαν τα 4,5 εκατ. ευρώ, έβγαλαν και 50 χιλιάρικα από τόκους. Ενώ, τα χρήµατα θα επιστραφούν άτοκα. Δεν τους φτάνουν οι τόκοι ως αµοιβή για µία παροχή υπηρεσιών που ποτέ δεν έγινε;
Τι συµβαίνει στην πραγµατικότητα; H Didi Music ΑΕ τα τελευταία χρόνια εισπράττει κυρίως από τις ενοικιάσεις του εξοπλισµού. Αυτό φαίνεται και από τον ισολογισµό της για το 2005, στον οποίο φαίνεται ότι είχε τζίρο 509.000 ευρώ και κέρδη 56.000 ευρώ. Εάν όντως εισέπραττε χρήµατα από τα εισιτήρια, ο τζίρος θα έπρεπε να ήταν τουλάχιστον δεκαπλάσιος, αν αναλογιστεί κανείς ότι την περυσινή χρονιά είχε φέρει τους Black Sabbath, τον Moby, τους Cure κ.ά.

Ααα… εδώ μιλάμε για άλλα κόλπα…

Ο Λώρης έχει τουλάχιστον 2 εταιρείες, τη DiDi Music και την Big Star Promotion. Τις συναυλίες τις διοργανώνει η Big Star αλλά ο εξοπλισμός ανήκει στην DiDi η οποία τον νοικιάζει στην Big Star με τις ανάλογες επιπτώσεις στα λογιστικά και φορολογικά της κάθε εταιρείας.

Τώρα όσο αφορά τους Stones, δεν θα το βρισκά απίθανο να του μένανε μόνο 22.000? από τις πωλήσεις εισιτηρίων, αν γινόντανε.

Μπάντες όπως οι Stones, U2, Madonna και γενικά όσοι ανήκουν στην Live Nation δουλεύουν διαφορετικά από τους υπόλοιπους και στην ουσία ο διοργανωτής βγάζει πολύ λιγότερα απ’ ότι αν έκανε μόνος του δουλειά με το συγκρότημα. Αλλά με το να δουλεύεις με την Live Nation δεν πρόκειται να χάσεις λεφτά.