Elvis

Μπορειτε να μου προτεινετε album του ΘΕΟΥ ELVIS???

…του ΒΑΣΙΛΙΑ ELVIS θα ταίριαζε καλύτερα :wink:

σωστα πηρα τον τιτλο απο τον φουστη halford

Θα έλεγα με ευκολία το πρώτο άλμπουμ του, που λέγεται… “Elvis Presley” (1956).

Προσοχή: Το 1956 βγήκε και ο δεύτερος δίσκος του, που λέγεται “Elvis” (σκέτο). Βέβαια είναι επίσης πολύ καλός δίσκος.

ΥΓ: Σας θυμίζει κάτι το εξώφυλλο;

Κλας :smiley:

Ανατριχίλα: http://youtube.com/watch?v=W9zyxOv49r8 (έστω και στα τελευταία του - στο 2:40 η τρίχα κάγκελο λέμε!)

Προσωπικό αγαπημένο: http://youtube.com/watch?v=miLx2Jo-YHw

Τί ωραιο να μιλάς για το βασιλιά!!!Δε μπορώ να προτείνω δισκογραφία γιατί δεν τον εχω καταχωρημένο σαν δίσκους…Απο τα blues μεχρι τα πιο country k blue-grass κομμάτια του απλά ανυπερβλητος…:wink:

Eπειδή είμαι ο πλέον άσχετος περί Elvis, τα τραγούδια του τα έγραφε ο ίδιος?

Οχι όλα…π.χ.That’s all right mama είναι το πρωτο τραγούδι που εγραψε…

Καλά κι εγώ μιλάμε είμαι παντελώς ασχετη… Δεν έχω ακουσει τπτ. Τπτ όμως.
Θα ήθελα κάποια στιγμη, εστω και απο περιέργεια για όλο αυτό το ντόρο γύρω απο το ονομα του, να ακούσω. Ισως τσεκάρω αυτά που προτείνατε. :slight_smile:

Eπειδή έχει βγάλει πολλά cds θα σου πρότεινα αρχικά να ψάξεις το 30 #1 ΗΙTS που είναι σχετικά πρόσφατο και περιέχει πολλές επιτυχίες του…

Υπάρχει βέβαια και το second to none που κυκλοφόρησε μετά το χρυσό, αλλά τα τραγούδια είνα από την αρχή της καριέρας του και δε με ενθουσίασε τόσο.

Άκουσε και τα 2 αν θέλεις και μετά τσεκάρεις και πιο παλιά cds του!:wink:
Προσωπικό αγαπημένο: http://youtube.com/watch?v=eLOowAkrK04 :cry:

Πέρασα το σημερινό βράδυ ακούγοντας μια συλλογή με τραγούδια του Έλβις, πολλά απο τα οποία νόμιζα πως δεν τα ήξερα, αλλά ακούγοντας τα έλεγα “ωπ! κι αυτό το ξέρω!”… Πως να μη τα ξέρω, όταν υπάρχουν παντού γύρω μας? (κινηματογράφος, διαφήμιση κλπ)… Όντως, είναι ακόμα ζωντανός! :lol: