Europe - Live From The Dark

Ξέρω οι περισσότεροι θα γράψετε ότι τα έσκασα χοντρά για να γράψουν τόσο καλά λόγια για τους “μισητούς” εως γραφικούς στους Έλληνες μεταλλάδες Europe.
:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:
To προσωπικό μου κόλλημα στην συγκεκριμένη μπάντα μερικές φορές έχει γίνει μέχρι και ανυπόφορο στο forum. Το να γράψω ότι είμαι οπαδός των Dream theater των Queensryche ή των Iron Maiden (που όντως είμαι) δεν αποτελεί δα και καμιά σπουδαία πρωτοτυπία… Το λένε σχεδόν όλοι. Το να δηλώνω όμως οπαδός των Europe, σημαίνει αυτόματα ή ότι εγώ είμαι άσχετος και κολλημένος ή ότι αυτοί που τους λοιδωρούν μάλλον δεν έχουν ψάξει καλά… Αυτό δεν ισχύει μόνο για τους Europe… Σαν τους Europe είναι πολλοί και ακόμα καλύτεροι απ’ αυτούς… Κάποτε είχε μπει στο forum ένα παλικάρι, ο οποίος σχεδόν λοιδωρούσε τους Toto… Είχε γράψει χαρακτηριστικά… “Μα τους Toto”… Μου θύμισε επ’ ακριβώς τα σχόλια του ΠΟΠ & ΡΟΚ πριν 20 περίπου χρόνια όταν έγραφε απίστευτα υποτιμητικά σχόλια για το metal και ακόμα πιο υποτιμητικά για μπάντες που το ανέβασαν στην κορυφή των charts όλου του κόσμου…
Επί της ουσίας του κείμενο είναι απόλυτα εμπεριστατωμένο. Το μόνο που ξέχασε ο φίλτατος Κώστας είναι πως ο Norum έχει δώσει ένα bluesy 70’s feeling στη μπάντα με αποτέλεσμα τραγούδια όπως το Superstitious ν’ ακούγονται εντελώς διαφορετικά…
Κλείνοντας θα πως ότι το Classic Rock ίσως το μεγαλύτερο περιοδικό στην Αγγλία, αποθέωσε τα dvdια UFO, Whitesnake και Europe. Αυτοί σίγουρα ξέρουν…
Aυτά…

tous plirose kai aftous sto classic rock…pire to idiotiko tou jet, petaxtike mexri ekei kai tous agorase kasonia mpyres kai narkotika…

Ευτυχώς πίνουν φθηνά ναρκωτικά οι Άγγλοι… Και έχουν και ωραίες γυναίκες ιδιαίτερα στη Βόρεια Αγγλία…

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

well…to mono pou menei loipon einai…na metakomisoume stin agglia!!!

Όχι οι περισσότεροι, ΟΛΟΙ!

Όχι οι περισσότεροι, ΟΛΟΙ![/quote]