Τον ακούω τις τελευταίες ημέρες το δίσκο και σήμερα είχε την τιμητική του. Για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα καθόλου το αποτέλεσμα αυτό από τη συνεργασία των συγκεκριμένων μουσικών. Κι αυτό, γιατί από τα πρώτα κομμάτια φαίνεται (και παγιώνεται στα επόμενα) ότι βαρύτητα δόθηκε στη σύνθεση και όχι στην εκτέλεση. Αυτό που φαινόταν στο promo video τελικά πέρασε και στο δίσκο: αν και πρόκειται για project πολυπραγμόνων μουσικών, τους ενδιέφερε να ακούγονται σαν μπάντα και όχι απλά σαν συμπαρουσία προσωπικοτήτων.
Συμφωνώ με όλα τα παιδιά παραπάνω: έχει εξαιρετικά κομμάτια εδώ. Μεταξύ άλλων, “Soulda, Coulda, Woulda” (μέχρι στιγμής το αγαπημένο μου), “Kayla”, “The Storm”, “Εverything Changes” και φυσικά το “Infinite Fire”, που ξεχωρίζει ως η μόνη στιγμή που απλώθηκε το παίξιμο σε ένα epic κομμάτι, που κλείνει ιδανικά το δίσκο.
Όλοι αυτοί οι υπέροχοι παίχτες έχουν το σεβασμό μου και για ένα παραπάνω λόγο σε αυτό το album. Έδωσαν πάρα πολύ χώρο στον “πιτσιρικά” της παρέας, τον Casey McPherson, ο οποίος δικαιωματικά κλέβει την παράσταση με την υπέροχη φωνή του και τις πιο εναλλακτικές φωνητικές γραμμές του.
Ένα επίσης στοιχείο που με εντυπωσίασε πολύ ήταν το πόσο βρετανικό ακούγεται το album, θυμίζοντας Muse (σε πολλά σημεία, κυρίως ελέω McPherson), Queen (ειδικά στο “Love Is What I’m Waiting For”, όπου ακόμα και η κιθάρα του Morse έχει May ήχο) και το πνεύμα των Beatles να αιωρείται διακριτικά προσδίδοντας μια γλύκα. Αυτό είναι σημαντικό, αν αναλογιστεί κανείς ότι και τα 5 μέλη των Flying Color είναι Αμερικανοί. Εκτός αυτών ακούγονται βέβαια μελωδίες που θυμίζουν Kansas (λογικό), καθώς και το προσωπικό παίξιμο του καθενός, που συμβάλει μοναδικά στο αποτέλεσμα (αυτό είναι προς τιμή όλων και κυρίως του Portnoy κατ’ εμέ). Ξεχωρίζω τη δουλεία του λατρεμένου S. Morse στην κιθάρα, που με ανατρίχιασε σε πολλά solos του.
Τα περισσότερα κομμάτια κάνουν κρα ότι είναι γραμμένα διά χειρός Neal Morse, ο οποίος ακούγεται φυσικά και να τραγουδάει σε διάφορα σημεία. Ως μοναδικό μειονέκτημα μπορώ να σημειώσω τα φρένα που συνήθως βάζει ο αγαπημένος Neal σε οποιοδήποτε album συμμετέχει (και συνήθως ηγείται). Εννοώ ότι δε θα με χάλαγε να ξαμολιόταν o Steve παραπάνω σε διάφορα σημεία του album. Νομίζω πως δε θα επηρέαζε το σφιχτό παίξιμο της μπάντας και θα του έδινε ένα sparkness αλητείας, μειώνοντας τη νοοτροπία ΔΑΠίτικου prog στη δοσολογία.
Συνολικά, ο δίσκος ήταν πολύ μεγάλη έκπληξη για μένα και αν δεν είναι στο top-20 του 2012, δεν μπορώ να φανταστώ τι μεγαλεία θα ακούσω φέτος…
edit: όντως φανταστικό εξώφυλλο.