Greek channels live streaming

Re paidia kserete mipws kanena site me live streaming Ellinikwn kanaliwn?? Estw kai me syndromh, I don’t care…

[```
http://www.greekiptv.com/default.aspx

>          Welcome to GreekIPTV.com, where you will enjoy LIVE Greek TV stations!

> Please remember that[B] you have to become a fully paying subscribed member to enjoy the full potential and quality of our streams.[/B] Constant Access to the service for the streamed channels will be provided on a monthly payment basis. We do have quite a few free hours a day (usually lately adds up to around 8 hours of viewing) but the servers automatically cut off the free connection when they reach the "pre-programmed cut off-free-load point". 

> [B]By becoming a paying subscriber you are guaranteed a priority slot on top of the total free member, and at the same time you help us pay for the necessary bandwidth.[/B] This is what keeps us going and allows us to add new stations from time to time.

> [B]         The Stream Quality varies between 223k and 350k.[/B] 
diavase kai to FAQ...

Thx mate! To vrika prin apo liga lepta afou diavasa ena post tou Therion. Alla petaei synexeia to malakismeno.

Εβλεπα το Ελλαδα - Βοσνια και στην 1 ωρα με εκοψε γμτ.Δεν ειναι τοσο τζαμπα τελκα :stuck_out_tongue:
Αν δεν βρω αλλη λυση ισως πληρωσω,δεν θελω να χανω τα ματς του Αρη.

Οντως μεγαλη απωλεια δε λεει :lol: :lol: :lol:

Εδώ πέρα βλέπω τα ματς μέσω SopCast πάντως σε καλή σχετικά ανάλυση και χωρίς κολλήματα.
Το πρόβλημα είναι πως δε με ενδιαφέρει η τηλεόραση, και τα ματς που βλέπω είναι Ch. League κυρίως (= Χρήστο δε θα μπορούσες να βρεις Άρη εύκολα εκεί.)

Επίσης τι χρησιμότητα έχει το streaming, αν μπορείς να βρεις τα πάντα (σειρές-εκπομπές) μία μέρα μετά διαθέσιμα για κατέβασμα;

Σουτ :stuck_out_tongue:

Το σοπκαστ μου το προτεινε και ο Ουλβερ,θα το δοκιμασω.Επισης για αγωνες υπαρχει το κατωθι:
http://soccertv.no.comunidades.net/

Aλλα απο αναλυση δεν λεει και πολλα.

pedia exo vri ena alo live streaming site kai fenete kalo www.WatchGreekTV.com

Dokimase afto to site

www.WatchGreekTV.com

ena polu kalo site gia na blepete sto diadiktio zwntana ellhnikh thleorash :slight_smile: