Iron maiden λεμε

Angel_In_Black katarxas na se sugxaro gia tin kali sou mnimi pou thimithikes ta post peri sebastian bach,nightwish klp !

Oso afora afta pou egrapses sumfono apoluta peri kosmou kai na dialeksei live klp klp den eipa kati antitheto…ego apo to mistho mou afino stin akri xrimata kai tha pao se ola ta megala events tou kalokeriou,alloi pou den exoun lefta na pane se ola as dialeksoun, polu kala tha kanoun! Oso gia maiden vs sabbath sigoura i logiki leei sabbath giati maiden exoume ksanadei alla ti na kaneis…

Petagome sfina se kapia topics kai sxoliazo kapia polu kits pragmata pou diavazo kai erxome sto amin…dld esy de varethikes na vlepeis 1 stous 10 metalades/rockades na exei fan club gia tin agapimeni tou banda kai o kathenas na exei kai kala gnorimies me ton tade upefthino?To oti milisan mia fora alloi to megalopoioun kai lene oti exoun filaraki sti didi kai einai i pigi mou kai ego eimai o magas me tis gnorimies kai eseis kathiste kai glipste me na sas po tis politimes plirofories mou. Afto einai to ufaki pou vlepo oxi apla ston axlgreece alla ston kathe tupiko-meso-ellina-metala-idriti fan club kai de apla de goustaro kseroles kai atoma pou mas epidiknioun tis gnorimies tous.
Oso gia fimes pou theloume na akoume apo proto xeri mexri tora den eipe kaneis kati egiro ektos apo to Ghideous…aftos odos prepei na exei gnorimies kai kala kanei…

Zitw syggnomi apo ta ypoloipa meli alla den mporo na min apantiso se tetoia atoma pou to mono pou kseroun einai na kanoun login se ena forum kai na lene tis malakies tous xoris na sevontai tipota i’ toulaxiston na mpainoun ston kopo na psaksoun ligo prin milisoun.

Ama varethikes ksydi. Ego troo tin ora mou kai ta lefta mou gia to fan club pou diatiro. Ego bazo mprosta tis gnorimies mou kai ektithemai kathe fora gia na fero meli twn Guns N’ Roses stin Ellada. Kai varethikes esy?

Sou zitise kanenas na episkefteis to site i na grafteis to fan club i na ertheis stis synavlies i sta party pou diorganosa?

An loipon varethikes sta @@ mas.

Se ligo tha mas peis oti eimaste kai epaggelmaties kai bgazoume kai lefta apo tin oli istoria…

Sou edeiksa pote tetoia symperifora? Allo an esy stamatises stin triti dimotikou kai den exeis synithisei na diavazeis pano apo 5 megales lekseis gia na piaseis to noima mias protasis…

Ego apantisa se mia erotisi vasismenos stis 4-5 gnorimies pou exo. An den sou aresei, ksydi…

Iksera gia tous Velvet enamisi mina prin anakoinothei, otan oloi sigopsythirizan fimes…

Eprepe na ertho edo kai na to fonazo? Den to ekana giati sevomai ta atoma sta opoia desmeutika na min po tipota.

Den exo provlima me to diko sou fan club sigekrimena…genika milousa oti exei paraginei to kako…ok apo ti mia de me afora alla einai kapos spastiko na akous sinexia gia fan club gia ton enan kai ton allo.
Pados oxi kai ektithese gia na fereis meloi ton gnr…telefteo live tou adler itan megali epitixia,gemato itan to ksilourgio. As stamatisoume edo omos aftin tin kouventa giati de thelo na anikso to stoma mou parapano.

Oso gia to thema gnorimion afto pou me enoxlise einai oti de xaneis efkeria na peis sto forum gia tis gnorimies kai na epidikseis kone.

Anyway…xalame to topic…an thes na mou apadiseis kanto me private message oste na min prizoume kai tous allous me asxeta.

Epeidi goustaro trella tous Maiden kai sevomai apolyta tous Maidenades tous zito syggnomi kai kleino tin “sizitisi” me auto to post. Tha apantousa se pm alla afou apofasises na rikseis tin sponta dimosia tha dexteis kai tin apantisi mou dimosia…

Oi anthropoi pou ksekinoun ena fan club to kanoun apo tin agapi tous gia ena sygrotima, oxi gia prosopiki anagnorisi. Toulaxiston autoi pou ksero ego… Osoi exoun prospathisei kseroun ti esti na trexeis ena fan club, eidika stin Ellada. Autous tous anthropous tha prepei na tous xairesai, kai oxi na sou tin spane. An tora ksereis kapoion pou to kanei gia prosopiki anagnorisi i gia lefta (pou poly xlomo to kovo, toulaxiston krinontas apo ta lefta pou exo ksodepsei ego…), tote kala kaneis kai sou tin spaei…

Kapoios pou kserei ti paixtike stin oli fasi me tous Adler’s Appetite kai dei to post sou tha gelaei mexri dakryon. Deixneis apla poso asxetos eisai kai poso eukola krineis apo auto pou eides.

I istoria me tous Adler’s Appetite den itan mono mia synavlia. Ksekinise me tin proti synavlia to kalokairi tou 2004 pou efoson den desmeuomai apo kanenan mporo na sou po oti mpike mesa 7.000 euro.

Ton Febrouario enas filos promoter apofasise na kanei tin trella kai na analavei 3 synavlies twn AA stin Ellada. 1 stin Alexandroupoli, mia stin Thessaloniki kai 1 stin Athina. To mono pou mporo na sou po einai oti to egxeirima apetyxe. Desmeuomai kai den mporo na miliso parapano. Apla TA FAINOMENA APATOUN. Pote na min eisai sigouros xoris na gnorizeis ola ta stoixeia.

Ton Oktovrio tou 2004, evala prosopika 700 euro apo tin tsepi mou (xoris na ypologizo ton logariasmo tou kinitou me ta tilefona pou ekana stin Ameriki gia na kleisoun ta live), gnorizontas oti tha ta xaso 100% gia na fero ton Stinson stin Ellada se synergasia me ton idio promoter. Perrito na sou po oti pali den bgikan lefta, mias kai i synavlia itan mesa prin kan ksekinisei. O monos logos pou evala lefta gia na erthei edo, anti me ta 700 europoula mou na sikotho na pao Agglia kai na ton do na paizei 4-5 fores, itan giati ithela na ton doun kai oi Ellines Gunners.

Fysika kai edo akousa oti itan dynaton na perasei apo ton nou enos ilithiou anthropou (“to kanoun gia na bgaloun lefta”, “o stinson ekmetalleuetai to onoma twn GNR gia na kanei arpaxti” ktl)

Edo elpizo na katalaves ti ennow otan leo oti ektithemai gia na fero meli twn GNR stin Ellada.

Otan kapoios rotaei kai gnorizo tin apantisi (xoris na desmeuomai apo kati), to theoro dedomeno kai logiko na apantiso. An esy exeis provlima me olous kai me ola den mporo na kano tipota, tha prepei na to koitakseis allou to thema…

Afou sou apantisa dimosiws stis “dimosies mpixtes” sou, tora mporoume na synexisoume tin sizitisi se pm’s.

An sou fanikan afta pou egrapsa bixtes tote exeis provlima…apla sxoliasa.

Kai gia na klisei edo i istoria mono ena tha sxoliaso telefteo…
Diladi thes na mas peis oti gia tin psixi tis manas tou o diorganotis eskase tosa lefta na ferei to group ellada?Bike mesa 7000 euro opos les kai to ekane gia ton kosmo?
RE KSUPNA! Pou zeis?? Mallon esu eisai o asxetos apo oti fenete… Oi diorganotes sinavlion einai eteries kai skopo exoun na vgaloun xrimata (kapos prepei na zisoun oi anthropoi…).
Min mas poulas koutoxorto oti o allos efere ti banda kserodas oti tha bei mesa oikonomika…den eimaste pedakia na pistevoume teties aidies(gia na min po tpt allo,sevome to forum) oxi allo karvouno

I proti mou apantisi itan na sou deikso ta symvolaia alla epeidi esy den pairneis apo logia to ekana edit giati pali tha breis kammia malakia na peis…

Edo tosa sou eipa kai pali epimeneis. Ti na sou eksigo tora…? San na milao se toixo einai…

Asto, den peirazei, esy agoraze ta eisitiriakia sou, pane stis synavlies, mpaine se kana forum na les tis malakies sou kai i zoi sou tha kylisei isixa…

Ksana zitw syggnomi apo tous Maidenades pou tous xalasa ligo to thread.

Εγώ πάντως που δεν έχω κανένα γνωστό πουθενά ( :stuck_out_tongue: ) και απλά έτυχε σήμερα να περάσω να πάρω κάτι εισιτήρια για φίλους, για maiden πήρα το 7594 (το δικό μου πάντως είναι το 109 :twisted: :twisted: ), και για Slayer το 642.

Και ρώτησα και για Sabbath και ο τύπος εκεί μου είπε πως έχουν πουληθεί περί τα 7000 εισιτήρια…Λίγα μου φάνηκαν, αλλά έχουμε 1 μήνα ακόμα…

ΑΑαα…και για τα περί διαφημισης που λέμε, και αν κάνει καλό ή όχι…πήρα και ένα τικέτι duran duran για συγγενή με τον αριθμό…6950!!! Και ο καθένας καταλαβάνει… :roll:

Katalavainete,elpizw,oti o arithmos pou exei to eisithrio den exei kammia sxesh me to posa eisithria poulithikan,etsi den einai? Den apotelei kan endeiksh.

Κι εγώ αυτό ήξερα να σου πω την αλήθεια φίλε span αλλά… :roll:

3erete mhpws an 8a naylwsei to rockwave poulman gia terravibe?

Αλήθεια παιδιά ξέρετε αν θα υπάρχουν πούλμαν για Μαλακάσα στους Maiden, γιατί εντάξει Αθήνα κατεβαίνουμε, αλλά Μαλακάσα πως πάμε;;;

Το πρόγραμμα δρομολογίων των Λεωφορείων Terra Vibe, το οποίο θα ισχύει για την συναυλία των IRON MAIDEN και για όλες τις ημέρες του Rockwave Festival, είναι:

ΑΘΗΝΑ-TERRA VIBE

ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 13.00

ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 16.00

TERRA VIBE - ΑΘΗΝΑ

ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 00.00

ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 01.30

Εισιτήριο λεωφορείων: 6 ευρώ (με επιστροφή στην Αθήνα).

Η διάθεση των εισιτηρίων θα γίνει και φέτος από το πρακτορείο “Sunways” (Ξενοφώντος 15Α, Σύνταγμα τηλ. 210-3234513. Δευτ-Παρ: 9 π.μ. - 6 μ.μ. Σαβ: 9 π.μ.- 2μ.μ.), και θα ξεκινήσει την Δευτέρα 28 Μαρτίου 2005.