Όπως έχω αναφέρει και στο ποστ “Συναυλίες στο εξωτερικό” είμαι περισσότερο φαν της ηλεκτρονικής μουσικής παρα της Ροκ/Μέταλ , οπότε νομίζω είναι το κατάλληλο ποστ να το παίξω εξυπνάκιας.
Έφτασα ακριβώς 1 λεπτό πριν την έναρξη της συναυλίας η οποία φυσικά ξεκίνησε στην ώρα της 21:32. Θέση αρένα στο δεξί μπαρ.
-
Όπως πάντα το πρώτο πράγμα που κοίταξα ήταν το ηχοσύστημα. Λέω “Ρε είναι δυνατόν να έχουν βάλει οι Γερμαναράδες Clair (Αμερικάνικη)??? Μου μοιάζει για το νέο Clair C8. Έβαζα στοίχημα ότι θα παίζαν με D&B”. Φυσικά στο τέλος της συναλίας είδα ότι όντως ήταν D&b, σιγά που δε θα βάζαν την premium Γερμανικά μάρκα.
-
Ο ήχος άριστος φυσικά, άλλωστε τα D&b είναι πολύ μαλακά ηχεία. Για τους πιο πίσω χρειαζόταν κάποιο μικρό tower, όχι για θέμα delay αλλά για θέμα έντασης. Ακόμα και στο μέσο που ήμουν εγώ, ήθελα παραπάνω ένταση και όταν πήγα τουαλέτα και άραξα πίσω για 1 κομμάτι αυτό ήταν ακόμα πιο εμφανές.
-
Περι μουσικής, το τμήμα neon leights-autobahn που ήταν το πιο χαλαρό, το εκμεταλεύτηκα για μπύρα (είχα καβατζώσει κ 4 στις τσέπες, αλλά δεν φτάναν). Τα 2 τελευταία κομμάτια του (ας πούμε) κανονικού προγράμματος (μίξη πρώτα Tour de france και μετά TEE) ήταν κατά τη γνώμη μου τα πιο εντυπωσιακά, ειδικά η δρακουλιάρικη παραμορφωμένη δευτερεύουσα μπότα του TEE, έφτιαξε πολύ την ατμόσφαιρά και θα μπορούσε να πεις ότι ήταν το peak της συναυλίας. Εν μέρει λογικό αφού ηταν το τέλος του “κανονικού προγράμματος”.
Μετά Robots, για να τραβήξουμε βίντεο για τα σόσιαλ μύδια.
Τέλος, το encore νομίζω κούρασε γιατί ενώ ξεκίνησε δυναμικά με το aerodynamik, σιγά σιγά έφθυνε. Το οποίο είναι λογικό και κατανοητό αλλά ο κόσμος να τα πούμε απλά… κάπως ξενέρωσε.
-
Το 3d ήταν μάλλον περιττό, με κούρασε, φόραγα τα γυαλιά για λίγο δευτερόλεπτα και μετά τα έβγαζα. Αλλά σαν μαρκετίστική ιδέα είναι πανέξυπνο.
Πάμε τώρα στα αρνητικά τα οποία αφορούν γενικά την τέκνο και την ελεκτρόνικα και όχι την συγκεκριμένη μπάντα, η οποία είναι η μάνα αυτών των ειδών και έχει και σχέση με τη Γερμανία ώς λίκνο της Ευρωπαϊκής τέκνο.
Δικό μου ρητό:
Η Τέκνος (τις περισσότερες φορές) είναι σαν να γαμ@ς χωρίς να χύνεις και η Τζάζ σαν να σε γαμ@νε και να μην λέει να χύσει ο βιαστής.
(Δεν θα ασχοληθώ φυσικά με την τζαζ)
Στο όνομα της πειθαρχείας, του ελέγχου, της τεχνικής αριστείας etc Πολλοί παραγωγοί/μουσικοί/DJ νομίζω ξεχνάνε ότι υπάρχει και ο παράγοντας της διασκέδασης. Όσο φανταστικοί τεχνίτες και αν είναι, αν ο κόσμος δεν διασκεδάζει τότε είναι για σφαλιάρες.
Η συγκεκριμένη συναυλία ήταν εντυπωσιακή και διασκέδασα αλλά ίσως και λόγω Μεσογειακής ιδιοσυγκρασίας, το παράπονο μου από τους Kraftwerk είναι (το αναμενόμενο) ότι όλη η συναυλία, είναι σχεδόν φλατ. Δεν υπάρχει κορύφωση. Και γι’αυτό και στο αντίποδα, στο τέλος όταν κάνουνε την έξοδο, δεν σου προκαλούν κάποιο συναίσθημα, είναι απλά, Γερμανικά, το τέλος του προγράμματος.
Θα συμφωνήσω με τον Παντελή, για μια φορά είναι καλά, ούτε εγώ θα ξαναπήγαινα.
Πάμε τώρα στα πιο διασκεδαστικά:
Πολύ υψηλός μέσος όρος ηλικίας (θα έλεγα 40+). Στον γυρισμό καθόμουνα και χάζευα τον κόσμο που έβγαινε. Ήταν όλες οι φυλές μαζεμένες, από pop μέχρι goth/techno και psychedelic trance. Είχε γίνει και της χημείας το πανηγύρι.
Η δικιά μου, όταν της υπενθύμισα το ρητό περί Τέκνο μου λέει: Ευτυχώς εμείς δεν έχουμε τέτοια προβλήματα… αλλά φαντάσου πόσο μαλακία είναι το Σεξ του μέσου Γερμανού αν αυτή η μουσική είναι το σήμα κατατεθέν τους.
Επίσης, βλέπω ένα τυπά με μπλουζάκι King Gizard… και του λέω σε “2 εβδομάδες τα λέμε στη συναυλία”. Μου λέει “I’m from Berlin and they played there last week, I know they are playing here this month” και απλά του απάντησα “Already got tickets”
Edit: Μου φάνηκε ότι στο Βίντεο για το Das Model εμφανίζεται και η Μαρία Κάλας. Θα το ψάξω λίγο.