Limp Bizkit @ Release Athens 15/06/26

Δεν καταλαβαινω αν το λες ειρωνικα η οχι, προσωπικα ειναι η μεγαλυτερη μπαντα - συναυλιακή εγγύηση των τελευταίων ετών, επί του συγκεκριμενου είναι αρκετά βλαμμένοι για να σου αρέσουν αν σου αρέσουν και οι limp bizkit. Αλλά ντάξει, κάποιοι άνθρωποι δουλεύουν, άλλοι δεν ακούν καινούρια μουσική, συμβαίνουν διάφορα.

4 Likes

πολύ σοβαρά το λέω. τους είδα πριν λίγες μέρες στο Primavera. ήμουν ράκος στις 2:00 που βγήκαν και ξαφνικά αναστήθηκα!
το σκεφτόμουν να έρθω για VB αλλά πολύ ακριβό εισιτήριο.
έβλεπα τα στόρυ χθες και ζήλεψα και έβαλα στο youtube ένα λάηβ τους με συνοδεία μπύρας χαχαχα

3 Likes

Γενικά συγκροτήματα που είναι βλαμμένα και ταυτόχορνα μουσικάρες, πάντα κερδίζουν

3 Likes

Παραξενη μπαντα οι Viagra Boys.

Παντα με κρατανε οσο πρεπει στα live ως support group, αλλα δεν θα πηγαινα να τους δω μεμονωμένα.

Πολύ καλη η χθεσινη τους εμφανιση.

2 Likes

νομίζω τέταρτη φορά που τους βλέπω πλέον, 2 δικές τους, 2 σαπορτ, τι να πω ρε παιδιά, τόση τρέλα που κουβαλάνε και τόσο καλή μουσική που παίζουν και αντί να πέσουν στο trope του χιουμορ πανω απο τη μουσικη, κάθε δίσκος που βγάζουν είναι πιο σοβαρός από τον προηγούμενο, μουσικά, θεματικά και πολιτικά. Μιλούν και υπερ της Παλαιστίνης ασταμάτητα όσο μεγαλώνουν. Έχω μια θεωρία ότι ο σεμπαστιαν παριστάνει τον μεθυσμένο όταν παίζει γιατί είναι κάθε φορά άρτιος (συν εκεινη τη φορά στο πλισκεν που είχε πιάσει ένα κουτάκι στον αέρα και δεν με πείθει κανείς ότι υπάρχουν τέτοια αντανακλαστικά σε μεθυσμένη κατάσταση). Όπως και να έχει, δηλώνω αθεράπευτη φαν.

2 Likes

η μπάντα γενικά είναι ένα act. πολύ καλοί μουσική, και τα σετ τους είναι πάρτυ από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό.

3 φορές εγώ (Release 2022, Plissken 2024 ως headliners, Primavera 2026)

1 Like

Συμφωνω απόλυτα για Viagra Boys, τους είχα δει στην Πλατεία Νερού πάλι πριν 3 χρόνια και είναι η μπάντα που θυμάμαι πιο έντονα από εκείνο το φεστιβάλ, οσο περίεργο και αν ακούγεται.
Κατα τα αλλα, Limp Bizkit, επιτέλους ενα live, όπως θα έπρεπε να είναι τα live! Χαμός, απίστευτη ενέργεια απο τον κόσμο και η μπαντα γουσταρε και αυτό έβγαινε προς τα έξω :wink:

3 Likes

Δεν ξερω αν παριστανει τον μεθυσμενο, αλλα ειδικα το 2023 τις κατεβαζε τις μπυρες σαν νερακι στο ανοιχτο στο Νιαρχος…

2 Likes

Θα ξεκινήσω με το μοναδικό αρνητικό της χθεσινής βραδιάς (και όχι μόνο της χθεσινής).
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ; ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΖΕΤΕ ΧΑΜΗΛΑ;
Σε προσωπικό επίπεδο με ενοχλεί και με αποτρέπει να απολαύσω όπως πρέπει μια ΜΕΤΑΛ ΣΥΝΑΥΛΙΑ. Δεν έχω πάει να ακούσω jazz, θεωρώ δεδομένο για να πωρωθώ και να χτυπηθώ το να υπάρχει ένταση. Για αυτό έχω πάει προσωπικά. Μου αρέσει αυτή η αλληλεπίδραση. Αν κάποιος δεν έχει πάει για να πωρωθεί, και απλά να παρακολουθήσει μια συναυλία το δέχομαι να περνάει καλά και με χαμηλής έντασης ήχο.

Στους Maiden αναγκάστικα να φτάσω σχεδόν κάγκελο για να ακούω σωστά. Χτες έφτασα μέχρι τη μέση - μπροστά από ηχολήπτη (που δεν επιτρέπεται να μην καταλαβαίνει αν ο ήχος είναι χαμηλά ή όχι - άρα θεωρώ ότι υπάρχει εντολή να μην είναι δυνατή η ένταση και ΔΕΝ είναι θέμα αντίληψης του ηχολήπτη) και καταλάβαινα ότι δεν είχε διαφορά από πιο πίσω που ήμουν. Στο κέντρο ένιωθα τον παλμό του κοινού μεν, αλλά ο ήχος ήταν το ίδιο χαμηλά. Σε μια τέτοια συναυλία ΑΝ ΔΕΝ ΤΡΩΣ ΣΤΗ ΜΑΠΑ τη μπότα, το ταμπούρο και τις κιθάρες, τότε πάει χαμένο όλο το θέμα. Τεσπα, αυτά τα αρνητικά, μεγάλο κρίμα.

Στα θετικά, ήταν απωθημένο να τους δω οπότε το ευχαριστήθηκα που επιτέλους συνέβη, έπαιξαν πολύ σωστά και τα τραγούδια είναι τόσο hits που ακόμα και με χαμηλή ένταση ο κόσμος ανταποκρινόταν σαν να τελειώνει ο κόσμος αύριο. Χάρηκα πολύ τον κόσμο σε αυτό το live. Wes Borland - εκτός του κιθαριστικού που εγώ τον γουστάρω φουλ - ίσως ο πιο σωστός τρόπος να φορέσεις περικεφαλαία και δη στη χώρα μας. Fred Durst ωραίος - αν και κάπου τον ένιωθα κουρασμένο… ή απλά έβγαζε Dad Vibes.

Η φάση με τους στίχους πίσω, για 'μένα ήταν ιδιοφυής. Όλο το βράδυ είσαι σα να τραγουδάς καραόκε - απενοχοποίησαν το “δεν ξέρω τους στίχους οπότε τραγουδάω αλαμπουρνέζικα”. Δεν ξέρεις τους στίχους - ορίστε οι στίχοι, τραγούδα! Και αυτό έκανε ο κόσμος!

Up the Bizkits!

3 Likes

Για μένα (που ήμασταν κοντά στην αριστερη οθονη, στο υψος του bar) o ήχος ήταν τόσο όσο έπρεπε.
Γιατί να πρέπει να φεύγουμε με βουητό στ’αυτιά μετα; Μια χαρα ήταν (αν και έπαιρνε ενα τσικ πιο πανω)

Gojira ήσουν πέρσι?

σε λάθος μέρος πήγες :stuck_out_tongue:

10 Likes

Βεβαίως, αλλά αν συγκρίνουμε Gojira με Limp Bizkit θα πέσει φωτιά να μας κάψει

1 Like

Για την ένταση και τον όγκο του ήχου το λέει, συγκριτικά.

Εγώ συμφωνώ απόλυτα ότι θάφτηκε η ένταση και ο όγκος αλλά ευτυχώς όχι η διάθεση και η πώρωση του κοινού γιατί αυτό θα ήταν όντως μεγάλο fail.

2 Likes

Μιλάω για το ηχοληπτικό κομμάτι και όχι για το “πιο ποιοτικό μουσικά”. Αυτή την ένταση θέλω και ψάχνω από συναυλίες τέτοιου μεγέθους.

Για το “ποιοτικό μουσικά” μη με ρωτήσεις καλύτερα. Θα σε πάρουν οι φλόγες.

1 Like

Απόλυτα κατανοητό το ηχητικό κομμάτι, ωστόσο οι Bizkit δεν ειναι μπάντα που μπορεί να βγάλει τον ίδιο όγκο συγκριτικά, γι αυτό το λέω κι εγώ (παικτικά και σαν επιλογές ήχων σε κιθάρες/τύμπανα/μπάσο).

Σε κάθε περίπτωση όντως νομίζω θέλαμε λίγο παραπάνω όγκο, ωστόσο θα πώ οτι ίσως και να έχουμε συνηθίσει σε επικίνδυνα υψηλές εντάσεις και το πιο νορμάλ μας φαίνεται περίεργο.

Για μένα προσωπικά ήταν ιδανική η ένταση χθες.