Limp Bizkit @ Release Athens 15/06/26

Το καλύτερο κοινό που θυμάμαι εδώ και χρόνια, είχε αρκετό νέο κόσμο που δεν το περίμενα.

Η μπάντα πολύ καλή απόδοση, το μόνο που με χάλασε ήταν κάτι 3 λεπτές διακοπές μεταξύ κομματιών που μου φάνηκε πολύ μεγάλες. Πρώτη φορά τους είδα βέβαια οπότε μπορεί να το κάνουν γενικά. Πολύ καλό ήχο εκεί που καθόμουν

11 Likes

Ωραία φάση. Μου θυμησε λιγο παλιες εποχες. Μου ελειψαν τα λαιβ που το κοινο δεν κοιμαται και χοροπηδάει ολη την ώρα.
Καλη αποδοση η μπάντα, ισχύει αυτο που αναφερει ο φιλος πανω με τα κενά.
Γενικα αξιζε.
Ωραια διοργανωση για ακομα μια φορα. Μονο αρνητικο οι καθυστερησεις στις μπυρες.
Προχωραμε. Τα λεμε στις κολοκυθες.

3 Likes

Πολύ καλό. Αν έπαιζαν και λίγο παραπάνω από 1h και 25min που περίπου έπαιξαν θα ήταν ακόμα καλύτερα. Αλλά οι περισσότερες μπάντες τόσο παίζουν πλέον.

Γυρισα κι εγω σπιτι. Ειχα παρει εισιτηριο, αλλα ημουν-και-δεν-ημουν για να παω τελικα στη συναυλια. Ευτυχως, με αρκετη δυσκολια, επελεξα να παω. Ξερω ελαχιστα ως τπτ απο LB, ενθουσιαστηκα απο το λαιβ τους. Αλλα πιθανως με παρεσυρε ο κοσμος, τρομερος παλμος απο μικρους και μεγαλους, γουσταρα με χιλια. Αριστος ηχος και φουλ διασκεδαση απο τη μπαντα.

Με βοηθησε και το γεγονος οτι επαιζαν οι στιχοι στο led, οποτε μπορουσα να καταλαβω πώς επιασαν τις ηλικιες της εποχης τους. Στα αρνητικα οτι ο καθαρος χρονος δεν πρεπει να ηταν πανω απο 1.10, κατι που πλεον θεωρω απαραδεκτο απο οποιοδηποτε συγκροτημα. Ατελειωτες ουρες για μαρκες και μπυρες, δεν ξερω πώς πηγε τοσο χαλια αυτη η φαση φετος.

Ωραια περασαμε. Με εξαιρεση ενα ψαθινο καπελο που εντοπισα μεσα στον χαμο, ολα τα baseball caps ηταν γυρισμενα αναποδα και αν ειχα ενα, θα το εκανα κι εγω. Εντος κλιματος… Στα επομενα τωρα.

11 Likes

@pantelis79 you have been summoned😂

Πολύ ωραία ήταν παιδιά, κ γω ψιλοφασαιος είχα πάει σήμερα αλλά η ενέργεια του κόσμου ήταν τρομερή.

10 Likes

Άριστος ήχος ε; Με ακουστικά βαρηκοΐας ήρθατε όλοι λόγω ηλικίας ε; Τα υπόλοιπα αύριο.

3 Likes

Δηλαδη, σωστα.

5 Likes

Δυστυχώς ή ευτυχώς έχασα τους LB σήμερα, αν και τους περίμενα χρόνια.
Γιατί τους έχασα;

Θα ακολουθήσει review μόλις συνέλθω σωματικά και ψυχικά.

5 Likes

Τρομερό live, ελάχιστα κινητά, ηλικίες από 18 μέχρι 50 το ζούσαν φουλ.

3 Likes

Εξαιρετικοί οι Limp Bizkit.

Φοβερό setlist (ευτυχώς που δεν έκοψαν το boiler) αλλά δυστυχώς πολύ μέτριος ήχος.
Κομμένη ένταση (ίσως λόγω περιοχής και της γενικότερης κόντρας με τον δήμο?) και μπούκωμα παράλληλα της μπότας και του μπάσου στο μεγαλύτερο μέρος της συναυλίας. Ήμουν μπροστά από τα VIP αλλά το ίδιο ίσχυσε και λίγο δεξιά από την κονσόλα.

Οι κάμποσες μονολεπτες διακοπές στα τραγούδια έκοβαν από τον παλμό αλλά τα χιτακια στο τέλος τουλάχιστον τα πήγαν σερί.

Παρόλα αυτά περάσαμε πολύ καλά και φαίνεται να το χάρηκε και η μπάντα.
Ο κόσμος είχε φοβερό παλμό από την αρχή ως το τέλος.

Ο μπασίστας πολύ καλός και τίμησε με την απόδοση του τον εκλιπόντα. Είχε και double duty σήμερα μιας και έπαιζε και με τους Ecco Vandal που άνοιξαν φανταστικά την ημέρα.
Οι Viagra Boys μια από τα ίδια, με την καλή έννοια.

Είχε αρκετό κόσμο, αλλά λιγότερο από τους Cure.
Τέλος, ιδέα μου είναι η στένεψε ο χώρος? Ειδικά από την μεριά της θάλασσας. Ο ενοχλητικός πύργος όντως πήγε πιο πίσω αλλά καλό θα ήταν να έκανε το ίδιο και ο ηχολήπτης.

5 Likes

Ελάχιστα κινητά δεν θα το έλεγα. Κάποια στιγμή, νομίζω στο behind blue eyes, κοίταξα μπροστά μου και μου φάνηκαν μιλούνια τα κινητά παντού.

Εν τω μεταξύ ένας κύριος είχε κάμερα και βιντεοσκοπούσε το live. Στις συναυλίες τα τελευταία χρόνια έχουμε και οπερατέρ.

Για τον ήχο που ήταν με λίγο λιγότερη ένταση, έτσι πρέπει. Ποτέ δεν ήμουνα φαν των υπερβολικών ντεσιμπέλ. Ναι λιγάκι μπουκωμένος αλλά not a big deal. Αυτό που μετράει στο φινάλε, είναι αν πέρασες καλά.

O Jonathan Davis όταν ακούει Limp Bizkit :roll_eyes:

Τέλειο :smiling_face_with_three_hearts:
Πόσο μπροστά είναι οι Limp ρε φίλε!

Αφήνω αυτό εδώ

23 Likes

Ήταν μια περίεργη συναυλία.Δε τους είχα ξαναδεί και ορισμένα πράγματα μου φάνηκαν κάπως.Οι στίχοι πχ σε όλα τα κομμάτια.Βάλε κάτι καλύτερο, ολόκληρη οθόνη έχεις.Τα διαλείμματα ήταν συχνά και χαλούσαν το ρυθμό.Μπόλικα εκτελεστικά λάθη στην κιθάρα.Ήχος στα τύμπανα πολύ πολύ χαμηλά.

ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ…Πέρασαν όλοι γαμάτα και κάναμε πάρτι στα γνωστά τους τραγούδια.Οπότε το πρόσημο είναι σίγουρα θετικό.Απλά θα το σκεφτόμουν να ξαναπάω.Το παράθυρο στα 90ς άνοιξε χθες.

Παιδια νομίζω ότι υποτιμούμε λίγο την παρουσία στίχων στο μπακραουντ, εκτός του ότι βοηθάει πολύ άτομα που έχουν μερική απώλεια ακοής, βάζουν πάρα πολύ στο κλίμα όσους είναι περαστικοί να τραγουδήσουν κι αυτοι. Δεν πάει σε όλες τις μπάντες, ναι, αλλά δεν περιμένω και κανένα elaborate visual art show απο τους μπιζκιτ, στιχοι και μιμς ήταν ό,τι έπρεπε.

Και οκ ο ήχος αλλά, ρε, περάσαμε ΠΑΡΑ πολύ ωραία όλη μέρα.
Στα μεγάλα αρνητικά η μετακίνηση των τουαλετών ακόμη πιο μακριά από ότι ήταν, γιατί καν έγινε αυτό.

8 Likes

btw, κάπου διάβασα ότι οι LB ειναι αυτη τη στιγμη, σχεδόν μεγαλύτεροι than ever, μετά απο χρόνια κοροϊδίας και ανυπαρξίας.

το επιβεβαίωσαν στη σκηνή ;

2 Likes

Πολύ καλό point.
Ειδικά αν οι μισοί στίχοι ειναι shit, motherfucker κλπ :stuck_out_tongue:

4 Likes

πόσο πιο μακριά δλδ όταν ήταν ακριβώς στην είσοδο;

αν μπορείτε πείτε και άλλες τέτοιες αλλαγές ή επίσης πόσο στριμωγμα υπήρχε (κατάλαβα ότι ήταν οριακά σολντ αουτ) και τι έπαιζε με ουρές σε μάρκες και μπύρες γιατί διαβάζω για 1,5 ώρα στην ουρά…

Να πω την αλήθεια δεν ξέρω. Δεν νομίζω πως η πλειοψηφία του κόσμου πηγαίνει να τους δει για να ακούσει καλή μουσική αλλά για να περάσει όμορφα και να θυμηθεί τα νιάτα της, γιατι η μουσική τους εχει συνοδέψει πολύ συγκεκριμένα zeros και λίγο νωρίτερα πράγματα (παιχνίδια, σειρές, κτλ κτλ )

απαρεντλυ δεν ηταν, τώρα τις πήγαν ΜΕΤΑ την εξοδο εσπλαναδα, πιο παλια ηταν πιο πριν :Ρ

Για ουρές ρε παιδιά τι να πω, είναι κάπως σύνθετο το θέμα. Από ότι κατάλαβα είχε, αλλά μιλάμε και για μια συναυλία που ο κόσμος υπερδιπλασιάστηκε πριν το μεγάλο όνομα (δηλαδή, οι περισσότεροι ήρθαν μόνο για τους μπιζκιτ). Όσοι πήγαν νωρίς και πήραν τις μάρκες τους θαρρω δεν βρήκαν πρόβλημα, εγώ δηλαδή σίγουρα όχι. Οι ιδιοι ακριβώς εργαζόμενοι σε ποσότητα και από θέμα προσώπων ήταν με τα προηγούμενα, αλλά έχω παρατηρήσει γενικά πως όταν πρόκειται για ριλιζ που τα 2/3 του κόσμου έρχονται στο μεγάλο όνομα, συμβαίνει ένα μπούκωμα. Επίσης, χάσαμε την αμστελ, πήραμε χαινεκεν φέτος (μεγάλη στεναχώρια). Τιμές ίδιες ακριβώς με πέρυσι (5 μια μπυρα, 16 οι 4, ποτο 7, κοκτεηλ 10)

1 Like

δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να χάσουν τους viagra boys…

Σε αυτή την ηλικία που ήταν ο κόσμος τι να το κάνει το βιάγκρα?

1 Like