Ασχετο με το τοπικ αλλα οι P.O.D. παιζουν στις 24/7 Βουλγαρια! Θα ηταν ιδανικο support για τους Godsmack στις 23/7! Αντε να δουμε μπας και…αν και χλωμο το βλεπω!
Πωλειται εισιτηριο στα 60€.
Βασει τελευταιας τους συναυλιας, πονταρουμε στην ακολουθη setlist
Για πάμε σιγά σιγά
Αυτο θα ειναι το λαιβ της χρονιας!
3 Likes
Καλά να περάσουμε! Έχω ελάχιστη σχέση με την μπάντα αλλά υπάρχει δυνατό hype. Θα είμαστε καμιά 20άρα χιλ;
1 Like
Η εσπλανάδα είναι ανοιχτή??
Επιτέλους μετακίνησαν τον πύργο της Μορντορ
Δηλαδή;
Άλλαξαν γενικά το FoH.
Ελπίζω το ότι πήγε πιο πίσω να έχει μειώσει και την αντανάκλαση του ήχου που είχαμε.
Κάποια άλλη αλλαγή στο χώρο ή πέριξ;
Η Εσπλαναδα ανοιχτή κανονικά;
1 Like
Ευχάριστη έκπληξη οι Ecco Vandal
Η πρωτη αλλαγή που είδα συγκριτικά με περσυ, αντι για amstel εχουμε heineken.
2 Likes
Κατουρο αντι για κατουρο δηλαδη? ![]()
8 Likes
Τιμουλα;
5 η μία 16 η 4αδα
1 Like
Τα γνωστά δλδ…
Jackaroo έχει ή το άλλαξαν και αυτό;;
Έχει
2 Likes
Εντυπώσεις από το λάιβ?

