Limp Bizkit @ Release Athens 15/06/26

Ασχετο με το τοπικ αλλα οι P.O.D. παιζουν στις 24/7 Βουλγαρια! Θα ηταν ιδανικο support για τους Godsmack στις 23/7! Αντε να δουμε μπας και…αν και χλωμο το βλεπω!

Πωλειται εισιτηριο στα 60€.

Βασει τελευταιας τους συναυλιας, πονταρουμε στην ακολουθη setlist

7 Likes

Για πάμε σιγά σιγά

Αυτο θα ειναι το λαιβ της χρονιας!

3 Likes

Καλά να περάσουμε! Έχω ελάχιστη σχέση με την μπάντα αλλά υπάρχει δυνατό hype. Θα είμαστε καμιά 20άρα χιλ;

1 Like

Η εσπλανάδα είναι ανοιχτή??

Επιτέλους μετακίνησαν τον πύργο της Μορντορ

Δηλαδή;

Είναι αισθητά πιο πίσω κ έχει περισσότερη απλά

5 Likes

Άλλαξαν γενικά το FoH.
Ελπίζω το ότι πήγε πιο πίσω να έχει μειώσει και την αντανάκλαση του ήχου που είχαμε.

Κάποια άλλη αλλαγή στο χώρο ή πέριξ;
Η Εσπλαναδα ανοιχτή κανονικά;

1 Like

Ευχάριστη έκπληξη οι Ecco Vandal

Η πρωτη αλλαγή που είδα συγκριτικά με περσυ, αντι για amstel εχουμε heineken.

2 Likes

Κατουρο αντι για κατουρο δηλαδη? :stuck_out_tongue:

8 Likes

Τιμουλα;

5 η μία 16 η 4αδα

1 Like

Τα γνωστά δλδ…

Jackaroo έχει ή το άλλαξαν και αυτό;;

Έχει

2 Likes

Εντυπώσεις από το λάιβ?