Ψάχνουμε μαγαζί για live

Kalispera!Me alla 4 paidia ( eimaste 2 kithares-o enas tragoudaei, mia fwni,ena basso kai enas ntrummer) exoume kanei ena groupaki kai paizoume rock/pop-rock kai ellinika.Exoume ena programma 70-80 tragoudiwn (apo Maxairitsa mexri kai Rainbow).To provlima einai pws de kseroume pou na psaksoume gia na vroume magazi gai na paiksoume live.To demo tha to kanoume afti tin evdomada.Exete kapoia idea gia to pws na psaksoume(tilefwna se oles tis mousikes skines pou kseroume,na pame xima kai na milisoume h kati allo klp…)? An pantws kserete pws kapoia skini psaxnei an thelete mporeite na me enimerwsete me e-mail…Efxaristw ek twn proterwn! (A,ilikiaka eimaste 20-22 kai kiriws to programma apeftheinete se foititokosmo kai oxi se osous tous aresei kata vasi to classic/aor/poser/metal klp…).Prospathisame na kalipsoume ena megalo fasma tis mousikis(dld paizoume to Come together apo Beatles kai to Sweet Home Alabama apo Skynyrd ews to “Paliatsos ki o Listis” kai to Efapax apo Kotsira)…Afta!! :smiley:

:!: Please oi τίτλοι λίγο πιο περιεκτικοί.