Ποιοι θα πατε maiden σημερα?

Den ksero an piges me prosklisi kai den mporo na fantasto giati sou fanike prosopiko. An ithela na ta xoso se kapoion tha to ekana eutheos opos proeipa kai proekana otan dexthika proklisi kai opos ta xono kai stin Didi eponyma. Den kryvomai piso apo kanena nickname. O Ilias me kserei prosopika… Den vlepei apla ena IP kai ena email opos se alles periptoseis. Stin Didi me gnorizoun toulaxiston kapoioi anthropoi.

Milisa genika. Alla dystyxos kapoioi den exoume tin katallili psyxraimia na rotisoume prota an to “karfi” opos to xaraktirises pigaine pros kapoion sygekrimeno. Kai auto apeuthinetai ston Ilia kai se osous espeusan na apantisoun kai na xaraktirisoun, gia na min les pali oti rixno “karfia”…

Giati diladi me ton zuglau egine dialogos kai ksekatharise i katastasi? Apla epeidi protimise na milisei irema kai oxi me prosopikes epitheseis. An ekane to idio o Ilias apo tin arxi den tha eixame ta idia apotelesmata…

Kai gia na teleionoume me auto to thema, pane stin selida 8 kai 9, des to yfos me to opoio grafo kai meta pane stin selida 10 gia na deis tin prosopiki epithesi tou Ilia.

An ithela na grapso enantion tou Ilia i tis syntaktikis omadas tou Rocking.gr tha anoiga ena thread kai tha sas ta elega me epixeirimata. Oxi na sas onomaso tsirakia giati den grafete gia to parking…

Apla me enoxlise poly i prosopiki epithesi kai meta apo ekeino to post parektrapika.

Syggnomi, auto den to eixa diavasei kala.

Dystyxos nai, eixan promitheutei eisitirio edo kai meres. Par’ola auta i fili mou perimene mexri tis 3.30 kai dystyxos simera ematha oti kapoioi perimenan mexri to proi…

Αυτό είναι χοντρή μαλακία όντως :frowning: :frowning: :frowning: