Αν επαληθευτει αυτο που η ιστορια εχει δειξει αμετρητες φορες στο παρελθον οταν μια μπαντα χανει ενα μελος της τοσο τραγικα, τοτε θα παρουμε δισκαρα, βουτηγμενη σε τονους συναισθηματος. Το ξερω οτι μαλλον ειναι πολυ unpopular opinion, αλλα θεωρω το Hushed and Grim ισως τον καλυτερο τους δισκο, και στην χειροτερη ισαξιο με οποιοδηποτε αλλο. Οι προσδοκιες ειναι αρκετα ψηλα για το επομενο, αλλα απο την αλλη δε θα εκπλαγω κιολας αν λογω των συνθηκων και λογω της τεραστιας απουσιας του Hinds παρουμε κατι πολυ περιεργο και οτι ναναι.
Not an unpopular opinion with me here! Ο αγαπημένος μου Mastodon δίσκος, κατεβαίνει νεράκι κάθε φορά, ασχέτως αν κατανοώ ότι αντικειμενικά ας πούμε το Crack the Skye είναι καλύτερο.
Πάντως και το Crack the Skye δεν το είχαν γράψει μετά την απώλεια της αδερφής του Brann? Ίσως να ισχύσει και τώρα αυτή η κατάρα που λες…
Αυτό δεν πρόκειται να γίνει. Και οι άλλοι τρεις αρκούν για να έχουμε δισκαρα , πάντα συμμετείχαν όλοι στην σύνθεση των κομματιών.
Το βασικό ριφ του blood and thunder είναι του Dailor πχ…
Το πόσο καλός θα είναι και αν θα είναι στο ύψος του Hushed and Grim που συμφωνώ απόλυτα ότι είναι δισκάρα, θα φανεί
Προσωπικά τους έχω εμπιστοσύνη. ![]()
Το Skye ήταν το όνομα της αδερφής του Brann που αυτοκτόνησε στα 14 της…σαν γεγονός ήταν πολύ παλιότερο του δίσκου πάντως, νομίζω αρχές 90s.
Skye για την αδερφή του Dailor που αυτοκτόνησε όταν αυτός ήταν πιτσιρικάς
Hunter για τον εκλιπόντα αδερφό του Hinds που σκοτώθηκε σε κυνήγι
Emperor για την μητέρα του Kelliher που πέθανε από καρκίνο και την γυναίκα του Sanders που επίσης είχε, ευτυχώς ζει
Hushed and Grim για τον μάνατζέρ τους Nick John
Dailor και Sanders γράφουν τα περισσότερα. Ο Kelliher ριφομηχανή, κι ο Hinds είχε τον τρόπο του (όπως φαίνεται απ’ το CDP). Θα λείψει σίγουρα. Για την ποιότητα δεν θέλω να κάνω προβλέψεις.
Σχεδόν συμφωνώ, απίστευτος δίσκος και ειδικά για τη διάρκεια του.
Είναι απίστευτο το πόσα στραβά έχουν βρει αυτή τη μπάντα αλλά καταφέρνουν να έχουν φοβερό σερι με δισκάρες.
Ανυπομονώ να ακούσω κάτι καινούριο και ελπίζω να έχει το συναισθημα που πρέπει
Ήρθα να το ποστάρω, με πρόλαβες !
Πωωωω…δεν περιγράφω άλλο.
Υ.γ Αυτό που ακούμε με όλο αυτό τον χαμό και τις αλλαγές είναι το single έτσι;…
Που να δείτε και το βιντεο που σχολιάζουν στο Instagram για το τραγούδι και τον Brent ![]()
Τι καυλοτραγουδο ηταν αυτο; Τι κανανε παλι το κιαρατάκι τους;
‘Your Ghost Again’is about when you lose somebody that’s close to you that you existed with for most of your life. When we were in the studio recording, I kept seeing Brent. I’d see him on my right holding the guitar because that’s where he’d usually be. It’s the same with my mom: I keep seeing her. I was just singing about what I was seeing, and I was seeing ghosts. - Brann
