Metallica-limited-coffin-box-set

βασικα το πουλαω γιατι το βαρεθηκα ειναι σε υπερ αριστι κατασταση ολοκαινουργιο το μοναδικο που του λειπει ειναι ι μπλουζα γιαυτο και το πουλαω φθηνα μοναχα 85 ευρω

μια ερωτηση να σου κανω ασχετη?γιατι εχεις βαλει item location thailand?

πιθανοτατα επειδη δεν ειναι ο ιδιος που το πουλαει στο ebay, και απλα εβαλε το ακριβοτερο buy it now που βρηκε :slight_smile:

Sorry, αλλά είμαι λίγο άσχετος με Metallica.
Απλά, από συλλεκτικής απόψεως το box τίθεται ουσιαστικά μη συλλεκτικό αν λείπει έστω και ένα αντικείμενο.
Κοινώς: ΔΥΣΚΟΛΟ να το πάρει κάποιος (εκτός κι αν έχει μόνο το μπλουζάκι και του λείπουν τα υπόλοιπα :))

παιδια απλα σας λεω οτι οπιος το θελει το box set ασ το παρει ι μπλουζα ειναι αδυνατον να δωθει οχι επειδη την κρατησα αλλα επειδη την εκαψε η μανα μου στο σιδερω γιαυτο δεν την δινω και ναι απλα βρηκα ενα που να το πουλαει για να σας δειξω και εγω τι πουλαω

http://cgi.ebay.com/METALLICA-Used-DEATH-MAGNETIC-COFFIN-BOX-Bonus-Gift-/250785728264?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a63fe8708

Σφραγισμένο πουλήθηκε 45 λίρες πριν μερικές μέρες. 85 ευρώ και χωρίς τη μπλούζα είναι πάρα πολλά.

45 λίρες πουλήθηκε αλλά χωρίς τα ταχυδρομικά που είναι ακόμα 16 λίρες !

Η δεύτερη δημοπρασία είναι μόνο για αμερική, οπότε δεν είναι και πολύ αντιπροσωπευτική…

νταξει το παιδι πουλαει, βαζει μια τιμη που πιστευει και οποιος θελει αγοραζει, οποιος το βρισκει ακριβο προσπερναει.
στο ebay οντως παιζει γυρω στις 50-60 λιρες (και παραπανω φυσικα) με ταχυδρομικα μεσα, αλλα sealed.
σε μερικα μαγαζια το βρισκεις και στην ελλαδα ακομα. εγω τουλαχιστον το βρηκα και το πηρα πριν κανα μηνα…

να σε καλα ρε φιλε Scaphism αμα να σε ρωτισω ρε φιλε
alejandro_mshrm πωσο το πηρες εσυ ???\

Κι εδώ μπορεί να υπάρξουν ταχυδρομικά :).

Εγώ για το παιδί που το πουλάει το είπα. Νομίζω ότι ζητάει πολλά και δε θα μπορέσει να το πουλήσει με τόσα που θέλει, αν πέσει λίγο θα το διώξει πιο εύκολα.