Ζημιές από mismatching

Αφού είδαμε τις σωστές συνδέσεις ας εξετάσουμε τις λανθασμένες ( ''μεσοβέζικες?? ) συνδεσμολογίες , όσον αφορά τη σύνθετη αντίσταση , σε συστήματα audio:

Θα ήθελα να ακούσω εμπειρίες σας για ζημιές

Πήρα το παρακάτω μήνυμα που θα σας ενδιαφέρει:

‘’…[I][SIZE=“2”]Σε χώρο εκδηλώσεων είχαν σύστημα PA μ’ εξόδους στα 100V που είχε όμως έξοδο για 4-16Ω ηχεία. Κάθε ηχείο είχε ενσωματωμένο μετασχηματιστή line 100V κι οι τύποι είχαν συνδέσει αυτά τα ηχεία στις 4Ω εξόδους του τελικού… Ευτυχώς το παρατηρήσαμε και επισκευάσαμε τον ενισχυτή σχετικά εύκολα (κάτι pots, μια ασφάλεια και 2 τρανζίστορ εξόδου ήθελε[/SIZE][/I])…’’

[B]Η απάντηση μου:[/B]

Το σύστημα που αναφέρεις είναι το λεγόμενο high-voltage audio distribution system (που μοιάζει με την περίπτωση κατανομής ισχύος σε μεγάλες αποστάσεις από τη ΔΕΗ με μετασχηματιστές)

Όλα τα συγκεκριμένα μεγάφωνα που αναφέρεις έχουν μετασχηματιστές με ??μεσαίες?? λήψεις και πρέπει να συνδέονται ΟΛΑ (αρκεί να μην υπερβαίνουν τα watts του ενισχυτή) παράλληλα στο 100v line του PA

Πιστεύω ότι το συγκεκριμένο ΡΑ θα είχε στο πίσω μια ταμπέλα που [B][COLOR=“Red”]θα προειδοποιούσε κάτι σαν[/COLOR][/B]:

[COLOR=“red”]8 ohm -16 ohm loudspeakers should always be connected to the 8-16 ohm terminals or connectors on amplifiers - NEVER connect these speakers to the 100v terminals on amplifiers.

[COLOR=“Black”]ή το ίδιο[/COLOR]: Connect 100v line loudspeakers to the 100v terminals[/COLOR]
Στο άμεσο μέλλον θα αφιερώσω ένα ειδικό άρθρο για τα 100V PA αν και δεν είναι τόσο χρησιμοποιούμενα σε music events