Δεν ξέρω πόσους και αν σας ενδιαφέρει, αλλά εγώ λέω να κατέβω!!!
τις 17 Σεπτεμβρίου στο Ηρώδειο, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει από κοντά τον ζωντανό μύθο της Μονσερά Καμπαγιέ σε μια αναδρομή στις σημαντικότερες στιγμές της μεγάλης καριέρας της!
Η Μονσερά Καμπαγιέ έχει κερδίσει επάξια τον τίτλο της μεγαλύτερης σοπράνο των τελευταίων δεκαετιών. Οι ερμηνείες της στα έργα των Rossini, Bellini, Donizetti και Verdi, την καθιέρωσαν ως «ιέρεια» του bel canto, καθηλώνοντας το κοινό παγκοσμίως με την αιθέρια φωνή της. Η μεγάλη κυρία της όπερας αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο στην τέχνη και έχει χαρίσει ρίγη συγκίνησης σε εκατομμύρια κόσμο που είχε την τύχη να την δει ζωντανά.
H μεγάλη Ισπανίδα σοπράνο θα ερμηνεύσει κλασσικά αριστουργήματα της όπερας σε μια μοναδική βραδιά κάτω απ’την Ακρόπολη!
Τη Μονσερά Καμπαγιέ θα συνοδέψει μια από τις πιο δυναμικές, προοδευτικές και δραστήριες ορχήστρες στην Ελλάδα, η Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, που θα βρεθεί υπό τη διεύθυνση του μαέστρου José Collado.
INFO
ΔΕΥΤΕΡΑ 17 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012 - ΣΤΙΣ 21.00
ΩΔΕΙΟ ΗΡΩΔΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: 2106465000 & www.musicboxproductions.gr
Κάπου το είδα και εγώ αλλά σκέφτηκα οτι εδω δε θα ενδιαφερόταν και πολλοί , οπότε δεν το έβαλα…:-k
Ενδιαφέρουσα συναυλία αν και τα λεφτά είναι αρκετά…Βέβαια εδώ δίνουμε 30-35 ? για άλλα και άλλα , επομένως τα 40 ? δεν είναι και τόσα πολλά…
Λίγη τσίπα ρε γαμώτο πια. 79 χρονώνε (!) και νομίζει ότι μπορεί να τραγουδάει ακόμη.
Μούτζες στη γριά κότα και ακόμη περισσότερες σε όσους αποφασίσουν να πάνε.
Ωραία τα “αστειάκια” σας αλλά εγώ μιλούσα πολύ σοβαρά όταν έγραψα το ποστ και δεν είδα κανένα να προσπαθήσει να μου εξηγήσει γιατί διαφωνεί. Πείτε μου ένα λόγο για τον οποίο αξίζει να πάει κάποιος και θα σας πληρώσω το εισιτήριο.
Δεν με ενδιαφέρει η Monserrat Caballe και δεν έχω ασχοληθεί μαζί της (όπως και πολύ από το τουρισταριό που θα πάει επειδή έχει ακούσει το “Barcelona” με τον Freddie Mercury…) ΑΛΛΑ έλεος πια με όλους τους συνταξιούχους που δε λένε να κρεμάσουν τα παπούτσια τους και όσους επιβραβεύουν τέτοιες κινήσεις.
Αυτή είναι η θέση μου και δεν έχω καμία πρόθεση ούτε να πουλήσω “e-μαγκιά”, ούτε “τρουίλα”. #-o
[SPOILER]Στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε ;[/SPOILER]
Ούτε εγώ γουστάρω και δεν θα πάω και δεν με νοιάζει. Αλλά κάποιοι και γουστάρουν και τους νοιάζει. Και το πληρώνουν και πάνε και καλά κάνουν.
Και δε με λέτε; Πόσοι από μας πάμε και βλέπουμε τελειωμένους επειδή γουστάρουμε και μας νοιάζει;;; Απλά επειδή είναι της όπερας η μανδάμ, εμείς έχουμε πολύ χώρο να το κάνουμε θέμα…
Ναι κι εγώ ίσως και να γούσταρα να ακούσω τον Όζζη με κλεισμένη φωνή και να μη μου καιγόταν καρφί (αν και δεν πήγα γι’αυτό το λόγο…), αλλά εκεί ακριβώς είναι το θέμα τοξικέ. “Απλά” δεν μπορείς να κάνεις αυτή τη σύγκριση.
Η όπερα δεν είναι χέβυ μέταλ. Δεν έχει ούτε mosh pits, ούτε μάνικες με σαπουνάδα.
Εκεί κάθεσαι ήρεμα στο θέατρο υψηλής ακουστικής και (έχοντας πληρώσει ακριβά) αναμένεις να ακούσεις το τέλειο.
Δεν υπάρχει επιείκεια σε αυτούς τους κύκλους. Όσοι “γουστάρουν και τους νοιάζει” ντρέπονται με αυτά τα χάλια.
Στην όπερα ειδικά είσαι τελειωμένος ως τραγουδιστής πριν φτάσεις τα 40.
Η χρυσή εποχή της Caballe ήταν δηλαδή πριν το '80 (ακόμα και στο “Barcelona” του '87 που ανέφερα πριν ήταν γριά, φαντάσου τώρα…). Δεν είναι όλοι Pavarotti να ξεγελούν τη φύση.
Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.
Astaldo με έχεις αποστομώσει με την επιχειρηματολογία σου και τις εξυπνακίστικες απαντήσεις της μίας σειράς.
“Την επόμενη φορά θα ζητήσω άδεια” λέει. #-o
Νομίζω ήμουν ξεκάθαρος από την αρχή και δεν πρόκειται να γράψω άλλα, δεν έχει νόημα. Φωνή βοώντος εν τη ερήμω…
Καλά να περάσεις αν πας και γράψε εντυπώσεις μετά :):!: