Φουκαρας Tyler Kolek τον περασαν για οπαδο που πηδηξε φραχτη ![]()
Εξωφρενικη η παρελαση σημερα. Τελευταια μερα δουλειας για μενα στην σχολικη χρονια, και ευτυχως δουλευω στο Μπρουκλιν, αλλα ακομα κι εγω επηρεαστηκα απο την κινηση. Εκλεισαν ΟΛΕΣ τις γεφυρες προς Μανχαταν και πηγαν ολοι περιφερειακα. Ενιωσα λες και ειμαι στο The Dark Knight Rises.
Γιαννης στο Miami.
Επιτελους, κουρασε ο μαιντανος και η φαση του. Κατι στορυ του στο ισταγκραμ θα τα μπερδευες με μπουμερ διαζευγμενη μανας στο λινκεδιν
Γενικα, καλο haul απο το Milwaukee (δεδομενων των περιστασεων, γενικα low για Top 5-10 παικτη της λιγκας) αλλα βλεπουμε το Miami να ειναι ανταγωνιστικο με αυτη την κινηση; Bam-Giannis τρελο frontcourt αλλ απο κει και περα; Παγκος;
Τελοσπαντων, καποια μαγικα θα κανει ο Σποελστρα λογικα.
Τελος εποχης για τους Μπαξς λοιπον και χαιρομαι που επιτελους εχω λογο να μη τους παρακολουθω τοσο στενα γιατι τα τελευταια χρονια ηταν κλαψ λυγμ
Ιδωμεν - Knicks για παντα
Πηγε και ο Πορτις.
Πρεπει να βρουν καλα γκαρντ τώρα στο Miami.
κ Θανάσης σε Miami και Alex και Κώστας και Lebron (αυτονόητα, γτ μύρισε superteam
) και Bronie και 2ος γιός Lebron (Βryce) με το καλό → και μετά όλοι μαζί στον Άρη ![]()
Αναρωτιέμαι πόσο καλύτερη ομάδα θα έχουν οι Heat φέτος από τους περσινούς Bucks. Ωραίο το δίδυμο στη ρακέτα αλλά κανείς δεν πήγε πουθενά χωρίς περιφέρεια. Αναρωτιέμαι ποιά να ήταν η προσφορά των Celtics και γιατί δεν προχώρησε από την στιγμή που λογικά είχε τον Brown μέσα που είναι καλύτερος και από τους 4 παίκτες μαζί που πήραν απο Heat.
Πολλά σκαλιά πάνω από τους περσινούς Μπακς (και τους προπέρσινους), αλλά το θέμα δεν είναι οι Μπακς αλλά οι τοπ-3 της Ανατολής.
Καταρχάς έχουν προπονητή και όχι τον Doc, έχουν σοβαρό ψηλό και όχι τον Τέρνερ οπότε από εκεί και μόνο είναι ομάδα play off.
Το θέμα είναι αν θα βρούνε ένα καλό PG και ένα καλό σουτέρ. Δεν έχω αμφιβολία ότι θα βρουν καλούς παίκτες με veteran συμβόλαια για βάθος, η σπαζοκεφαλιά είναι ο Powel και η συμπλήρωση των κενών στα guard. Νομίζω πως ακόμα και ο Wiggins που έχει καλό σουτ και είναι καλός αμυντικός θα δώσει πράγματα πλάι στο Γιάννη.
Παρόλα αυτά ακόμα και αν φέτος δεν είναι πρωταγωνιστές, θα είναι του χρόνου. Οι Μπακς δε θα ήταν ούτε σε 3-4 χρόνια.
Δεν καταλαβαινω καθολου τι κανει η Σαρλοτ.
Πηραν αμπαριζα τη λιγκα στο δευτερο μισο της σεζον και τωρα δινουν τον ΛαΜελο.
Υποθετω πονταρουν στο οτι ιστορικα δε θα μεινει ατραυματιστος για πολυ ακομα…
Πρέπει να αποδείξει βέβαια πως μπορεί να παίξει σε μια ομάδα που δεν θα είναι το πρώτο βιολί και με πολύ μεγαλύτερη πίεση για επιτυχία. Μεγάλη κίνηση πάντως non the less. Αν μπορέσει να προσαρμοστεί στην νέα πραγματικότητα των Wolves μπορεί να μεταμορφώσει την ομάδα.
H Σαρλοτ θα χτίσει γύρω από Knueppel και Miller, πήρε και το Reid και ελέγχει όλο το ντραφτ της Μινεσοτα για τα επόμενα 7 χρόνια.
Η Μινεσοτα τι κάνει; Έκανε contract dump τον Randle για να έχει ευελιξία να υπογράψει τον Dosunmu, επειδή υποτίθεται προόριζε το Reid για βασικό. Τώρα; Καμία λογική στις κινήσεις της.
Και όλα αυτά για να πάρει ένα παίκτη που είναι γυάλινος
