H ON Telecoms δέχεται τηλεφωνική αίτηση από ιδιώτη για κάποιο από τα πακέτα της που περιλαμβάνει τηλεφωνία και internet (κατάργηση του ΟΤΕ)
Η τηλε-πωλήτρια στέλνει με fax την αίτηση και τους όρους της σύμβασης για να την υπογράψει ο ιδιώτης-πελάτης και να την στείλει πίσω με fax.
Ο υποψήφιος πελάτης διαβάζοντας τους όρους της σύμβασης, αποφασίζει ότι τελικά δεν θέλει να προχωρήσει την αίτηση, και όχι μόνο δεν στέλνει πίσω υπογεγραμένη την αίτηση , αλλά αντίθετα την στέλνει με διαγραμμένα όλα τα στοιχεία και με ρητή σημείωση από κάτω ότι δεν επιθυμεί να προχωρήσει στην σύναψη σύμβασης.
Σε περίπου ένα μήνα και χωρίς καμία προειδοποίηση κόβεται ο ΟΤΕ και το internet του υποψήφιου πελάτη.
Το ‘θύμα’ περνάει ώρες ολόκληρες προσπαθώντας να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την ON-Telecoms αλλά το αρμόδιο τμήμα στο οποίο τον παραπέμπουν ή τον έχει σε ατέρμονη αναμονή, ή δεν απαντάει.
Το ‘θύμα’ στέλνει απειλητικό mail στο οποίο δεν πέρνει καμία απάντηση. Στέλνει το ίδιο μήνυμα με fax. Η μόνη αντίδραση : SMS στο κινητό του θύματος με μήνυμα ‘η σύνδεσή σας με την ON TELECOMS είναι on από σήμερα. Συγχαρητήρια’ !!! (ειρωνεία ??).
Το ‘θύμα’ απευθύνεται στον ΟΤΕ όπου του λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα διότι ο ΟΤΕ έχει σύμβαση ειδικά με την ON TELECOMS να κόβει τις δικές του συνδέσεις αυτόματα (χωρίς προειδοποίηση προς τον πελάτη του) προκειμένου να τον καρπωθεί η ON TELECOMS. Η προισταμένη μάλιστα αναφέρει ότι γνωρίζει και άλλες τέτοιες περιπτώσεις και ότι η ON TELECOMS ‘έχει τσιμπήσει πολλούς πελάτες με αυτόν τον τρόπο’.
Μήπως έχει σχέση το οτι ο κύριος Νίκος Μανασής ένας από τους ιδρυτές και Πρόεδρος σήμερα της εταιρείας έχει διατελέσει πρόεδρος του ΟΤΕ και της COSMOTE αφού πρίν πέρασε από πολλές διοικητικές θέσεις στον ΟΤΕ, και προφανώς ξέρει πρόσωπα και πράγματα ??? Γιατί επιτρέπεται ειδικά σε αυτή την εταιρεία να αυθαιρετεί και να παρανομεί με αυτό τον τρόπο ???
Πόσα τέτοια θύματα πρέπει να υπάρξουν πριν ασχοληθεί κάποια αρχή με το θέμα ??? Και ποιός θα αποζημιώσει τα θύματα για την ταλαιπωρία και την οικονομική επιβάρυνση ?? (ο ΟΤΕ μόνο ζητάει 50 ευρώ για τέλη επνασύνδεσης !). Τα δικαστήρια ίσως μετά από 5-6 χρόνια για όποιον έχει το κουράγιο να το πάει δικαστικά.
Επειδή η ON-TELECOMS δεν καταλαβαίνει ότι το όνομα μιας εταιρείας δεν χτίζεται μόνο με φανταχτερές διαφημίσεις ενώ από πίσω κρύβονται παγαποντιές, οι υποψήφιοι πελάτες της πρέπει να γνωρίζουν με τι έχουν να κάνουν.
εκανες μεγαλο λαθος που εστειλες υπογεγραμμενη αιτηση,εμενα παλιοτερα για ενα δανειο απο ΕυrΟΒΑΝΚ που εγραψα αιτηση μου βαλανε tick σε ολα τα κουτακια για τις καρτες τους με αποτελεσμα να μου ερ8ουν 4 καρτες που δεν ειχα κανει καμια αιτηση!!!και παντα κρατας αντιγραφο της συμβασης
την εχω διαβασει αυτη την περιπτωση σε καποιο blog, αν θυμαμαι καλα σε ενα του Νικου Δημου (μπορει και να κανω λαθος)
ειναι τραγικο παντως που φτανει το θρασσος ορισμενων επιχειρησεων, αλλα περισσοτερο τραγικο ειναι πως δεν γινεται τιποτα σε αυτη τη χωρα να μπουνε στη φυλακη οι οποιοι υπευθυνοι…θα μου πεις εδω κλεβουν εκατομμυρια ευρω ατομα που κυβερνανε, τους ψιλικατζηδες θα πιασουν???
Πάντως αυτό με την ατέρμονη αναμονή όταν τους πάρεις τηλέφωνο ισχύει και για τη Φορθνετ (τουλάχιστον). Η διαφορά είναι ότι ο ΟΤΕ προφάνώς συμφωνεί και θέλει να σε πασσάρει στην ON αλλά όχι στη Φορθνετ ή σε κάποια άλλη εταιρία και σε αυτό σίγουρα παίζουν ρόλο τα κονέ του αφεντικού και οι όποιες συμφωνίες έχουν κάνει. Δν ξέρω αλλά ίσως να παίζει και θέμα περι αθέμιτου ανταγωνισμού σε τέτοια περίπτωση…