Operation Mindcrime II

Όχι, του Breaking The Silence είναι.[/quote]

Ακριβώς

mou hrthe samplia yup. god bless ton agnwsto X - americlano pou eixe bohthisei kai me judas.\m/ to akouw. tha ekferw gnwmh soon. thelw na grapsw mia orea kritikh.
tha pw oti den me xalaei pantws. ontws kai pio bary einai … apla den mporw na bgw na pw ena kalytero xeirotero i kati tetoio monolektika. diaforetiko - alla kai xwris na xanei thn tautothta, exei anafores - alla den ein to idio. aksioprepes. apla epeidh hgnwmh mou lx gia to keepers 3 allaze thetika oso to akouga (an kai to eixa thewrhsei ok, auto thelw na to akousw ksana kai ksana prin pw kati se kritikh). to i m american eidika paides kamai sxesh me to booty. kai o dio arxontas opws panta.kai ston oj - m arese ki edw gamatos einai - tha bgalei kai disko kai h.a soon !!! o re glentia… ( ki i p moor orea ta leei) . pantws … o ktahenas tha pei to diko tou… allh mia fora… alloi oti poulhthikane - alloi oti einai moufa - oi fanboydes oti gamaei ktl… i likey arketa. alla thelw na m katsei. polla bgenoun pali marth &aprilhnkai pou na broume mpikikini$ …

Operation Mindcrime II Review από το forum του Breakdownroom.net

Ok, here’s the thing… It’s a REALLY strong album! Unbelievable
guitars throughout the whole thing. I mean, awesome riffs. Some killer dual
solos. Stuff they’ve been missing on their albums since before Empire.
And it’s not just a few of them. Its like every song

And it’s pretty d**n heavy. Definitely heavier than anything they’ve done since the first Mindcrime. Im not talking heavy in terms of the heavy songs on their
later albums… You know, that newer, cheesy type of heavy with crunchy
guitars… Im talking, Classic Queensryche kick ass tunes! A lot of
them!

Amazing vocals by Tate. He really sounds great. Not ear-piercing high
or anything. At times he sounds like he does on their later stuff. At
other times he sounds like he did 20 years ago. Its a good mix. There are
incredible backup vocals all over the place. Sometimes it’s Tate
backing himself up. Sometimes it’s the band. Sometimes it’s Pamela Moore (she is all over the place on this album), and Sometimes I don’t know who the
hell it is. But it’s really rich and deep sounding throughout the entire
album. The lyrics are very intelligent and the story is wild. They
really put a lot into this album.

You can tell they intentionally and in subtle ways referenced the
original Mindcrime with guitar riffs. But they did it for very short times, and
changed them around. They did an amazing job at keeping the album
sounding entirely different, yet completely familiar. Sometimes you
will listen to a song and all of a sudden during the guitar solo you will
get that familiar feeling about the first Mindcrime. Then they change it
quick… If you listen to it a few more times, you will pickup where
they got it from. But it’s usually very subtle. You’ve heard ‘The Hands’
that uses the ‘Breaking The Silence’ riff. It’s usually more subtle than
that.

It is a bit difficult to understand what Tate is saying. So having the
lyrics to put the whole thing together will be important. Having
headphones helps a lot.

My major complaint about this album is that the songs are too short.
Especially the really killer ones Sometimes you are digging
something so much, and then it’s over much too quickly. You just want more…
But I guess that’s a sign of great material.

Also, the songs by themselves are not as strong as the original album.
There is no Eyes of a Stranger, or The Mission. Those hooks and killer
choruses that you cant stop listening to and singing are in short
supply on this album. Its not nearly as catchy. But it’s FAR more complex
than the original. There is a ton more going on all the time. So I guess
what Im trying to say is that for individual song quality and repeatability,
the first Mindcrime is much better. The Hands is probably one of the
catchier tunes on the album.

But this album isnt really about that… This is more of a story. It really needs to be listened to like a movie. From start to finish. Individually the songs are great, but together its really intense. 3 or 4 songs buildup to a tune with Tate and Dio that is by far the coolest thing Ive heard in a long time. That tune is
unbelievably good. I mean, these two guys go back and forth throughout
the entire song, and its just sick. They both sound amazing on this album, and you almost have to wonder why all these ‘metal gods’ dont do this stuff on albums more often. This song alone makes the album worth buying.

Basically, the album starts with some catchy, hard edged, rock tunes.
Then as the album progresses, the complexity of the songs increases.
It just keeps increasing until the end of the album. There is so much
going on in some of the songs, that you really need good headphones to
hear everything. This is not Mindcrime I. Mindcrime I was (to me) a
collection of really awesome rock songs that loosely tells a story.
This album is more of an overall listening experience

Old fans might not like it as much. It doesnt have a Suite Sister
Mary, or an Eyes of a Stranger. But they will like it! They will probably
love it! It takes a bunch of listens to digest and figure out.

Listening to this album almost makes it upsetting that Queensryche
could’ve been doing this stuff for the last 3 or 4 albums. They were
obviously being very lazy, because this album is light years better
than all of them combined!

So basically, this is far from Mindcrime I. The style is different,
and it has a more recent Queensryche feel to it. But it also has a ton of
the old Queensryche feel as well. That mixed with killer vocals, an
amazing story, and simply incredible guitars makes this album incredibly good.
Not to mention an emotional roller coaster. They really are good at
bringing emotion to their music.

Δευτέρα βράδυ σας λέω -καλώς εχόντων- και τη δική μου άποψη για το Operation II (για όσους ενδιαφέρονται βέβαια…)

Από που το βρήκατε και το ακούσατε το album?Ψάχνω κάθε μέρα σε Torrents,DC++ κτλ
αλλά δεν παίζει ακόμα τίποτα στο internet.

Το ακούω δεύτερη φορά… Θέλει πολλά ακούσματα σίγουρα… Πρώτη εντύπωση: Σίγουρα καμία σχέση με τον ήχο από το “Hear…” και μετά. Σίγουρα έχει link με το παρελθόν. Το κομμάτι “The chase” που τραγουδά ο Dio είναι πολύ περίεργο και δεν έχει τραγουδήσει ο “κοντός” κάτι παρόμοιο. Ακούμε σόλο!!! Τα τύμπανα είναι λίιιγο “ξερά”. Τα “I’m American” και “Hostage” που υπάρχουν στο site τους σε bootlag μορφή, ακούγονται μεταμορφωμένα προςτο καλύτερο. Ο δίσκος σε κερδίζει όσο τον ακούς και είναι καλύτερος από τη μέση και μετά. Βέβαια δεν υπάρχει το πολυθρυλούμενο κομμάτι με μεγάλη διάρκεια στο ύφος του “Suite Siter Mary” αφού το μεγαλύτερο σε διάρκεια είναι το τελευταίο, το “All the promises” που διαρκεί 5:10 μόλις. Είναι άδικο να το συγκρίνουμε με το “Operation I”. Αποκλείεται όσο το ακούω να μου φανεί καλύτερο ή ισάξιο, αλλά το θέμα είναι ότι οι 'RYCHE επέστρεψαν με τον καλύτερο δίσκο τους από το “Promised land” και μετά. Όσο και να μην είναι και το πιο σημαντικό επίτευγμα του κόσμου να ξεπεράσεις άλμπουμ-“σκουπίδια”, πόσοι δεν φοβόμασταν μήπως βεβηλώσουν το “OperationI”; Είναι πολύ αξιοπρεπές άλμπουμ που ΣΙΓΟΥΡΑ θέλει και στίχους για να μπεις στο κλίμα. Αυτή είναι η πρώτη μου εντύπωση η οποία βέβαια μπορεί να αλλάξει, αλλά πισ΄τεύω ότι θα είναι προς το καλύτερο…

Στα 4 review που έχω διαβάσει εως τώρα και μαζί με αυτό 5 δεν έχω πλεον καμιά αμφιβολία…

Queensryche is Back!!!

Αναρωτιέμαι αν το 1997 αντί για το Hear έβγαινε το Mindcrime II πως θα ήταν τα πράγματα τώρα,πόσο πιο τεράστια θα ήταν αυτή η μπάντα?

Το νέο κόλλημα είναι το “Re-arrange you”. Απίστευτη σύνθεση και πολύ διαφορετική για QUEENSRYCHE με πλήκτρα που δίνουν μια δραματική ατμόσφαιρα…
Το ακούω δύο μέρες συνέχεια και μου αρέσει ολοένα και περισσότερο…

Διάβασα ότι το I’m American στον δίσκο είναι ακόμα ποιό “Thrash” από ότι στο bootleg,ισχύει?

Άλλο κομμάτι για τρελό κοπάνημα έχει ο δίσκος?

και αν ήταν σαν το ηεαρ, αλλά με άλλο κονσεπτ;;;;

όπως και να έχει, ΓΑΜΑΤΟ θα είναι…

Πως το βλέπεται θα ρθουν από Ελλάδα στην περιοδεία για τον Δίσκο?

Ο Τate και ο Rockenfield είπαν ότι θα παίξουν και τα 2 Mindcrime μαζί με Ηθοποιούς και τα σχετικά όπως στην περιοδεία πέρυσι στην Αμερική.

Εϊναι όντως πολύ δυνατό και ουσιαστικά είναι το πρώτο κομμάτι του δίσκου μετά την εισαγωγή και το Convict που διαρκεί 8 δευτερόλεπτα!!! Πολύ καλύτερο από το bootleg όπως και το Hostage! Ο δίσκος έχει κάποια πραγματικά δυνατά κομμάτια όπως το Murderer? ή το The chase που συμμετέχει ο dio και γίνεται προς το τέλος μία φοβερή μάχη στα φωνητικά ανάμεσα σε αυτόν και τον Tate. Γενικώς ο Tate τραγουδά ψηλά, κάτι που είχε να κάνει πριν από το Promised land και ακόυγεται όπως πάντα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ! Ο δίσκος δεν έχει σχέση με Hear… και ό,τι έκαναν μετά από αυτό. Ακούγεται όσο μοντέρνος πρέπει με πολλές ματιές στο παρελθόν, αλλά όχι παρελθοντολαγνεία και πισωγύρισμα. Ποιος θα το γούσταρε αυτό; Δισολίες και σόλο γενικά στο φουλ, γαμώ τα φωνητικά και μελωδίες που είχαμε καιρό να ακούσουμε από τους 'ryche. Σίγουρα όμως δεν έχει “χιτάκι” αν εξαιρέσει κανείς το The hands ίσως. Είναι ΠΟΛΥ ψαγμένος δίσκος όμως που θέλει ακούσματα και δεν πρέπει να αποθεωθεί ή να θαφτεί αν κάποιος δεν τον ακούσει τουλάχιστον 5-6 φορές τουλάχιοστον. Θέλει ακουστικά, στίχους κτλ… Εγώ δυστυχώς δεν έχω τους στίχους ακόμη…

Προσωπικά δεν έχω ακούσει τίποτα… Πρέπει να λάβεις υπόψη ότι έχουν έρθει δύο φορές τα 3 τελευταία χρόνια και οι πωλήσεις τους έχουν πάρει δραματικά την κατιούσα όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά παντού…
Φαίνεται πάντως ότι η κοινή τους περιοδεία με τους DREAM THEATER τους έκανε πολύ καλό!!! Θα το ακούσετε και θα με θυμηθείτε!

iptameno disko???

Όπως το είπες iptamenos θα ναι αυτός ο δίσκος!

Ryche is Back!!!

Από την www.bmi.com:

1. Freiheit Ouvertüre - 1:36 - Jackson/Slater/Stone
  2. Convict - :08
  3. I’m American - 2:53 - Slater/Stone/Tate
  4. One Foot In Hell - 4:13 - Slater/Stone/Tate
  5. Hostage - 4:30 - Jackson/Tate/Wilton
  6. The Hands - 4:37 - Slater/Tate/Wilton
  7. Speed Of Light - 3:12 - Slater/Stone/Tate
    8] Signs Say Go - 3:17 - Slater/Stone/Tate
  8. Re-arrange You - 3:11 - Slater/Stone/Tate
  9. The Chase - 3:10 - Slater/Stone/Tate
  10. Murderer? - 4:34 - Slater/Tate/Wilton
  11. Circles - 2:59 - Jackson/Slater/Tate
  12. If I Could Change It All - 4:28 - Slater/Stone/Tate
  13. An Intentional Confrontation - 2:32 - Slater/Stone/Tate
  14. A Junkie’s Blues - 3:42 - Slater/Stone/Tate
  15. Fear City Slide - 4:58 - Slater/Stone/Tate
  16. All The Promises - 5:11 - Slater/Stone/Tate

Όπως παρατήρησες λοιπόν, όλος ο δίσκος σχεδόν, έχει γραφτεί από τον Tate, τον Jason Slater (συμπαραγωγό του δίσκου!!!) και τον Mike Stone!!! Ποιος θα το περίμενε ότι ο Stone θα έγραφε τέτοιες κομματάρες; Με παραξένεψε πάντως η επιλογη΄για το I’m Amercian για πρώτο single αντί του The hands… Θέλουν να δείξουν ότι είναι πιο heavy;;; Σε λίγες μέρες θα έχω την απάντηση, αλλά τρώγομαι…

Να σας πω την αλήθεια, τώρα ξενέρωσα λίγο…Προφανώς το όνομα του Tate υπάρχει επειδή έχει γράψει τους στίχους…Οπότε όλη σχεδόν τη μουσική την έχουν γράψει o παραγωγός και ένας κιθαρίστας που είναι και δεν είναι μέλος των Queensryche…Χμμμ… :?
Ο Desmond Child που είναι;; :lol: (πλάκα κάνω…)

Nai. Irthe h wra pou oi 'Ryche tha ginoun poser!?! :lol: :stuck_out_tongue: :lol: :stuck_out_tongue: :lol:

Nai. Irthe h wra pou oi 'Ryche tha ginoun poser!?! :lol: :stuck_out_tongue: :lol: :stuck_out_tongue: :lol:[/quote]

Mουσικά τα Operation Mindcrime I και Empire είναι μελωδικό hard rock, ενώ και το image τους όταν πρωτοξεκίνησαν ήταν απίστευτα poser… Με το θυμήθηκαν να γίνουν alternative και με άποψη ειδαμε όλοι τα χάλια τους.
:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: